Ochrana dutin e30

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 1730
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Ochrana dutin e30

Příspěvek od SwissCabrio » 11. 01. 2018 02:25

Zabyval se tu nekdo vystrikanim dutin nejakym "sajrajtem", ktery by mohl ochranit ty nase plechovky trosku vic pred tim rysavym morem?
Aranka je cerstve udelana, kabrio je tez ve slusne kondici - tak aby jim to jeste dlouho vydrzelo.

Hledam nejake tipy, prip. estli to dela nejaka firma profi ...

Diky, ochrane zdar. :mrgreen:
SC
1986 318i Coupe
1989 320i Cabrio - momentalne na prodej
1990 325iA Cabrio
1990 520i 24V Sedan - momentalne na prodej

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Uživatelský avatar
Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4003
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: Ochrana dutin e30

Příspěvek od Gabo » 11. 01. 2018 21:04

Teď chystám na renovaci Favorita. Ten jak známo na korozi trpí dost. Auto mělo v době vlastnictví mýho táty pravidelně dělané dutiny, s největší pravděpodobností jen Resistin ML, teď posledních 8 let to dělaní nebylo a auto jezdilo léto-zima, resistin v dutinách je pořád krásně vláčnej a živej. Takže až budu dělat dutiny, dm taky resistin nebo něco takového.
EX: e30 325iT LPG 8/88
Akt:
Octavia 1 TDi 2000- vlhkej sen českejch rodin v metle a na hlínách
Favorit 136 L 1990 - výkvět komunistického strojírenství
Peugeot 106 1.1 - stříbrnej francouzskej bobek po prvním majiteli
PER ASPERA AD ASTRA

Stanley30
Příspěvky: 48
Registrován: 11. 10. 2017 07:41

Re: Ochrana dutin e30

Příspěvek od Stanley30 » 12. 01. 2018 12:26

Původní resistin ML tj. před rokem 89 a ještě v devadesátých letech byl nekvalitní. Nevím jaký je dnes. I když jste vystříkaly dutiny, tak po nějakém čase vyschl, i když mohl vypadat vláčně. Měl mikropraskliny a do těch pak prolnula vlhkost. Navíc se mohl i od podkladu odloupnout, ten samý efekt.
Mám velmi dobré zkušenosti s výrobky na ochranu dutin a podvozku od značky Dinitrol. Na dutiny 1000 buď v plechovce na pistoli nebo spray. Zůstává i po několika letech vláčný a hlavně vzlíná. Je kvalitní a na tu kvalitu v jaké je, není jeho cena vysoká, jako třeba Teroson .... dodává fy Autocolor Liberec, distribuce třeba APM....

Stanley30
Příspěvky: 48
Registrován: 11. 10. 2017 07:41

Re: Ochrana dutin e30

Příspěvek od Stanley30 » 12. 01. 2018 12:31

Jo a pak se taky dělala taková ,,prasárna" Nalít do prahu litr vyjetého oleje a pak jet na pole a projet, aby se nabalil na olej prach......
Následné opravy problem, rozežíralo to gumu, o ekologii nemluvě...atd....žádný komentář.... :-)

Uživatelský avatar
Ropák
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 988
Registrován: 03. 05. 2007 23:14
Bydliště: Hluboká n/Vlt.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochrana dutin e30

Příspěvek od Ropák » 17. 01. 2018 03:57

Pořiď jakejkoliv vosk na dutiny - musí to dalších pár let fungovat. Beru co mi přijde pod ruku, klidně Strach-line. Některý druhy jsou už v kartuši řidší, jiný trochu hustší, nemám odpozorovaný, která značka je jaká. Akorát to teda nedělej v zimě, ideál je aspoň dvacet nad nulou, ať vosk hezky vyvzlíná. Já vždycky ty bandasky ještě před použitím vykoupu v kýbli s horkou vodou ;)

SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 1730
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Re: Ochrana dutin e30

Příspěvek od SwissCabrio » 17. 01. 2018 10:34

Diky za tipy, o tom Dinitrolu jsem uz taky slysel ...
Ale ted je otazka, kam vsude se to ma dat? Resp. do dutin prima cesta nevede, jedine to nekde nejak navrtat ...
A to by me tez zajimalo ...
1986 318i Coupe
1989 320i Cabrio - momentalne na prodej
1990 325iA Cabrio
1990 520i 24V Sedan - momentalne na prodej

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Uživatelský avatar
Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4003
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: Ochrana dutin e30

Příspěvek od Gabo » 17. 01. 2018 20:40

Navrtat a pak zaslepit gumovejma záslepkama. V různých návodech jsou místa kde se má vrtat, ale stačí do každé dutina aspoň jednu díru.
A nacpat vsude a hodně.
EX: e30 325iT LPG 8/88
Akt:
Octavia 1 TDi 2000- vlhkej sen českejch rodin v metle a na hlínách
Favorit 136 L 1990 - výkvět komunistického strojírenství
Peugeot 106 1.1 - stříbrnej francouzskej bobek po prvním majiteli
PER ASPERA AD ASTRA

Odpovědět