
olej - teče
olej - teče
Vždycky po mě zůstane olejová skvrna jak sviňa.
Vyměnil jsem těsnění ventylovýho výka, který prosakovalo, ale to samo-že nestačilo. Za 1 den je tam luža tak 20 x 30 cm. Díval jsem se na to zespodu, kape to z vany, ale prasklá není. To by chcalo víc. Teče to na ni někde zhora. Vůbec nemůžu přijít na to, kde je problém. Teče to jakoby z pravý strany, jak je olejovej filtr. Poraďte, na co se mám ještě podívat? Odkud to může téct?

Joj. Dneska jsem si vlez pod auto do jamy, očistil to jak se sluší a patří a ejhle. Je to vanou!
Je v ní taková malilinkatá nepatrná trhlinka, kterou horkej olej prosakuje. Když totiž auto dlouho stálo, tak byla ta louže stejně velká jak když stálo třeba 3 hoďky. Tak jo. Je to moje první, heč!
. Tak sháním novou. Nemáte někdo z Brna a okolí za rozumný peníz ? Jinak dík za rady. Ten motor je z boku poteklej, díval jsem se na to pořádně a trochu to prosakuje mezi blokem a hlavou. Ale nic extrémního, to snad ještě chvilku vydrží. Sundávat hlavu. na to bych neměl. Mé zkušenosti jsou velmi malé to bych asi dohromady nedal. Vždiť já nemůžu ani voddělat tu vanu. Jsem povolil těch dvacet šroubů a vono nic. Ještě to tam drží kdesi u převodovky, je to do toho zapasovaný. Tak jsem povolil 4 šroubky pod spojku na převodovce, že oddělám ten "kus" a prd. Asi budu muset víc papat, abych měl větší sílu.
Je sica fakt, že tam byla tma, kosa (-2 stupně) a ještě k tomu jsem byl hladovej ale stejně, su lama. Nevíte někdo náhodou, jak to dostat ven ? Musím jen víc zabrat nebo je tam eště nějakej šmejdus šroubek ňáké schované, co to drží?
Jo, ještě, můj vůz 325e E30 jméno má.




tak to bude asi tim zesloukamartin píše:Vždycky po mě zůstane olejová skvrna jak sviňa
sloukamartin píše:mám bílou 325e - sníženou jak sviňa


No...a moje bila 325iS neni snizena jak sviňa a presto jsem si taky dal uz druhou vanu, naposled jsem ji delal tenhle vikend....no....tak prijemnou zabavu.
Dvacet je malosloukamartin píše:Jsem povolil těch dvacet šroubů a vono nic. Ještě to tam drží kdesi u převodovky

Jojo, nevyšrouboval jsi všechny šrouby na tom deklu pod převodovkou. Jsou tam svislý šrouby kterejma to drží k převodovce a pak vodorovný šrouby (myslím že to jsou torxy) kterýma to drží k motoru. Dál k tomu aby jsi sundal vanu musíš odšroubovat obě matice na silenblocích motoru a komplet motor s převodovkou přizvednout (aby sis udělal místo mezi vanou a nápravnicí). Bacha-doporučuju ti to zvednout tak, aby ti ty štefty nevylezly úplně ze silenbloků, blbě by ti ten motor vracel zpátky.
Čili teď jsi ve fázi, kdy máš zvedlej motor a povolenou vanu. Teď jí povyndej a švírou mezi vanou a motorem vyšroubuj olejové čerpadlo. Jsou tam 3 šrouby na plochej klíč - tuším že 13. Až ti to čerpadlo žuchne dolů do vany tak teprvá teď jí můžeš vyndat. Nezalepuj jí žádným sráčem - je to nahovno. Jedině zavařit a ať si tady říká kdo chce co chce.
Nandat vanu je horší - nejhorší je tam dostat to olejové čerpadlo. Ale jde to.
Ještě jedna věc k těsnění pod vanou: počítej, že bude v hajzlu, takže si kup buďto nové nebo někdo tvrdí že je lepší ho tam nedávat a místo něj dát tmel. Vyjde to rozhodně levněji, já jsem to tak udělal, koupil jsem v baumaxu takovou tu tubu do pistole, je to červený tmel přímo na olejový vany, vydrží krátkodobě tuším 300stupňů, stojí 200Kč. Zatím drží, když ho budeš blemcat na vanu tak s ním nešetři - cca 2mm vrstva, dost ho setřeš jak tam budeš tu vanu cpát.
Dělal jsem to nedávno, práce skoro na celej den, ale já se ze vším crcám, možná to zvládneš rychleji. Stejně ti doporučuju sehnat si jinou vanu, kterou tam dáš a tuhle si pak někdy nechat v klidu zavařit. Náhradní vana se rozhodně neztratí.
Čili teď jsi ve fázi, kdy máš zvedlej motor a povolenou vanu. Teď jí povyndej a švírou mezi vanou a motorem vyšroubuj olejové čerpadlo. Jsou tam 3 šrouby na plochej klíč - tuším že 13. Až ti to čerpadlo žuchne dolů do vany tak teprvá teď jí můžeš vyndat. Nezalepuj jí žádným sráčem - je to nahovno. Jedině zavařit a ať si tady říká kdo chce co chce.
Nandat vanu je horší - nejhorší je tam dostat to olejové čerpadlo. Ale jde to.
Ještě jedna věc k těsnění pod vanou: počítej, že bude v hajzlu, takže si kup buďto nové nebo někdo tvrdí že je lepší ho tam nedávat a místo něj dát tmel. Vyjde to rozhodně levněji, já jsem to tak udělal, koupil jsem v baumaxu takovou tu tubu do pistole, je to červený tmel přímo na olejový vany, vydrží krátkodobě tuším 300stupňů, stojí 200Kč. Zatím drží, když ho budeš blemcat na vanu tak s ním nešetři - cca 2mm vrstva, dost ho setřeš jak tam budeš tu vanu cpát.
Dělal jsem to nedávno, práce skoro na celej den, ale já se ze vším crcám, možná to zvládneš rychleji. Stejně ti doporučuju sehnat si jinou vanu, kterou tam dáš a tuhle si pak někdy nechat v klidu zavařit. Náhradní vana se rozhodně neztratí.
Zvednul jsem předek auta co to šlo a hodil ho na špalky (na nosníky vpředu u prahů). Zaklínoval klínkama zadní kola. Motor jsem zvednul heverem (samo že ne tím bavoráckým). Dělal jsem to venku před garáží v cca -1st. Nic moc práce. Ještě jsem zapomněl napsat, že pod čidlem tlaku oleje čumí do vany takovej váleček s trubičkou. Tak bacha ať to neohneš.
P.S.1 Mám taky etu.
P.S.2 Jo a až budeš dělat něco s tou hlavou, dej tam rovnou dvoulitrovou. Přidá to pár poníků
práci zdar.
P.S.1 Mám taky etu.
P.S.2 Jo a až budeš dělat něco s tou hlavou, dej tam rovnou dvoulitrovou. Přidá to pár poníků



