Chybí jiskra

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Chybí jiskra

Příspěvek od mizuh » 05. 07. 2003 12:46

Jak už jsem se tu rozepisoval dřív, před týdnem mi vysadil motor a už jsem ho nenastartoval. Po kontrole kde čeho jsem zjistil, že mi to nezapaluje. Napětí k cívce mi jde. Rozebral jsem i rozdělovač a i ten se tváří v pohodě. Nenapadá někoho čím by to mohlo být?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 05. 07. 2003 13:35

Nenapadá... :? Mohlo by to být nějaký čidlo, třeba snímač otáček, ale to by asi nešel proud ani k cívce. Jestli jde, tak to musí být cívka nebo něco za ní (kabely, rozdělovač, svíčky)... Když je přeskočenej rozvoďák, tak to sice vypadá vše v pořádku, ale stejně to nezapaluje - nebo jo, ale ve špatném okamžiku. A co nějaká maličkost? Uvolněná kostra na motoru...

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 05. 07. 2003 13:38

:oops: safra, nevšim sem si, že mě to mezi tím odpojilo a odhlásilo... :oops:

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 05. 07. 2003 13:49

Myslim si že rozvoďák to nebude, protože problém nastal tak, že se mi na dálnici ve 120 prostě vypnul motor. Kdyby to měl bejt rozvoďak tak by při tom musel bejt asi pěknej rámus :lol: .Zkusím se podívat na tu kostru motoru, jsetli jí najdu :oops: Cívku jsem zkoušel proměřit multimetrem na primárním obvodu mi to ukázalo správnej odpor, ale sekundární se mi už tím multim. nepodařilo změřit.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 05. 07. 2003 18:51

Zdar,kořen měl to samý,taky jsme to měřily a na nic nepřišly.I když podle měření byla civka o.k.,jakmile se vyměnila tak bávo jezdí.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 10. 07. 2003 00:40

Tohle dělalo kamarádovi, i když jen občas za neurčitých okolností.Po vyloučení všech možností došlo k tomu na co jsem se bál jen pomyslet- byla to řídící jednotka! Ámen

Uživatelský avatar
Jéňa
Příspěvky: 101
Registrován: 19. 02. 2003 13:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jéňa » 10. 07. 2003 07:36

Já jsem jednou takhle na dlouhé cestě při WC pauze chcípnul motor a už jsem ho pak nenastartoval (ani škytnutí). Po dlouhém hledání závady jsem našel propálený raménko rozdělovače (palec). Naštěstí mi tam pasuje ze Škody 120.

Ale příčin může být mnoho.

Venca

Příspěvek od Venca » 10. 07. 2003 09:23

Jéňa píše:Naštěstí mi tam pasuje ze Škody 120.

Ale příčin může být mnoho.
Do jakýho motoru?

Uživatelský avatar
Jéňa
Příspěvky: 101
Registrován: 19. 02. 2003 13:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jéňa » 10. 07. 2003 10:48

Venca píše:
Do jakýho motoru?
Mám 318i r.v. 85 s motorem M10. Dokonce má ten palec i stejný odrušovací odpor jako origoš. Mělo by tam možná pasovat i víčko rozdělovače z favorita, ale to jsem ještě nezkoušel.

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 10. 07. 2003 10:49

mizuh píše: Cívku jsem zkoušel proměřit multimetrem na primárním obvodu mi to ukázalo správnej odpor, ale sekundární se mi už tím multim. nepodařilo změřit.
No tak bude ten sekundár asi v pegosu. Moje cívka má odpor sekundáru 6k. To je velikost odporu, kterou je schopen změřit každej multimetr. Jesli ne, tak bych ten exemplář chtěl vidět. :)

Venca

Příspěvek od Venca » 10. 07. 2003 10:56

Jéňa píše:
Venca píše:
Do jakýho motoru?
Mám 318i r.v. 85 s motorem M10. Dokonce má ten palec i stejný odrušovací odpor jako origoš. Mělo by tam možná pasovat i víčko rozdělovače z favorita, ale to jsem ještě nezkoušel.
Zajímavá informace.
Dík.

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 10. 07. 2003 17:43

Vyhráva ten kdo si myslel, že je to rozvoďák :) Zatím to naštěstí vypadá, že se ventily s válcem nepotkaly uvidíme až to rozeberu víc :?

Odpovědět