318is nebo 325i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Hanis

318is nebo 325i

Příspěvek od Hanis » 09. 06. 2003 09:35

Ahoj,

Mám na výběr z těchto dvou motorů (1,8 M42 a 2,5 M20) a nemůžu se rozhodnout kterej. Moc prosím o radu kterej by by lepší, nebo aspoň o výhody nebo nevýhody obou dvou. Za všechny rady a názory předem moc děkuji.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 09. 06. 2003 12:48

spotřeba a dobré svezení a povinné ručení......... 318iS
Pokud chceš opravdovej výkon a zátah ............. 325i

Já bych zvolil na 99% 325i (ikdyž ted jezdím "jen" 318i)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Peťas

Příspěvek od Peťas » 09. 06. 2003 16:10

318iS má podstatně modernější motor, vl. jediné co se musí dělat je pravidelně měnit olej a cca za 60tkm vyměnit rozvoďák.

Motor je lehčí, takže tam se zase umaže trochu výkonového rozdílu... . A ta spotřeba je taky podstatně nižší.

Ale šestiválec je holt šestiválec - sametový chod.

V E30 bych ale asi volil 318iS.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 09. 06. 2003 16:29

Peťas píše:318iS má podstatně modernější motor, vl. jediné co se musí dělat je pravidelně měnit olej a cca za 60tkm vyměnit rozvoďák.

Motor je lehčí, takže tam se zase umaže trochu výkonového rozdílu... . A ta spotřeba je taky podstatně nižší.

Ale šestiválec je holt šestiválec - sametový chod.

V E30 bych ale asi volil 318iS.
Nevíš o čem mluvíš.....iS má řetěz 8)
Ale když porovnávám svou 318i a bráchovu 318iS tak to není až takovej rozdíl jak to vypadá papírově :-(
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 09. 06. 2003 17:27

To je právě ono, každý má něco, ještě jsem řešil třetí možnost nacpat tam 2,5 24V M50
Naposledy upravil(a) Hanis dne 21. 10. 2005 20:52, celkem upraveno 1 x.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Marek IS
Příspěvky: 432
Registrován: 16. 02. 2003 15:46
Bydliště: Olomoucko:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek IS » 09. 06. 2003 17:35

HUSKO: Ten rozdil tam je ,ti to pripomenu az se zas nekde potkame na ceste... :D

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 09. 06. 2003 17:36

4 valce? tak mozna do sekacky..
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

................................v12

Příspěvek od Petr Bohm » 09. 06. 2003 17:40

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jediné,nad čím se dá uvažovat je 6,8,nebo 12 válců :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: ................................v12

Příspěvek od Francis » 09. 06. 2003 20:46

Petr Bohm píše::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jediné,nad čím se dá uvažovat je 6,8,nebo 12 válců :mrgreen: :mrgreen:
A co V10 engine P83 z F1 Williams? 8) Nová M5 prý bude také V10.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 10. 06. 2003 08:56

Marek IS píše:HUSKO: Ten rozdil tam je ,ti to pripomenu az se zas nekde potkame na ceste... :D
Jasně že tam je rozdíl to vám iS-ákům neberu ani v nejmenším případě..., ale i tak ten papírovej rozdíl je větší než skutečnej.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

.

Příspěvek od Petr Bohm » 10. 06. 2003 14:50

A neumí někdo sehnat tu p83 v10????

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 10. 06. 2003 20:14

Huska píše:Nevíš o čem mluvíš.....iS má řetěz 8)
Ale když porovnávám svou 318i a bráchovu 318iS tak to není až takovej rozdíl jak to vypadá papírově :-(
Člověk si taky hned všechno neuvědomí :D . Takže vlastně odpadá jeden nepříjemný "problém".

318i jsem měl nějaký rok měl a jezdilo to dobře. V té době jsem se párkrát svezl s 325ix a v nižších otáčkách to bylo o hodně horší (u 325i E36 jsem to tak hrozné necítil - a přitom 16V by na tom mělo být hůř... asi to vyrovnává ten vyšší výkon). V 318iS jsem jel jenom jednou a s delším odstupem, takže to nedovedu přesně porovnat.

Ale jak už jsem psal - u E30 bych volil 318iS (nebo tam nacpat tu 2,5 24V M50 - nebo radši 2,8 24V M52) :D

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 10. 06. 2003 21:57

Anonymous píše:... V té době jsem se párkrát svezl s 325ix a v nižších otáčkách to bylo o hodně horší (u 325i E36 jsem to tak hrozné necítil - a přitom 16V by na tom mělo být hůř... asi to vyrovnává ten vyšší výkon).
No tak to ta 325iX musela být hooodně vyběhaná. Už mám druhé iX, obě měly 270 tis.km a nemůžu si stěžovat. Chce to novější řídící jednotku s Motronic 1.3 (173 a vyšší) a prečipovat.

Uvažovat o M50 má smysl jedině s VANOSem, motor M50 bez VANOSu jde "od spoda" hůř než M20.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Sandál

Příspěvek od Sandál » 10. 06. 2003 22:59

1) pravidlo: hodně koní není nikdy dost koní
2) pravidlo: obsah ničím nenahradíš
vlastní zkušenost: k čemu je člověku stádo koní když je nedostane na zem a v zatáčkách mu hrabou kopyta? (hrabat na křižovatce umí téměř každý)

Peťas

Příspěvek od Peťas » 11. 06. 2003 10:44

Francis píše:No tak to ta 325iX musela být hooodně vyběhaná. Už mám druhé iX, obě měly 270 tis.km a nemůžu si stěžovat. Chce to novější řídící jednotku s Motronic 1.3 (173 a vyšší) a prečipovat.

Uvažovat o M50 má smysl jedině s VANOSem, motor M50 bez VANOSu jde "od spoda" hůř než M20.
Ta 325ix byla vždycky ta samá, takže opět nemůžu srovnat s jinou.

To M50 - plně s tebou sohlasím.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 11. 06. 2003 11:07

Já myslel že dotaz byl jinej než o čem se těd bavíte ja bych tam dal V6 M42 nevim měl jsem dvě M40 a obě byly jak diesel tak teď mam 2.5i a nemůžu si stěžovat bere 9l na100!a super jede a hlavně to nešetřím a žije!!!

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 11. 06. 2003 12:29

No já mám 325i a neměnil bych ani za nic, ten zátah je jedinečnej a zvuk motoru taky, navíc si myslím, že šestiválce maj větší výdrž ( na počet ujetejch km ), navíc šestiválec jede pořád - naloženej nebo prázdnej a veme si prakticky stejně.
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 11. 06. 2003 17:16

Svoji 325i bych nikdy nevyměnil za 4 válec. Měl jsem plasťáka čtyř válec a zanedlouho zařval motor. 6V vydrží daleko víc :!:

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 12. 06. 2003 00:20

Miguel píše:Svoji 325i bych nikdy nevyměnil za 4 válec. Měl jsem plasťáka čtyř válec a zanedlouho zařval motor. 6V vydrží daleko víc :!:
Jen pro upřesnění...BMW má motor kterej se označuje jako R6 (řadový šestiválec) 6V...šestiventyl :-)))
Jo jsem rýpal :-))
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 15. 06. 2003 12:02

Záleží ovšem, na co chceš svoje autíčko používat. Já jsem zastánce šestiválů, proti 1,8iS mají ZVUK a o pocitu ze svezení nemluvě. Ale jestli jezdíš většinou po městě, chceš jezdit naspotřebu a na zvuku ti nesejde, tak jdi do iS. Je to motor od BMW, který bych vybral do auta svojí přítulkyni. Řídím 2,7/R6

Odpovědět