práci zdar.
Naposledy upravil(a) Rotten dne 21. 01. 2005 15:46, celkem upraveno 1 x.
No jejeStany píše:ÁÁÁ panáček už má opraveno Udělej si další křížek na pažbě


Jsem na to vlitnul o vikendu a jak jsem se do toho pustil, tak to byla nejenom vana, ale jeste par vecicek, jsem se trochu vyradil

Ale uz me to fakt nebavi, asi zacnu vymyslet nejaky sofistikovany kryt, nevi nekdo o necem ?
No, jako bych uz to jednou psalRotten píše:Jojo, nevyšrouboval jsi všechny šrouby na tom deklu pod převodovkou. Jsou tam svislý šrouby kterejma to drží k převodovce a pak vodorovný šrouby (myslím že to jsou torxy) kterýma to drží k motoru.
Olejove cerpadlo ? To jsem nechal na miste a vubec jsem s nim nehybal, neni to vubec potreba.Rotten píše:Dál k tomu aby jsi sundal vanu musíš odšroubovat obě matice na silenblocích motoru a komplet motor s převodovkou přizvednout (aby sis udělal místo mezi vanou a nápravnicí). Bacha-doporučuju ti to zvednout tak, aby ti ty štefty nevylezly úplně ze silenbloků, blbě by ti ten motor vracel zpátky.
Čili teď jsi ve fázi, kdy máš zvedlej motor a povolenou vanu. Teď jí povyndej a švírou mezi vanou a motorem vyšroubuj olejové čerpadlo. Jsou tam 3 šrouby na plochej klíč - tuším že 13. Až ti to čerpadlo žuchne dolů do vany tak teprvá teď jí můžeš vyndat. Nezalepuj jí žádným sráčem - je to nahovno. Jedině zavařit a ať si tady říká kdo chce co chce.
Nandat vanu je horší - nejhorší je tam dostat to olejové čerpadlo. Ale jde to.
Rozhodne to levneji nevyjde. Tesneni olejove vany stoji neco malo pres stovku, samozrejme se bavim o kvalitnim - elring.Rotten píše:Ještě jedna věc k těsnění pod vanou: počítej, že bude v hajzlu, takže si kup buďto nové nebo někdo tvrdí že je lepší ho tam nedávat a místo něj dát tmel. Vyjde to rozhodně levněji
Tesneni bych nenahrazoval tmelem, spis kombinace obojiho, pro jistotu, kdo to ma pak kuchat znova, kdyz by to treba teklo, kdo vi jestli je vana rovna.
Presne tak, totez udelam se svoji, kdyz uz jsem mel to stesti, ze jsem ji tentokrat nerozmlatil na milion strepuRotten píše:Stejně ti doporučuju sehnat si jinou vanu, kterou tam dáš a tuhle si pak někdy nechat v klidu zavařit. Náhradní vana se rozhodně neztratí

