325i e30 nastartováno - ale neplecha + video

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

325i e30 nastartováno - ale neplecha + video

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 10. 08. 2014 14:55

Kluci potřeboval bych píchnout, nebo mi už z tý 30ci prostě trefí šlak, po trěch 11 letech co to auto nejezdilo mě to neskutečně školí a víc opravuju jak jezdim, dá se říct že teď už vůbec nejezdim.....

Stalo se že jsem natankoval béňo, odjíždim z benziny a asi v 100km/h jako když vypnu klíček auto zdechlo....od tý doby ho nemůžu nastartovat - neházeí jak jiskru tak nejde čerpadlo, otravoval jsem Tomíka a ostatní s radama, snímače na převodovce jsem měnil z jiné e30 a nic, prošel jsem pojistky a relátka a nic, ale když jsem zabouchal do relé co spouští čerpadlo, tak čerpadlo začalo najednou vrčet, takže čerpadlo jede, ale jiskru to pořád nehází....nevim si s tim fakt rady, kde bych mohl ještě co prolézt :/
Naposledy upravil(a) BADBOYSFAMILY dne 13. 09. 2014 14:13, celkem upraveno 4 x.
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: 325i e30 chromák - nejede nehází jiskru ...

Příspěvek od Venca » 17. 08. 2014 19:08

BADBOYSFAMILY píše: Stalo se že jsem natankoval béňo, odjíždim z benziny a asi v 100km/h jako když vypnu klíček auto zdechlo....od tý doby ho nemůžu nastartovat - neházeí jak jiskru tak nejde čerpadlo, ..
..snímače na převodovce jsem měnil z jiné e30 a nic, prošel jsem pojistky a relátka a nic, ale když jsem zabouchal do relé co spouští čerpadlo, tak čerpadlo začalo najednou vrčet, takže čerpadlo jede, ale jiskru to pořád nehází....nevim si s tim fakt rady, kde bych mohl ještě co prolézt :/
Zajímal bych se o hlavní relé a s ním související obvody, tj. jeho napájení, jím spínané obvody a o fukci ŘJ, zejména příslušných výstupů pro hlavní relé.

.

BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 17. 08. 2014 19:16

prosimte a to hlavni rele je tedy to u levyho tlumice pod tou krabickou to levy ? protoze kdyz jsem zabouchal do toho pravyho tak cerpadlo uz vrci....tak nevim prave zda to levy jde nejak proklemovat, co jsem tady cetl tak to delate u palivovyho rele
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 17. 08. 2014 19:23

BADBOYSFAMILY píše:prosimte a to hlavni rele je tedy to u levyho tlumice pod tou krabickou to levy ? protoze kdyz jsem zabouchal do toho pravyho tak cerpadlo uz vrci....tak nevim prave zda to levy jde nejak proklemovat, co jsem tady cetl tak to delate u palivovyho rele
Nevím, kde je přesně který relé, 325i nemám.
Ale asi by taky stálo za pokus vyčistit patice těch relátek, zvlášť, jestli auto dlouho stálo venku a nejezdilo.

.

BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 18. 08. 2014 09:37

Prosimte auto nejezdilo 11 let, no nejezdilo, jednou za rok se akorad nastartovalo aby se s nim poodjelo kdyz bylo cisteni silnice. Tedka to zacina jezdit a porad na tom vic opravuju nez jezdim, ale zase to chapu. Relatka,pojistky a elektrika bylo to prvni co jsem udelal kdyz se mi to dostalo do ruky, prostrikany kontaktolem atd. Nevim no, procetl jsem toho tady hodne a pokazdy co jsem cetl ze vsem odesel snimac... :/
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 08. 2014 14:33

BADBOYSFAMILY píše:Prosimte auto nejezdilo 11 let, no nejezdilo, jednou za rok se akorad nastartovalo aby se s nim poodjelo kdyz bylo cisteni silnice. Tedka to zacina jezdit a porad na tom vic opravuju nez jezdim, ale zase to chapu. Relatka,pojistky a elektrika bylo to prvni co jsem udelal kdyz se mi to dostalo do ruky, prostrikany kontaktolem atd. Nevim no, procetl jsem toho tady hodne a pokazdy co jsem cetl ze vsem odesel snimac... :/
Vezmi si manuál a schéma elektriky a podívej se, kde je který relé. Jestli pumpa běžela, pak muselo bejt sepnutý i hlavní relé. Je ovšem možný, že má zaoxidovaný/opálený kontakty nebo jsou studeňáky v paticích.

.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 08. 2014 15:20

BADBOYSFAMILY píše:No ty relatka jsem tedka zkusil a chodi obe a dal jsem i jiny, otevrel jsem kastlik a mrknul na jednotku a je varici jako krava ze na ni neudrzim ruku a smrdi z ni po spalenym, tedka jsem ji odpojil a nechal vychladnout a kdyz jsem ji zase zapojil a zacal startovat chvili, tak se zase brutalne rozpalela ze bych na ni mohl smazit hranolky, divny.
Něco je špatně - nějakej zkrat. Hledej kde - možná v obvodu vstřiků.

.

.

BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 19. 08. 2014 09:45

Prosimte tak jsem celou elektriku uz prolezl, nikde svazek ani sebemensi naznak nejakyho poskozeni, kontakty neponiceny, konektory taky všude krasny cisty.....spis si myslim zda v ty jednotce něco neodeslo, fakt takhle stary auto a skolí mě to jako malýho, nechápu ...zkusim odvezt tu jednotku k elektrikarovi, zda v ni fakt něco nemůže bejt v prdeli
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 20. 08. 2014 19:16

a ty relátka do řídící jednotky proud pouštěj???
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Mirek E.
Příspěvky: 1331
Registrován: 26. 06. 2012 16:13

Příspěvek od Mirek E. » 20. 08. 2014 21:24

Mozna to nebude nic napomocneho, ale ja mel v trice nekolik spolecnych koster ve svazku zoxidovanych tak, ze napr. nesvitila parkovacka, blbly blinkry nebo po zapnuti steracu zacala vrcet palivova pumpa. Mozna bych hledal tyhle kostry ve svazcich a zkontroloval je. Ale to je ba rozmotani celych svazku a prekontrolovani...

BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 20. 08. 2014 22:12

Tomíku zkoušel jsem měnit ty relé cos říkal a kontroloval je a fungujou, čerpadlo mi jede, ale jiskru mi to nehodí :/

mirek e. hele kostry bylo to prvni co me napadlo....ale vsechny jsou krasny a okej.... :/

jinak dneska jsem byl za klukem v teplicich a zkusit si pujcit jednotku, ale zase problem ze ja mam nekatovou verzi a proste ani jedna mi tam nesedi :/ nechapu to
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 25. 08. 2014 08:18

čerpadlo jede,to je přes jiný relé,ALE otvírají se vstřiky???
právě jiskru a vstřiky pouští počítač-bud je k.o. nebo nëmá proud.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 08. 2014 13:39

tomik píše:čerpadlo jede,to je přes jiný relé,ALE otvírají se vstřiky???
právě jiskru a vstřiky pouští počítač-bud je k.o. nebo nëmá proud.
Plus na vstřiky jde obvykle ze stejnýho bodu, tj. z kontaktu relé palivový pumpy.
Mínusový pulsy do jednotlivých větví jdou z ŘJ.

.

BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 26. 08. 2014 18:44

Kluci čerpadlo valí, druhý relé co je vedle něj taky sepne a jde, rozebral jsem ho a koukal na něj a normálně jde.....ale prostě začnu točit a jednotka se roztaví a furt dokola smrdí......nic jinýho.....rozřezal jsem i elektriku jak kretén abych se podíval zda někde neni něco prošlehlýho/upadlýho, ale ani kokos,......kde nic tu nic, kabely nový a krásný čistý tak nechápu, nikde nic nespečený, kostry ok........

Volal jsem si s X klubákama, sehnal X jednotek ale ani jedna neni ta samá jako ta moje.....

Nejhorší je na tom to, že jak jsem v Praze tak nemám čas to řešit protože chodim přesčasy a když jsem posledně dával auto k elektrikářovi, tak už mi říkal ať mu tam nevozim takový starý mrdky, že se na to můžou vysrat to dělat...... Takže souhrn: buď tu elektriku předělám abych tam měl lambda sondu a 3 řadou - což mi radil každej a nebo tam dám 3.5li a vyměnim ten můj motor :roll: přitom běhá jak švýcary a teďka zase peklo v elektrice, fakt abych se z toho posral :roll:
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 26. 08. 2014 18:53

A z tech x jednotek je aspon nejak dvourada? Jestli jo tak ji tam napoj a uvidis. Aspon to na ni pobezi. Treba napytel. Ale pobezi. On sestivalec taky beha na 4 valcovou jednotku. Ale jak pumpa na sracky. Pac jdou jen 4 valce. ale bezi. To samy i u tebe .
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 26. 08. 2014 18:57

No prave, to je ten pruser, ze ani jedna mi nejde na tu žehličku, jakoukoli co sezenu 2 radou má vzdycky min pinů, fakt vojeb, takze nemuzu prakticky vyzkouset jakoukoli.......byl jsem i u vacy a ten mi daval 2.3 kovou....to sami, 2 rada....ale ma min pinu a proste jina zehlicka mensi :roll:
Kazdymu komu to ukazu rekne : Do pici co to je to vidim poprvi a konci to slovem : ty vole tak to fakt nemam :cry:
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 26. 08. 2014 19:40

BADBOYSFAMILY píše:No prave, to je ten pruser, ze ani jedna mi nejde na tu žehličku, jakoukoli co sezenu 2 radou má vzdycky min pinů, fakt vojeb, takze nemuzu prakticky vyzkouset jakoukoli.......byl jsem i u vacy a ten mi daval 2.3 kovou....to sami, 2 rada....ale ma min pinu a proste jina zehlicka mensi :roll:
Kazdymu komu to ukazu rekne : Do pici co to je to vidim poprvi a konci to slovem : ty vole tak to fakt nemam :cry:
Tak to budeš mít opravdu asi nejmíň trápení překopat to na katovou verzi.Elektrika by ti měla sedět z jakékoliv katové M20,lambdu doplníš,a jednotek bude taky aby jsi měl po trápení.Mě taky běhá M20B20 spodek z L-jetroniku,vrch z Motroniku,svazek z b25tky bez problémů.Ono těch jednotek na bezkatový verze asi k sehnání moc nebude :wink:
Obrázek

BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 26. 08. 2014 20:08

no právě...nekatový jednotky snad už nikdo nemá, nebo ikdyž jsem nekatovou sehnal, fakt to nesedělo....divný...

Jenomže zase jsem se bál toho abych to nerozesral úplně a dal to dokupy a fachalo mi to, přečetl jsem tady o tom toho hodně a asi to tak budu muset udělat, akorád nevim jak s těma pinama nebo aby mi to prostě sedělo a neřešil jsem pak zase jiný věci co mi nepůjdou :roll:
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 26. 08. 2014 21:01

BADBOYSFAMILY píše:no právě...nekatový jednotky snad už nikdo nemá, nebo ikdyž jsem nekatovou sehnal, fakt to nesedělo....divný...

Jenomže zase jsem se bál toho abych to nerozesral úplně a dal to dokupy a fachalo mi to, přečetl jsem tady o tom toho hodně a asi to tak budu muset udělat, akorád nevim jak s těma pinama nebo aby mi to prostě sedělo a neřešil jsem pak zase jiný věci co mi nepůjdou :roll:
Pokud z toho máš obavy,tak to svěř někomu kdo se tím baví a zná,v okolí Prahy je dost šikovných lidí odsud a určo se s někým domluvíš.I když tenhle upgrade bych bral jako jednu z nejbanálnějších oprav-úprav na E30 :wink:
Obrázek

BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 26. 08. 2014 21:16

O víkendu budu mít ten svazek i s jednotkou a všim, tak to zkusim celý předělat a když to prostě fakt nedám tak to k někomu zavezu.....problém u mě je čas...vždycky jsem si dělal na autě cokoli a přestaveb nespočet, ale dneska jsem v takový fazi kdy člověk maká 250 hodin minimálně měsíčně a neni čas se jít ani pořádně vychcat,ale to určitě znáš heh
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Odpovědět