m73 sranda pokracuje

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

m73 sranda pokracuje

Příspěvek od BobbySD » 05. 09. 2014 07:28

taaak paaanoveeeee vzhledem k tomu ze se tady najde par lidi kteri umi logicky uvazovat tak to hodim i sem i kdyz ten motor tady asi tak moc nefrci. ve zkratce, je vymenena eml jednotka + je to cele nakodovane a v elektronice zadny problem neni. po nastartovani to poskyta trochu srovna se a jede normalne. jakmile teplota prekroci modre pole zacne to vynechavat viz video. predevcirem jsem ZASE vymenil vsechny svicky + palce + rozdelovace, kable ke svickam jsou nove originaly. motor jsem mel venku a je akorat pretesneny mechanicky se s nim nic nedelalo. predtim jel normalne. na kokot je ze se nedostanu diagnostikou do jednotek motoru ale jen do eml takze bohuzel tim si nejsem schopny pomoct. zkousel jsem odpojovat vahy, cidlo teploty a takove ty zakladni veci. na odpojeni to dycky zareagovalo ale vynechavani zustava. ve videu to zacne od 2:10 cca.

otazkou zustava co civky, ty jsou nejspis urcite puvodni. ve workshopu jsem vycet primarni civka 037-0,5 ohmu a sekundarni 6000-9000 ohmu.. co je do prdele sekundarni civka? :lol: na svych jsem nameril 1,2 a 1,8 ohmu ale zadne tisice jsem tam teda nikde nanasel :lol: navic moc se mi nezda ze by civky mely za nasledek takovou skokovou zmenu chodu.

kdyby jste nekdo meli nejake napady budu rad, treba vas napadne neco co jsem prehlidl nebo me to jeste nenapadlo :lol: diiky

https://www.youtube.com/watch?v=GPGHlfydDMM
Naposledy upravil(a) BobbySD dne 09. 09. 2015 07:13, celkem upraveno 1 x.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 05. 09. 2014 13:48

Znám jen m70ku z e32ky a ta byla choulostivá na přisávání vzduchu u hlav a stejný tlak benzínu v lištách.
Taky umí pozlobit přehozené hadičky k regulátorům tlaku paliva.

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 05. 09. 2014 14:03

tesnost sani pripada v uvahu. i jedni specialisti co mi davali do kupy elektroniku mi do papiru dopsali ze to sani nejspis netesni jak ma. jenze pretesnit to sani to je demence prvniho radu. ty tesnici priruby na kterych je nasroubovane (4ks) stoji 4500 jedna :lol: na to fakt seru. stacil by tmel jenze ty parohy se musi nasazovat oboje soucasne po jednom tam proste dat nejdou a to je s nanesenym tmelem docela problem protoze se to hned rozkyda vsude a tam kde ma byt neni :X m73 ma jen jeden regulator tlaku a ten je pred pul rokem kupovany origos novy protoze s tim uz jsem problemy mel. no vidim to tak ze zitra zkusim to sani shodit a uvidime co to udela... zlata 30ca do haje z tohohle peklo stroje uz se mi fakt jezi chlupy i na prdeli.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 05. 09. 2014 14:21

No právě ty vložky bývají popraskané.
Hlavně to sání musí být u ventilových vík podepřené,jinak se ty vložky vahou toho sání zkroutí :!:

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 05. 09. 2014 14:45

jop, popraskane nejsou, nez jsem vytah motor jelo to normalne a kdyz to bylo dole tak jsem na ne koukal a byly "dobre". ty podpery tam mam ale jak jsem psal rekl bych ze tmel co jsem tam daval film jsem nasazovanim rozmazal.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 16. 09. 2014 08:32

uz to mam rozebrane od minuleho tydne a jeste jsem se nedokopal to poskladat :lol: akorat porad premyslim jestli tam davat tmel nebo ne. popraskane ty priruby nejsou a vymackane taky nejak extra ne.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 17. 09. 2014 07:19

tak pretesneno. myslim si ze dobre. prvni start ok jelo to presne tak jak ma. po nejake dobe opet bum a vynechavani. ale prislo mi ze to jde vylozene z jedne pulky motoru. navic ridicova strana se daleko vice zahriva nez spolujezdcova a to i v pripade ze to jede na 12. u svodu ridice neudrzim ruku a spolujezdcovy ohmatam rukou bez problemu... zahraly se daaaaleko pozdeji. dneska tedy jeste budu badat s tlakem paliva. jak jsem psal regulator je uplne novy ale po pricpani zpatecky benzinu vyleti otacky nahoru coz by se normalne dit nemelo kdyz to jede normalne... resp nevyleti ale litaj 500-1500. takze vytahnu vstriky a podivam se jak davkujou... taky muze byt cerpadlo ko ale ani nehuci ze by bylo pridrene...

jeste dodatek, kdyz to zacne vynechavat tak to zacne strilet do sani. opet vylozene jen jedna pulka. predtim pretesnenim to delaly na stridacku obe i kdyz ta jedna asi min.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 17. 09. 2014 15:38

ja uz to kurva fakt shodim ze skaly... v listopadu to budou 2 roky co to auto mam a jezdil jsem s nim 3 mesice... zbytek casu stoji a pumpuju do nej zlataky...

