Zdravím všechny,
na mojí E30 318i mi na STK zjistili, že mi nefunguje ostřikovač skel.
Naštěstí jsem jen dostal doporučení, abych to do příště opravil.
Když jsem se na to koukal, tak jsem zjistil, že mám na nádobce s kapalinou pro ostřikovač odpojený kabel - nenapadá mě proč, možná při poslední opravě pravého předního blatníku a nárazníku to v servisu bůhví proč odpojili a už nezapojili zpátky
V každém případě jsem u nádobky našel celkem 3 kabely, jeden je s konektorem samec stejně jako konektor na nádobce a dva s konektorem samice. Bohužel mi sem nejde připojit fotka, jak to v tom prostoru vypadá Všechny kabely mají barvu hnědá/černá a fialová/černá, což odpovídá elektrickému schématu, ale je tam těch konektorů nějak moc.
Nejsem z toho moudrý, jak to má být správně zapojeno, nemáte někdo tušení (nebo ideálně příklad z vašeho auta) jak to správně má být?
A druhá věc - můžete mě postrčit správným směrem, kde najdu v motorovém prostoru klakson?
Díky
Hans
Zapojení nádobky ostřikovače skel, klakson
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05. 09. 2017 09:36
Re: Zapojení nádobky ostřikovače skel, klakson
Klakson je před podběhem za náraníkem u plasťáka, nevím jak u choma. V podstatě je přímo pod nádržkou na ostřikovač, ale zespod ...
Pokud máš v autě check, může bejt jeden konektor pro snímač hladiny v nádržce ostřikovačů
Velmi často napoví realoem.com - najdi si rozkres auta podle svojeho VINu, nicméně zrovna pozici klaksonu jsem tam nenašel. Je namalovanej separátně
Jinak fotky ulož třeba na rajče.idnes.cz a sem pak přes ikonku s obrázkem vlož adresu a nebo mi fotku pošli na mail jar.truhlar@seznam.cz (ideálně i s odkazem na tenhle topis) já ti je sem vložím
Pokud máš v autě check, může bejt jeden konektor pro snímač hladiny v nádržce ostřikovačů
Velmi často napoví realoem.com - najdi si rozkres auta podle svojeho VINu, nicméně zrovna pozici klaksonu jsem tam nenašel. Je namalovanej separátně
Jinak fotky ulož třeba na rajče.idnes.cz a sem pak přes ikonku s obrázkem vlož adresu a nebo mi fotku pošli na mail jar.truhlar@seznam.cz (ideálně i s odkazem na tenhle topis) já ti je sem vložím
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: Zapojení nádobky ostřikovače skel, klakson
Ta kabeláž co popisuješ, tak to by mohl být výhřev ostřiků, kdy konektor který běžně píchneš do čerpadla, tak v tomhle případě píchneš do té přídavné kabeláže a druhý konektor do čerpadla. Takže pokud píchneš konektor z kabeláže auta přímo do čerpadla a ty zbylé 2 necháš volné, tak by to mělo jet, v případě, že je všechno v pohodě.
Troubítká jsou 2 typy. Vzhledem k 318ce předpokládám, že je to jedno železné troubítko umístěné za ledvinkama. Ty "lepší" pak měly 2 samostatné ("plastové"), umístěné po stranách v místě před předním podběhem (normálně to je schované za plastama, aby na to nešel bordel).
Troubítká jsou 2 typy. Vzhledem k 318ce předpokládám, že je to jedno železné troubítko umístěné za ledvinkama. Ty "lepší" pak měly 2 samostatné ("plastové"), umístěné po stranách v místě před předním podběhem (normálně to je schované za plastama, aby na to nešel bordel).
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05. 09. 2017 09:36
Re: Zapojení nádobky ostřikovače skel, klakson
Poslal jsem ti mail s fotkou na adresu, díkyGabo píše: ↑30. 11. 2022 13:51Klakson je před podběhem za náraníkem u plasťáka, nevím jak u choma. V podstatě je přímo pod nádržkou na ostřikovač, ale zespod ...
Pokud máš v autě check, může bejt jeden konektor pro snímač hladiny v nádržce ostřikovačů
Velmi často napoví realoem.com - najdi si rozkres auta podle svojeho VINu, nicméně zrovna pozici klaksonu jsem tam nenašel. Je namalovanej separátně
Jinak fotky ulož třeba na rajče.idnes.cz a sem pak přes ikonku s obrázkem vlož adresu a nebo mi fotku pošli na mail jar.truhlar@seznam.cz (ideálně i s odkazem na tenhle topis) já ti je sem vložím
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05. 09. 2017 09:36
Re: Zapojení nádobky ostřikovače skel, klakson
Díky za náměty,JohNNyE30 píše: ↑30. 11. 2022 15:32Ta kabeláž co popisuješ, tak to by mohl být výhřev ostřiků, kdy konektor který běžně píchneš do čerpadla, tak v tomhle případě píchneš do té přídavné kabeláže a druhý konektor do čerpadla. Takže pokud píchneš konektor z kabeláže auta přímo do čerpadla a ty zbylé 2 necháš volné, tak by to mělo jet, v případě, že je všechno v pohodě.
Troubítká jsou 2 typy. Vzhledem k 318ce předpokládám, že je to jedno železné troubítko umístěné za ledvinkama. Ty "lepší" pak měly 2 samostatné ("plastové"), umístěné po stranách v místě před předním podběhem (normálně to je schované za plastama, aby na to nešel bordel).
u těch kabelů asi zkusím proměřit na kterém konektoru je šťáva při stisknutí páčky ostřiku na volantu a ten bude patřit do nádržky. A ty zbylé pak asi do sebe.
To troubítko budu muset zkouknout, nejdřív mrknu za ledvinky a když tam nic nebude, tak to bude asi jasné na druhou variantu.
Re: Zapojení nádobky ostřikovače skel, klakson
Tady vkládám fotku:
Jinak ten kabel co leží na krytu světlometu by mi seděl buď ke klasonu, pokud je dole a nebo k čidlu hladiny v nadrzce ostrikovacu
Jinak ten kabel co leží na krytu světlometu by mi seděl buď ke klasonu, pokud je dole a nebo k čidlu hladiny v nadrzce ostrikovacu
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: Zapojení nádobky ostřikovače skel, klakson
To ani měřit nemusíš, je to celkem jasné. Pokud vezmu tu Tvou fotku, tak úplně vpravo (omotaný textilní páskou) je výstup z kabeláže auta, který běžně jde do motorku ostřikovačů. Pokud ho tedy píchneš do motorku, tak by to mělo fungovat. Pokud ho píchneš do toho volného konektoru (na fotce vlevo), tak ten zbylý konektor (na fotce uprostřed) píchneš do motorku a zase by to mělo fungovat + by měla být napájená kabeláž pro výhřev ostřiků. Pokud bys do sebe píchnul ten levý a prostřední konektor, tak je to jako když si sám sobě podáš pravou a levou ruku. Je to sice super pocit, ale jinak to je k ničemu
Tady fotka té kabeláže pro výhřev, kde při porovnání s Tvojí fotkou jde i vidět, že by to mělo být ono.
Tady fotka té kabeláže pro výhřev, kde při porovnání s Tvojí fotkou jde i vidět, že by to mělo být ono.
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 17. 11. 2015 20:34
Re: Zapojení nádobky ostřikovače skel, klakson
Tohle me velice pobavilo. ))
Dekuji.
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1986 318i Coupe (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)
1994 540i V8 Sedan
1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1986 318i Coupe (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)