Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Příspěvek
od Kubajz von Odry » 21. 03. 2005 16:40
dalsi problemek : - mam automat, kdyz jezdim slusne = do 3500 ot tak je vse v poradku, ale kdyz treby predjizdim a vytacim motor prudceji a do vyssich otacek tak mne auto jakoby najednou chtelo preradit, pak si jakoze rekne este to na tu dvojku (treba) budu tahnout chvilku dal a zas ji zaradi to znamena ze nekdy okolo 4000- 4200 ot (me vykonove maximum) to najednou vyradi a zas zaradi tu samou rycjlost...
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 21. 03. 2005 18:37
mam dojem ze ti odchadza hydromenic, to je ta vec u automatu namiesto klasickej spojky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Strana
- Příspěvky: 138
- Registrován: 23. 04. 2004 20:17
- Bydliště: Pardubice, Sloupnice
Příspěvek
od Strana » 21. 03. 2005 19:11
...jj taky bych to videl na ten hydromenic.....
327iX E30 iX Power
Byla...je...bude navždy.....E30

-
Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Příspěvek
od Kubajz von Odry » 21. 03. 2005 21:00
Max-Max píše:mam dojem ze ti odchadza hydromenic, to je ta vec u automatu namiesto klasickej spojky
tak o takovem bazmeku slysim prvne v zivote!

mam se jeste dost co ucit o svem aute

kazdopadne - da se to opravit? - da se ten hydromnenic koupit treba jako oblozeni spojky a vymnenit? - kolik tak muze stat?
-
pkot
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 26. 11. 2004 00:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pkot » 21. 03. 2005 21:03
Kubajz von Odry píše:Max-Max píše:mam dojem ze ti odchadza hydromenic, to je ta vec u automatu namiesto klasickej spojky
tak o takovem bazmeku slysim prvne v zivote!

mam se jeste dost co ucit o svem aute

kazdopadne - da se to opravit? - da se ten hydromnenic koupit treba jako oblozeni spojky a vymnenit? - kolik tak muze stat?
Měnič se da koupit ,ale je to docela rana , jako vse na automat .
Opravit se to snad ani neda .
-
Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Příspěvek
od Kubajz von Odry » 21. 03. 2005 21:07
tak to je neveseleeeee

co ja si pocnu... - asi se o cene poradim s Jirkou325, ale ten tu uz tak 3 dny nebyl... nerad

-
Zave
- Příspěvky: 4512
- Registrován: 23. 06. 2004 06:16
- Bydliště: Starobrno/Charlie's
Příspěvek
od Zave » 21. 03. 2005 21:19
ten menic to je ta babovka? je stejna jako na 750iA e32?
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 22. 03. 2005 01:11
Kubajz von Odry píše:tak to je neveseleeeee

co ja si pocnu... - asi se o cene poradim s Jirkou325, ale ten tu uz tak 3 dny nebyl... nerad

myslim ze v ramci zachovania zdraveho rozumu sa na tu cenu radsej nepytaj

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
pkot
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 26. 11. 2004 00:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pkot » 22. 03. 2005 08:49
Zave píše:ten menic to je ta babovka? je stejna jako na 750iA e32?
Kravina na 750 je emnohem vetsi co se tyce do prumeru .
Tam je automat jak prase u petilitra .
-
pkot
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 26. 11. 2004 00:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pkot » 22. 03. 2005 08:50
Kubajz von Odry píše:dalsi problemek : - mam automat, kdyz jezdim slusne = do 3500 ot tak je vse v poradku, ale kdyz treby predjizdim a vytacim motor prudceji a do vyssich otacek tak mne auto jakoby najednou chtelo preradit, pak si jakoze rekne este to na tu dvojku (treba) budu tahnout chvilku dal a zas ji zaradi to znamena ze nekdy okolo 4000- 4200 ot (me vykonove maximum) to najednou vyradi a zas zaradi tu samou rycjlost...
Sezen si ten bochnik starsi , nevej vubec nema smysli . Co mas presne za motor .
-
Mazety
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 14. 10. 2004 08:38
- Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB
Příspěvek
od Mazety » 22. 03. 2005 15:50
asi bude nejlepší koupit jetou převodovku než jí repasovat, někdo jí tady prodával za dvojku
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
-
Zave
- Příspěvky: 4512
- Registrován: 23. 06. 2004 06:16
- Bydliště: Starobrno/Charlie's
Příspěvek
od Zave » 22. 03. 2005 16:34
pkot píše:Zave píše:ten menic to je ta babovka? je stejna jako na 750iA e32?
Kravina na 750 je emnohem vetsi co se tyce do prumeru .
Tam je automat jak prase u petilitra .
ja se jen ptal

330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd

-
Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Příspěvek
od Kubajz von Odry » 22. 03. 2005 16:41
pkot píše:Kubajz von Odry píše:dalsi problemek : - mam automat, kdyz jezdim slusne = do 3500 ot tak je vse v poradku, ale kdyz treby predjizdim a vytacim motor prudceji a do vyssich otacek tak mne auto jakoby najednou chtelo preradit, pak si jakoze rekne este to na tu dvojku (treba) budu tahnout chvilku dal a zas ji zaradi to znamena ze nekdy okolo 4000- 4200 ot (me vykonove maximum) to najednou vyradi a zas zaradi tu samou rycjlost...
Sezen si ten bochnik starsi , nevej vubec nema smysli . Co mas presne za motor .
je to 525e E28 M20 r.v. 87
myslis ze bys mne poradil kde to sehnat?
- ta E28 s tim automatem je pro mne uz kapku z ruky (je to na druhy strane republiky...) - uz sem tam byl, uz sem ji mnel aj na voziku, ale pak se ukazalo ze ma vozik pichle kolo a taky sem se bal (jak sem to videl) ze by tu E28 neuvez pres republiku... dalsi vec je ze bych ted uz potreboval akorat ten automat nebo ten hydromnenic a ne cele auto...
-
Splaš
- člen E30.cz
- Příspěvky: 289
- Registrován: 31. 05. 2003 01:36
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Splaš » 24. 03. 2005 01:09
Hydroměnič na M20 mám, je z 325i E30, možná je to stejný. Moc bych za něj nechtěl, ale nemůžu stoprocentně zaručit stav a navíc jsem z ČB.