vstriky vstrikujou, cerpadlo tlaci 3,5baru, no problem....

uz z nouze jsem prehodil levou vahu za pravou a zaznamenal jsem zmenu ve smyslu ze to prestalo strilet do sani ale vynechavani je tu stale. moc to nechapu ty vahy jsou stejne a smer jsem taky zachoval....resp aspon v dobe co to pak bezelo to nestrelilo.

uz asi dosly vsechny moznosti poruchy nejakeho cidla a elektroniky... asi nezbude nic jineho nez zmerit tlaky a jit po mechanice... coz opet nechapu kdyz po poskladani motoru to jelo normalne... opet tedy dodam ze asi pac mi odesla eml jednotka a nesel pridat plyn takze to jelo jen na volnobeh ale tenhle bordel to nedelalo....
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 17. 09. 2014 19:07

m73 ma jen jednu benz. pumpu?
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 18. 09. 2014 07:19

jop je tam jen jedna
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 18. 09. 2014 10:46

http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 09. 2014 14:03

"Toto video je soukromé."

-

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 18. 09. 2014 15:21

aaah sorry opraveno. kazdopadne po dnesnim mereni je to asi jasne... a ja si muzu sam nadavat ze jsem idiot a neudelal ty hlavy kdyz jsem je mel dole... duveroval jsem tomu ze to je cajk kdyz to jezdilo do posledni chvile. aspon to budu mit zmakle jak hulda s38ku :X ze my dycky musime mit neco spolecneho...

tlaky - sipka dole je pohled z predu auta, male cisla znaci pocet protoceni

Obrázek
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 10. 2014 09:19

Jak jsi dopadl s opravou? Řeším tu teď jednu m73 na které nejde pravá půlka motoru do řídících jednotek se nedá připojit. Byl v prdeli rozdělovač ten se dal nový plus se měnila cívka která byla taky v hajzlu. Jiskra už jde, ale vstřiky neotvírají. Váhy vzduchu jsou nové asi půl roku origo bosch
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 17. 10. 2014 12:07

hlavy jsem si udelal, vycistil, zabrousil ventily a vymenil gufera. dneska doleze hulda a dame si nocni kdy to zacnu skladat. cim ses zkousel do toho pripojit? do mojich se taky nejde dostat ale pred nejakou dobou jsem mel pujcene jine budiky s jinou ike jednotkou a s tema to slo. kdybys chtel tak jinou ike tu mam na pujceni. a pokud to necaka benzin tak asi jedine rj... nic jineho to neovlada :( - kecam, kazda pulka ma na prevodovce hallak... i to by mohlo byt
Naposledy upravil(a) BobbySD dne 17. 10. 2014 12:40, celkem upraveno 1 x.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 17. 10. 2014 12:37

pro predstavu, prvni foto s "bilyma" ventilama je z doby kdy jsem to poprve rozebral. proto jsem do toho nestoural a jen ocistil. pak to pul roku stalo a bylo nastartovane na volnobeh a fotka s cernym bordelem je jen z volnobehu :/ nechapu... ze by to tim vycistenim tak vsude mozne prestalo tesnit? padlo i to ze jsem mel mozna spatne rozvody...ale mam aretace tak snad takovy blbec nejsem... vsecko mi sedelo jak ma... posledni fotky jsou aktualni jak jsem to "opracoval"

-->kurva sorry za ten bilboard :lol: <--

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
MildaE30M42
Příspěvky: 307
Registrován: 23. 10. 2011 12:38
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od MildaE30M42 » 17. 10. 2014 13:22

I na fotkách s cigárem.... :lol: :lol:

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 10. 2014 13:42

Připojit jsem se zkoušel kabelem kkl usb od iceblada, obd (serial port) kabelem a ads(serial port) u něj si nejsem ůplně jistý funkčnosti protože sním nejdou načíst všechny jednotky. Inpa i carsoft a nic u carsoftu to aspoň napsalo že jednotku nalezl, ale nějakou chybu s neznámyma kódama. Hallův snímač mě taky napadl, ale bez něj by nešla ani jiskra. U Elm jednotky se zadaptovali hodnoty, klapky se otvírají obě. Napajení jednotek je v pořádku tlak benzinu taky.
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 17. 10. 2014 13:58

Ty adaptacni hodnoty eml jsi delal jak? Protoze v inpe nevim ted presne v ktere verzi je docela zasadni chyba.. A kdyz vymazes ty adaptacni hodnoty tak odvaris tu eml jednotku :-D proto taky odesla me... Ale to by stejne nemelo vliv na vstrikovani paliva to mi slo i tak. Dej mi chvilku otevru kapotu a podivam se co me treba napadne :-) ale imho rj. Kdyby bylo cokoliv spatneho jineho v eletronice prepne ti to do nouzaku a na volnobeh to proste pojede vzdycky
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 10. 2014 14:02

To o té eml jednotce už jsem kdysi někde slyšel a proto jsem na nějakém anglickém foru našel verzi se kterou můžeš hodnoty z eml v klidu smazat. teď ukazuje na live datech od 2 do 98 (rozmezi v inpě) fyzicky se taky otvírají a zavírají
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Odpovědět