Mazani problem
Mazani problem
...mam velkej problem
Na volnobeh sviti kontrolka mazani (325iX M20). Za studena bez problemu, ale kdyz se motor castecne zacne zahrivat a kdyz je zahraty, tak pokazdy kdyz zastavim nekde na krizovatce a necham volnobeh tak se ta krava kontrolka rozsviti Staci ale abych se jen dotknul plynu, otacky se zvednou o nula nula nic a kontrolka zhasne.....Za jizdy bez problemu...kde byt chyba? Policajta sem vymenil za jinej (jetej) a cca 14dni byl klid a ted najednou zas....
Dikas za odpovedi
Na volnobeh sviti kontrolka mazani (325iX M20). Za studena bez problemu, ale kdyz se motor castecne zacne zahrivat a kdyz je zahraty, tak pokazdy kdyz zastavim nekde na krizovatce a necham volnobeh tak se ta krava kontrolka rozsviti Staci ale abych se jen dotknul plynu, otacky se zvednou o nula nula nic a kontrolka zhasne.....Za jizdy bez problemu...kde byt chyba? Policajta sem vymenil za jinej (jetej) a cca 14dni byl klid a ted najednou zas....
Dikas za odpovedi
327iX E30 iX Power
Byla...je...bude navždy.....E30
Byla...je...bude navždy.....E30
Když už jste u toho mazání V pondělí jsem nastartoval motor a ventily začali o dost víc klapat (šicí stroj) jako by tam nešel vůbec olej.Oleje tam bylo dost.Tak jsem si říkal že je čas seštelovat vůle ventilů.Když jsem pak nastartoval motor po dvou dnech,že vyjedu z garáže a sešteluju ty ventily.Tak byl zase klid (šepot květin) a od té doby je zase klid.Jen mě zajímá co to mohlo z působit.Olej pravidelně měním po 5000 a pořád stejnou značku.
Re: Mazani problem
nechal bych si nekde zmerit tlak oleje ..Strana píše:...mam velkej problem
Na volnobeh sviti kontrolka mazani (325iX M20). Za studena bez problemu, ale kdyz se motor castecne zacne zahrivat a kdyz je zahraty, tak pokazdy kdyz zastavim nekde na krizovatce a necham volnobeh tak se ta krava kontrolka rozsviti Staci ale abych se jen dotknul plynu, otacky se zvednou o nula nula nic a kontrolka zhasne.....Za jizdy bez problemu...kde byt chyba? Policajta sem vymenil za jinej (jetej) a cca 14dni byl klid a ted najednou zas....
Dikas za odpovedi
a to co nejdriv, at se zbytecne neco nepodela ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Měl jsem podobný problém a příčina byla v regulátoru tlaku oleje,kde se dostalo smítko, které ho zablokovalo v jedné poloze a na volnoběh kdy čerpadlo tolik netlačí byl slabý tlak. Vyšroubuj ojelový filtr (celý, ne jen vložku) jde to zhora z motoru a pokus se s pístem regulároru pohnout , případně ho vyjmout a vyčistit, to ale budeš asi muset shodit vanu a spodem už přesně nevím dělal jsem to už dávno. JInak sundej ještě krycí víko z vačkového hřídele nastartuj motor a pokut na vačku kape olej je to v pohodě, ale mě se stalo, že se ukroutila ozubená řemenice na vačkovém hřídeli protože se přidřelo uložení vačky z důvodu nízkého mazacího tlaku. Motor zůstal naštěstí OK.
Mazání
Zrar chlape, cca před půl rokem jsem řešil podobnej problém s kámošem na jeho 318is, (E30) měl problémy s hydrošteslema (zdvihátka ventylů) začaly cvakat a cvakaly čím dál víc, tak to odvez k automechanikovi kterej je za 15 tis vyměnil, chvíli byl klid a po cca 14 dnech to samý, tak na reklamaci, potom druhá výměna, to už jsem nevěřil že jsou to zdvihátka a tak jsem šel na kafe za známým - automechanikem (má zlatý ruce, a auta v palici) první co z něj vypadlo - NÍZKEJ TLAK OLEJE, tak jsme pátrali dál, když tam byli druhý nový štesle a pořát to cvakalo, namontoval tam tlakoměr oleje, jak to nastartoval hned to bylo jasný, opravdu NÍZKEJ TLAK asi 1 Atm na volnoběh, tak se nechaly vyměnit ložiska na klikovce a teď to maže 3Atm na volnoběh a je ticho.
