Olovnatý verus bezolovnatý benzín
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Olovnatý verus bezolovnatý benzín
Vím že je to trochu zcestná otázka, ale zajímal by mě váš názor čemu všemu by mohl uškodit a čemu pomoci olovnatý benzín v našich Baworáčcích??
prosím o rozlišení aut "s" a "bez" KATu
prosím o rozlišení aut "s" a "bez" KATu




- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
auto s KATem: tam olovnatý benzín nepatří, nevratně odrovná KAT i lambda-sondu
auto bez KATu: záleží na roku výroby, motory uzpůsobené pro spalovanání bezolovnatého benzínu mají ventilová sedla z odolnějšího materiálu; přelomový rok bych si tipnul někde mezi 1977-1979
auto bez KATu: záleží na roku výroby, motory uzpůsobené pro spalovanání bezolovnatého benzínu mají ventilová sedla z odolnějšího materiálu; přelomový rok bych si tipnul někde mezi 1977-1979
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
?????????Huska píše:a co ucpání trysek???

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Zajímalo by mě jestli není možné aby se zanášely trysky "olovem" (no prostě těma aditivama (někde jsem o tom četl článek a nedávno jsem se o tomto dohadoval s kamošem a tak si jen chci potvrdit že jsem se nepletl)Francis píše:?????????Huska píše:a co ucpání trysek???




- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Přísady s olovem jsou funkční až za teploty několika set stupňů Celsia. O zanášení trysek jsem nikdy neslyšel. Nepleteš si to s problémy s bionaftou?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
ne ikdyž článek co jsem ččetl mluvil i o naftě toto je problém čistě vstřikování. že to odrovná lambdu a Kat to jsem věděl (nakonec proto jsem to chtěl oddělit), ale opravdu myslíš že když do své 318i M10 bez KATu naliju olovnatej že se nemůže nic stát? Nemám v úmyslu to dělat jen mě to zajímá jestli by při dlouhodobějším používání mohlo mít nějaké následkyFrancis píše:Přísady s olovem jsou funkční až za teploty několika set stupňů Celsia. O zanášení trysek jsem nikdy neslyšel. Nepleteš si to s problémy s bionaftou?




- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Klidně ho tam nalej, i když mi uniká smysl tohoto počínání. Dnes je problém sehnat benzín olovnatý, který je většinou i dražší. Leda by ses chystal někam na dálný východ 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
nechci tam lít olovnatej...už jsem to psal o pár příspěvků dřív ... nedávno jsem se dohadoval s kamarádem co to může udělat a tak mě zajímá názor a zkušenosti více lidí. nejedná se mi jen o M10, ale komplexně o všechny auta se vstřikovánímStepan píše:Teda né že by mi to bylo moc jasný kam tim míříš, ale když nemáš kat, lej tam co chceš, motor to pobere a kór M10, což je konstrukcí stejně historickej typ




Pokud auto nema kat tak je tahle diskuse trosku bezpredmetna. i do M40 bez katu / vetsina aut co se sem dostala pres Motokov/ muzes lejt olovnatej benzin. Je to sice hlavne v posledni dobe drazss i na vychode, ale kdyz je nekdo snob tak to muze v pohode delat. I ja jsem to parkrat udelal a nic se nestalo.
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: