318is nebo 325i
318is nebo 325i
Ahoj,
Mám na výběr z těchto dvou motorů (1,8 M42 a 2,5 M20) a nemůžu se rozhodnout kterej. Moc prosím o radu kterej by by lepší, nebo aspoň o výhody nebo nevýhody obou dvou. Za všechny rady a názory předem moc děkuji.
Mám na výběr z těchto dvou motorů (1,8 M42 a 2,5 M20) a nemůžu se rozhodnout kterej. Moc prosím o radu kterej by by lepší, nebo aspoň o výhody nebo nevýhody obou dvou. Za všechny rady a názory předem moc děkuji.
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
spotřeba a dobré svezení a povinné ručení......... 318iS
Pokud chceš opravdovej výkon a zátah ............. 325i
Já bych zvolil na 99% 325i (ikdyž ted jezdím "jen" 318i)
Pokud chceš opravdovej výkon a zátah ............. 325i
Já bych zvolil na 99% 325i (ikdyž ted jezdím "jen" 318i)




318iS má podstatně modernější motor, vl. jediné co se musí dělat je pravidelně měnit olej a cca za 60tkm vyměnit rozvoďák.
Motor je lehčí, takže tam se zase umaže trochu výkonového rozdílu... . A ta spotřeba je taky podstatně nižší.
Ale šestiválec je holt šestiválec - sametový chod.
V E30 bych ale asi volil 318iS.
Motor je lehčí, takže tam se zase umaže trochu výkonového rozdílu... . A ta spotřeba je taky podstatně nižší.
Ale šestiválec je holt šestiválec - sametový chod.
V E30 bych ale asi volil 318iS.
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Nevíš o čem mluvíš.....iS má řetězPeťas píše:318iS má podstatně modernější motor, vl. jediné co se musí dělat je pravidelně měnit olej a cca za 60tkm vyměnit rozvoďák.
Motor je lehčí, takže tam se zase umaže trochu výkonového rozdílu... . A ta spotřeba je taky podstatně nižší.
Ale šestiválec je holt šestiválec - sametový chod.
V E30 bych ale asi volil 318iS.

Ale když porovnávám svou 318i a bráchovu 318iS tak to není až takovej rozdíl jak to vypadá papírově





- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je právě ono, každý má něco, ještě jsem řešil třetí možnost nacpat tam 2,5 24V M50
Naposledy upravil(a) Hanis dne 21. 10. 2005 20:52, celkem upraveno 1 x.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
................................v12





- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ................................v12
A co V10 engine P83 z F1 Williams?Petr Bohm píše:![]()
![]()
Jediné,nad čím se dá uvažovat je 6,8,nebo 12 válců
![]()

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jasně že tam je rozdíl to vám iS-ákům neberu ani v nejmenším případě..., ale i tak ten papírovej rozdíl je větší než skutečnej.Marek IS píše:HUSKO: Ten rozdil tam je ,ti to pripomenu az se zas nekde potkame na ceste...




Člověk si taky hned všechno neuvědomíHuska píše:Nevíš o čem mluvíš.....iS má řetěz![]()
Ale když porovnávám svou 318i a bráchovu 318iS tak to není až takovej rozdíl jak to vypadá papírově

318i jsem měl nějaký rok měl a jezdilo to dobře. V té době jsem se párkrát svezl s 325ix a v nižších otáčkách to bylo o hodně horší (u 325i E36 jsem to tak hrozné necítil - a přitom 16V by na tom mělo být hůř... asi to vyrovnává ten vyšší výkon). V 318iS jsem jel jenom jednou a s delším odstupem, takže to nedovedu přesně porovnat.
Ale jak už jsem psal - u E30 bych volil 318iS (nebo tam nacpat tu 2,5 24V M50 - nebo radši 2,8 24V M52)

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
No tak to ta 325iX musela být hooodně vyběhaná. Už mám druhé iX, obě měly 270 tis.km a nemůžu si stěžovat. Chce to novější řídící jednotku s Motronic 1.3 (173 a vyšší) a prečipovat.Anonymous píše:... V té době jsem se párkrát svezl s 325ix a v nižších otáčkách to bylo o hodně horší (u 325i E36 jsem to tak hrozné necítil - a přitom 16V by na tom mělo být hůř... asi to vyrovnává ten vyšší výkon).
Uvažovat o M50 má smysl jedině s VANOSem, motor M50 bez VANOSu jde "od spoda" hůř než M20.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Ta 325ix byla vždycky ta samá, takže opět nemůžu srovnat s jinou.Francis píše:No tak to ta 325iX musela být hooodně vyběhaná. Už mám druhé iX, obě měly 270 tis.km a nemůžu si stěžovat. Chce to novější řídící jednotku s Motronic 1.3 (173 a vyšší) a prečipovat.
Uvažovat o M50 má smysl jedině s VANOSem, motor M50 bez VANOSu jde "od spoda" hůř než M20.
To M50 - plně s tebou sohlasím.
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro upřesnění...BMW má motor kterej se označuje jako R6 (řadový šestiválec) 6V...šestiventylMiguel píše:Svoji 325i bych nikdy nevyměnil za 4 válec. Měl jsem plasťáka čtyř válec a zanedlouho zařval motor. 6V vydrží daleko víc

Jo jsem rýpal





- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Záleží ovšem, na co chceš svoje autíčko používat. Já jsem zastánce šestiválů, proti 1,8iS mají ZVUK a o pocitu ze svezení nemluvě. Ale jestli jezdíš většinou po městě, chceš jezdit naspotřebu a na zvuku ti nesejde, tak jdi do iS. Je to motor od BMW, který bych vybral do auta svojí přítulkyni. Řídím 2,7/R6