Namontuj tlakoměr oleje a budeš mít jasno ! (tolik práce to zase nedá )
Namontuj tlakoměr oleje a budeš mít jasno ! (tolik práce to zase nedá )
Re: Mazání
a kde se takovy vhodny tlakomer oleje vezme?Márty_ píše:Zrar chlape, cca před půl rokem jsem řešil podobnej problém s kámošem na jeho 318is, (E30) měl problémy s hydrošteslema (zdvihátka ventylů) začaly cvakat a cvakaly čím dál víc, tak to odvez k automechanikovi kterej je za 15 tis vyměnil, chvíli byl klid a po cca 14 dnech to samý, tak na reklamaci, potom druhá výměna, to už jsem nevěřil že jsou to zdvihátka a tak jsem šel na kafe za známým - automechanikem (má zlatý ruce, a auta v palici) první co z něj vypadlo - NÍZKEJ TLAK OLEJE, tak jsme pátrali dál, když tam byli druhý nový štesle a pořát to cvakalo, namontoval tam tlakoměr oleje, jak to nastartoval hned to bylo jasný, opravdu NÍZKEJ TLAK asi 1 Atm na volnoběh, tak se nechaly vyměnit ložiska na klikovce a teď to maže 3Atm na volnoběh a je ticho.
Namontuj tlakoměr oleje a budeš mít jasno ! (tolik práce to zase nedá )
asi nekde v servise, co? nebo se da neco odpovidajiciho koupit?
(kdyz rikas, ze to neni moc prace)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Re: Mazání
uz to zjistuju u nej pres SZ me vcera na volnobeh docela slysitelne cvakal, jsem si rikal...aaa asi radeji pridam dalsi olej...ale predpokladam ze tlak by mohli zmerit kdekoli...ajfel píše:a kde se takovy vhodny tlakomer oleje vezme?Márty_ píše:Zrar chlape, cca před půl rokem jsem řešil podobnej problém s kámošem na jeho 318is, (E30) měl problémy s hydrošteslema (zdvihátka ventylů) začaly cvakat a cvakaly čím dál víc, tak to odvez k automechanikovi kterej je za 15 tis vyměnil, chvíli byl klid a po cca 14 dnech to samý, tak na reklamaci, potom druhá výměna, to už jsem nevěřil že jsou to zdvihátka a tak jsem šel na kafe za známým - automechanikem (má zlatý ruce, a auta v palici) první co z něj vypadlo - NÍZKEJ TLAK OLEJE, tak jsme pátrali dál, když tam byli druhý nový štesle a pořát to cvakalo, namontoval tam tlakoměr oleje, jak to nastartoval hned to bylo jasný, opravdu NÍZKEJ TLAK asi 1 Atm na volnoběh, tak se nechaly vyměnit ložiska na klikovce a teď to maže 3Atm na volnoběh a je ticho.
Namontuj tlakoměr oleje a budeš mít jasno ! (tolik práce to zase nedá )
asi nekde v servise, co? nebo se da neco odpovidajiciho koupit?
(kdyz rikas, ze to neni moc prace)
petr
edit, cituju:"sežeň nebo vyrob mezikus pod čidlo tlaku oleje co je na kontrolku mazání"
edit2: tak Revolution manometr stoji 1,6k skoro...no levnejsi budou
edit3: 38008722003 Tlakoměr oleje 12 V, D 52mm ks 355
http://www.hdkovo.cz/asp/ukaz.asp?odkaz=GA
takze jde jen o to jak to ma vypadat...
