Přestavba :-(

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ráďula
Příspěvky: 197
Registrován: 02. 06. 2003 14:20
Bydliště: u Ústí nad Orlicí

Přestavba :-(

Příspěvek od Ráďula » 11. 06. 2003 13:35

Ahoj kucííí. Potřebuju poradit jak to je s povinným ručením. Takže mám papíry na 318i za prvé můžu to použít na 320i když už se motor neeviduje? a pak pojistku tím pádem budu platit jako na 1,8. Jde to takhle? díky Ráďula
320i

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 11. 06. 2003 13:37

Legálně ne. U přestavby je nutné dodržet počet válců.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Ráďula
Příspěvky: 197
Registrován: 02. 06. 2003 14:20
Bydliště: u Ústí nad Orlicí

shit

Příspěvek od Ráďula » 11. 06. 2003 13:50

ójééé to je shit! Jak tady sleduju povídání o šestiválcích tak se mi ho zachtělo :-( Díky a M40 to jistí! :-)
320i

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba :-(

Příspěvek od ondra_m » 11. 06. 2003 14:07

Ráďula píše:Ahoj kucííí. Potřebuju poradit jak to je s povinným ručením. Takže mám papíry na 318i za prvé můžu to použít na 320i když už se motor neeviduje? a pak pojistku tím pádem budu platit jako na 1,8. Jde to takhle? díky Ráďula
Motor se eviduje.

Rozdíl je v tom, že se neeviduje jeho výrobní číslo, ale typové číslo.
Tzn. vcelku to nic moc nemění, jen je výhoda, že když vyměníš stejný motor za stejný tak jsi v klidu a nemusíš řešit nějaké papírování.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 11. 06. 2003 14:23

A aby toho nebylo málo tak i to typové číslo může být u stejného typu motoru jiné! Když jsem přepisloval 6ku tak jsme se Stehlíkem opsali typové číslo z katalogu BMW a když jsme to potom šli zkontrolovat na auto, tak to nesedělo. A přitom se jinak všechno na autě a v tom katalogu shodovalo (r.v., obsah motoru, výkon atd...)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 11. 06. 2003 14:24

Já v tom žádnej problém nevidim kontrolovat motor to už dnes polcie nedělá není to jejich pravomoc pouze karoserii problém nastává na stk :lol: :D

Uživatelský avatar
Ráďula
Příspěvky: 197
Registrován: 02. 06. 2003 14:20
Bydliště: u Ústí nad Orlicí

ok

Příspěvek od Ráďula » 11. 06. 2003 14:55

no právě, a platit za STK desetkrát víc se mi moc nechce! ale díkas za cenné informace. Hned to večer budem muset s klukama rozebrat u pivsona :D
320i

Peťas

Příspěvek od Peťas » 12. 06. 2003 09:06

Kde jsi přišel na to 10X ?!

Uživatelský avatar
Ráďula
Příspěvky: 197
Registrován: 02. 06. 2003 14:20
Bydliště: u Ústí nad Orlicí

Nevim nevim

Příspěvek od Ráďula » 13. 06. 2003 01:13

normálně stojí STK něco kolem 350,- a za 3000,- je bez tady u nás bez kontroly.... tož ? :?
320i

Peťas

Příspěvek od Peťas » 13. 06. 2003 09:43

Tak to máš blbé. Mě to zařizoval známý v Ostravě a STK + emise vyšly na necelých 1300,-. Na emisích to nebylo vůbec a STK to sice navštívilo, ale prošlo to bez problémů :lol:

Uživatelský avatar
Ráďula
Příspěvky: 197
Registrován: 02. 06. 2003 14:20
Bydliště: u Ústí nad Orlicí

ja ja

Příspěvek od Ráďula » 13. 06. 2003 11:30

Tož to máš v pohodě! Kdybych to měl možnost sehnat taky za něco přes litra du do toho! Jezděte pomalu :twisted: a čusss!
320i

Jirka
Příspěvky: 21
Registrován: 13. 02. 2003 14:03

Příspěvek od Jirka » 20. 06. 2003 08:05

Ale ze 6-ti valcu na 4 to jde.Mam prestavbu z 320i r.v. 80 asi E21 na 318i E30.Papiru kopa.Ale nezarizoval sem to. :P

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 20. 06. 2003 08:16

Hm to musela být zajímavá přestavba, no ale v minulosti šlo asi všechno na všechno :-)

BTW: 320i E21 není šestiválec, ale čtyřválec M10, šestivál v E21 byl jen 320 karburátor a 323i.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Jirka
Příspěvky: 21
Registrován: 13. 02. 2003 14:03

Příspěvek od Jirka » 20. 06. 2003 14:02

to Fido:Kdepak driv,me to kdosi delal nedavno - po tom zprisneni - mam uz varazeny cislo na podbehu - trvalo to asi 3 mesice. :P

320i E21 není šestiválec, ale čtyřválec M10, šestivál v E21 byl jen 320 karburátor a 323i.


Jinak to byli doklady z 320i E21 a k tomu bylo auto 320i E30 :P - mel jsem oboje - platne doklady i s nabouranym autem.

Je to zajimavy - takze ted mam vlastne zase 4-valec.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 27. 06. 2003 14:13

Takže tohle 257117111 je cislo dp Prahy do BMW, nechte se prepojit na prestavby.Koupil jsem na prestavbu neproclene s Nemeeckymi papiry-NUTNOST e30 1.8 a koupil 2.0 papiry za 10, protoze je spousta KOKOTU co za 1.8 chtej nevim co,tak je timhle laskave poslete vsechny do prdele!! Za 6000 jak kastle,tak motor, je to dost,ale bago z D je jak novy pitchové!!!

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 27. 06. 2003 16:06

Tak koukám že Fido taky něco ví o E21 a to mě těší ale 320i V4 těch bylo sakra málo hodně byly karburátory

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Petr Bohm » 27. 06. 2003 20:54

87 325 M -tech. na papírech e21 323 80,přestavba 2002 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Odpovědět