ostrikovace ...

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

ostrikovace ...

Příspěvek od weNTyll » 21. 06. 2003 08:32

Jak maji fungovat dobre, zevnitr nevyzrane trysky ostrikovace? Predpokladam, ze maji aspon trochu rozprasovat.

Dalsi vec je ten rozdelovaci "T valecek", ma na sobe jeste nejake diry a kdyz pustim ostrikovac tak to chcije primo na draty vzadu v motorovem prostoru u pojistkoveho boxu a na sklo nejde nic moc. Ty diry tam jsou kvuli pretlaku? Kdyz je ucpu, tak to prestane strikat i na sklo, coz je divne.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 06. 2003 10:04

Ja ty valecky vyhazel, dal jsem tam obycejna T-cka a doplnil to universalnima zpetnyma ventilkama, ktery se davaji treba do Skodofky. Plna spokojenost.

Original valecek od BMW stoji 152,3 (ja tam mel dva, mam intensivni cisteni s druhou nadobkou s koncentrovanym mycim sajrajtem), uniT je do 10 Kc, zpetny ventil asi 15 Kc, takze je to 304.60 Kc proti cca 50 Kc 8)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 23. 06. 2003 22:28

ok, vykaslu se na origo, snad nebudu mit spatny pocit z toho, ze se v bawu nachazi nejaky dil se skodofky :twisted:

Odpovědět