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Tlakoměr Oleje
Tak pánové, jakej tam dáte tlakoměr oleje je úplně jedno, jen musí mít potřebnej rozsah od 1 alespoň do 4 Atm, osobně bych ho montoval rovnou do palubky a nechal ho tam, potřebujete buď nějakou trubičku s převlečnejma maticema, nebo tlakovou hadici (dá se všude koupit) + sehnat nějakou rozbočku aby vám fungovala kontrolka mazání (čidlo) + i ten budík , kámoš tam dával rozbočovací kostku z brzd ze škodovky, (ale to už je na vaší vynalézavosti co tam dáte) a k tomu budíku, montoval se v sérii do třeba Škody 110R (tam je i ta hadice) nebo v Autobusech Karosa a taky v Liazce je a co já vim kde ještě, na vrakaci ho doženete za par korun a pokud ne tak zavolejte jeden bych možná pustil, ale nerad, pokud chcete jěště něco vědět Tel: 604121020 to je na mě
jinak novej klidně taky můžete montovat, viděl jsem i v Tuning šopech docela pěkný, ale těch peněz je škoda
jinak novej klidně taky můžete montovat, viděl jsem i v Tuning šopech docela pěkný, ale těch peněz je škoda
Sundal jsem vanu, odmontoval čerpadlo a rozebral ho, uvolnil jsem zaseklej pístek, pořádně ho vyčistil benzínem, trohu jsem ho máznul olejem a zkusil párkrát pohnout, jestli není zkřivenej a nezasekne se zase. Dal jsem ho zpátky a od tý doby pohodička. (už asi rok).Strana píše:...takze jiny cerpadlo nebo slo rozchodit to stavajici? ...no, kazdopadne jestli je to fakt ono, tak to znamena mooooc prace, jelikoz iX.....
jinak dik za radu....
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Re: Tlakoměr Oleje
To jako myslíš táhnout olej do kokpitu? A co dát tam čidlo s poťákem a dovnitř vést jen drátMárty_ píše:Tak pánové, jakej tam dáte tlakoměr oleje je úplně jedno, jen musí mít potřebnej rozsah od 1 alespoň do 4 Atm, osobně bych ho montoval rovnou do palubky a nechal ho tam, potřebujete buď nějakou trubičku s převlečnejma maticema, nebo tlakovou hadici (dá se všude koupit)....
Tim olejem to jde taky, aĺe je blbý, když ti to rupne a začne cákat na nohy
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Mazání
No jasně že do kokpitu, jak jsem psal, tlak oleje je dost duležitej ůdaj kterej ti i během jízdy o případnejch problémech v motoru dost napoví, proto bych to nedělal jen na zkoužku ale na stálo budík v palubce, už jen kvuli klidu při ostřejší jízdě, hned máš přehled jestli ti to dobře maže! a prasknutý hadice a horkej olej v autě? - z toho nemusíš mít stach, jedná se o hydraulický hadice který jsou vždy dimenzovány na mnohem vižší tlak než jakýho tam běžně můžeš dosáhnout, u sportovních vozů je tlakoměr oleje a teploměr oleje montován standartně
Re: Tlakoměr Oleje
[quote="Márty_"]Tak pánové, jakej tam dáte tlakoměr oleje je úplně jedno, jen musí mít potřebnej rozsah od 1 alespoň do 4 Atm, osobně bych ho montoval rovnou do palubky a nechal ho tam, potřebujete buď nějakou trubičku s převlečnejma maticema, nebo tlakovou hadici (dá se všude koupit) + sehnat nějakou rozbočku aby vám fungovala kontrolka mazání (čidlo) + i ten budík , kámoš tam dával rozbočovací kostku z brzd ze škodovky, (ale to už je na vaší vynalézavosti co tam dáte) a k tomu budíku, montoval se v sérii do třeba Škody 110R (tam je i ta hadice) nebo v Autobusech Karosa a taky v Liazce je a co já vim kde ještě, na vrakaci ho doženete za par korun a pokud ne tak zavolejte jeden bych možná pustil, ale nerad.
jinak novej klidně taky můžete montovat, viděl jsem i v Tuning šopech docela pěkný, ale těch peněz je škoda[/quote]
jinak novej klidně taky můžete montovat, viděl jsem i v Tuning šopech docela pěkný, ale těch peněz je škoda[/quote]
Re: Tlakoměr Oleje
[quote="Márty_"]Tak pánové, jakej tam dáte tlakoměr oleje je úplně jedno, jen musí mít potřebnej rozsah od 1 alespoň do 4 Atm, osobně bych ho montoval rovnou do palubky a nechal ho tam, potřebujete buď nějakou trubičku s převlečnejma maticema, nebo tlakovou hadici (dá se všude koupit) + sehnat nějakou rozbočku aby vám fungovala kontrolka mazání (čidlo) + i ten budík , kámoš tam dával rozbočovací kostku z brzd ze škodovky, (ale to už je na vaší vynalézavosti co tam dáte) a k tomu budíku, montoval se v sérii do třeba Škody 110R (tam je i ta hadice) nebo v Autobusech Karosa a taky v Liazce je a co já vim kde ještě, na vrakaci ho doženete za par korun.
jinak novej klidně taky můžete montovat, viděl jsem i v Tuning šopech docela pěkný, ale těch peněz je škoda[/quote]
jinak novej klidně taky můžete montovat, viděl jsem i v Tuning šopech docela pěkný, ale těch peněz je škoda[/quote]
Re: Tlakoměr Oleje
[quote="Márty_"]Tak pánové, jakej tam dáte tlakoměr oleje je úplně jedno, jen musí mít potřebnej rozsah od 1 alespoň do 4 Atm, osobně bych ho montoval rovnou do palubky a nechal ho tam, potřebujete buď nějakou trubičku s převlečnejma maticema, nebo tlakovou hadici (dá se všude koupit) + sehnat nějakou rozbočku aby vám fungovala kontrolka mazání (čidlo) + i ten budík , kámoš tam dával rozbočovací kostku z brzd ze škodovky, (ale to už je na vaší vynalézavosti co tam dáte) a k tomu budíku, montoval se v sérii do třeba Škody 110R (tam je i ta hadice) nebo v Autobusech Karosa a taky v Liazce je a co já vim kde ještě, na vrakaci ho doženete za par korun.
jinak novej klidně taky můžete montovat, viděl jsem i v Tuning šopech docela pěkný, ale těch peněz je škoda[/quote]
jinak novej klidně taky můžete montovat, viděl jsem i v Tuning šopech docela pěkný, ale těch peněz je škoda[/quote]
Re: Tlakoměr Oleje
[quote="Márty_"]Tak pánové, jakej tam dáte tlakoměr oleje je úplně jedno, jen musí mít potřebnej rozsah od 1 alespoň do 4 Atm, osobně bych ho montoval rovnou do palubky a nechal ho tam, potřebujete buď nějakou trubičku s převlečnejma maticema, nebo tlakovou hadici (dá se všude koupit) + sehnat nějakou rozbočku aby vám fungovala kontrolka mazání (čidlo) + i ten budík , kámoš tam dával rozbočovací kostku z brzd ze škodovky, (ale to už je na vaší vynalézavosti co tam dáte) a k tomu budíku, montoval se v sérii do třeba Škody 110R (tam je i ta hadice) nebo v Autobusech Karosa a taky v Liazce je a co já vim kde ještě, na vrakaci ho doženete za par korun.
jinak novej klidně taky můžete montovat, viděl jsem i v Tuning šopech docela pěkný, ale těch peněz je škoda[/quote]
jinak novej klidně taky můžete montovat, viděl jsem i v Tuning šopech docela pěkný, ale těch peněz je škoda[/quote]
Re: Mazani problem
Taktiež mám problém s mazanim m20b20 za studena všetko v pohode no keď sa olej zohreje preblikuje kontrolka mazania na voľnobehu pravdepodobne čerpadlo ? Tlak oleja zmerany vo videu https://youtu.be/GfrE0ekuR3s