zapalovaci kabely na M42

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MACI
Příspěvky: 27
Registrován: 10. 08. 2003 17:08
Bydliště: J.I.H.

zapalovaci kabely na M42

Příspěvek od MACI » 28. 04. 2005 14:00

cau shanim zapalovaci kabely na iso, jestli to nekdo prodavate nebo vite kde levne koupit poradte.
btw. informoval jsem se kolik by stala sada novych a pry 5k :shock:
BMW - By My Way

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 28. 04. 2005 15:32

V Tesle Blatná je maj, nové za hezkých 2.500,- včetně DPH

http://www.tesla-blatna.cz/cs/sada-zapa ... 43#results

...je to sice na e36 ale stejny motor...

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 28. 04. 2005 19:15

:shock: :shock: :shock:
Tak to je terno, ak sa dajú použiť aj pre E30, tak ich okamžite beriem.
Inak, u nás origo v BMW zhruba za 9 000 Sk sada, u Štangla Carol dokonca skoro 10 000 Sk a Bosch okolo 7 000 Sk, aspoň čo som sa informoval, a zo žiadneho iného motora nepasujú. :?
Takže za 2 500 Kč, to je fakt zadarmo.. :lol:


Btw, neviete to niekto zistiť, či sú tie káble zámenné na 100%..?
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 28. 04. 2005 21:18

Podle mě by to mělo jít použít na 100%, ten motor v E36 byl fakt úplně stejnej, než přišla M44, ale ta má snad jenom nějaký modifikace na sání. Jinak označení v E30 i E36 M42B18.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
MACI
Příspěvky: 27
Registrován: 10. 08. 2003 17:08
Bydliště: J.I.H.

Příspěvek od MACI » 28. 04. 2005 22:36

docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil :?
BMW - By My Way

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 28. 04. 2005 22:52

trosku OT ale jakto, ze na 535 M30 stoji 1.412 Kč s DPH? Nebo neumim cist? :D Neni to nejak malo?
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 29. 04. 2005 19:55

MACI píše:docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil :?
Řekl bych, že jou na M42 dražší proto, protože M42 má elektronický zapalování a M40 ne. Podle mě by rozhodně použít nešly.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
MACI
Příspěvky: 27
Registrován: 10. 08. 2003 17:08
Bydliště: J.I.H.

Příspěvek od MACI » 29. 04. 2005 20:25

to je docela zajimavy pac az doted jsem mel na isu 2 kably original a 2 noname ktery vypadaly jak ty ze shade 120. takze jsem asi jezdil na 2 valce - ja si rikal ze to nak netahne :lol:
BMW - By My Way

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 29. 04. 2005 21:19

BOOST píše:
MACI píše:docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil :?
Řekl bych, že jou na M42 dražší proto, protože M42 má elektronický zapalování a M40 ne. Podle mě by rozhodně použít nešly.
hm otazka je co vlastne jsou ty "kabely" ? kus dratu nebo je nejak pripojena elektronika ?
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 29. 04. 2005 21:55

[CZ]Airwolf[OC] píše: hm otazka je co vlastne jsou ty "kabely" ? kus dratu nebo je nejak pripojena elektronika ?
Kabel je kus drátu, ale kdyby bylo jedno jaký je, tak se budou na všechno používat ty samý dráty a tak to není. Každej kabel má určitý parametry. Třeba by šel na ISo použít i kabel z šáde, ale stejný to podle mě nebude.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Jiříkii
Příspěvky: 5
Registrován: 21. 12. 2005 20:38
Bydliště: Domažlice

Příspěvek od Jiříkii » 10. 03. 2006 15:28

kabely z e36 pasují na e30, sám sem na svůj m44 bral kabely z e30isa na vrakáči. U těch kabelů jde halvně o dobrou izolaci a životnost, obyč drát by moc dlouho nevydržel. Isácký jsou drahý protože jsou pekelně dlouhý.

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 10. 03. 2006 16:15

Ty kable jsou drahy pac na iSo se dela jen s medenym jadrem, jsou dlouhy jak prase a hlavne kvuli temhle koncovkam.
Zkratka at tak nebo tak, jedny bych tu mel mit, nechal bych je za 2,5

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 10. 03. 2006 16:24

břečka píše:trosku OT ale jakto, ze na 535 M30 stoji 1.412 Kč s DPH? Nebo neumim cist? :D Neni to nejak malo?
A co teprve tohle :P ?
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 25,201,510
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

dargon
Příspěvky: 876
Registrován: 09. 01. 2005 11:14
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od dargon » 10. 03. 2006 21:47

neni kabl jako kabl.. odpor atd .. rozhodne bych co se tyce kablama ke svickam nesetril a koupil takove jake tam maj zadne alternativy ..
E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 11. 03. 2006 10:11

lol, teď sem koukal na kable pro sebe, kterej je na Jetronic?(na něj sou dlouhý)
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 44#results
nebo
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 45#results

teď babo raď
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 11. 03. 2006 11:24

A jaký je rozdíl pro funkci v kabelech s odporovým a měděným jádrem ? Ví někdo ?
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

dargon
Příspěvky: 876
Registrován: 09. 01. 2005 11:14
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od dargon » 11. 03. 2006 12:27

E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 11. 03. 2006 18:57

Dan td píše:
břečka píše:trosku OT ale jakto, ze na 535 M30 stoji 1.412 Kč s DPH? Nebo neumim cist? :D Neni to nejak malo?
A co teprve tohle :P ?
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 25,201,510
on je to asi takto. dobré kabely jsou drahé a je vcelku jedno zdali jsou origo, nebo od jiného výrobce. kabel má kvalitní izolaci a vodič byvá měděný, potom koncovky mají v sobě nějaký odpor. laciné kabely nemají měděný vodič a koncovky za moc nestojí. vodič tvoří něco z uhlíku a jakéhosi vlákna. potom některé kabely mají na sobě takové kroužky proti okusu. někdy je to důležité, překousaný kabel jsem už viděl několikrát.
Rudolf

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 11. 03. 2006 22:09

BOOST píše:
MACI píše:docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil :?
Řekl bych, že jou na M42 dražší proto, protože M42 má elektronický zapalování a M40 ne. Podle mě by rozhodně použít nešly.
Jezdí to na ně normálně,jenže jsou krátký a musel by jsi vyhodit ten plastovej kryt.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

dargon
Příspěvky: 876
Registrován: 09. 01. 2005 11:14
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od dargon » 12. 03. 2006 10:47

ja myslim zes to popsal trosku opacne rozdil mezi medenym a uhlikovym...
E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i

Odpovědět