325i r.v.86 chrom - motor stávkuje

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

325i r.v.86 chrom - motor stávkuje

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 29. 03. 2014 12:44

Kluci mám takovej problém, po 11 jsem rozběhal 30cu která jen stála (viz klubová auta) ale teďka to strašně blbne a nechce to držet volnoběh jen to nastartuje a chcípne...když jsem koukal na váhu vzduchu, páč se mi to nezdálo tak pod víčkem je to neskutečně prodřený a fakt nereaguje.... je možný že ta váha má u tohodle motoru takovej vliv, že by to neběželo ani volnoběh ?
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 31. 03. 2014 20:30

Nevím,z fotek to půjde asi prd poznat,ale co ta malá diagnostická zásuvka u motroniku?
Obrázek
Jinak odstraň všechny netěsnosti viz.koleno od váhy ke klapce a pod...zkus nahodit jinou váhu klidně i z dvoulitra,na tu ti to pojede taky,ŘJ máš tu správnou co tam má být?Jednou jsme řešili M20B20 co jezdila na ŘJ z B25 a dělalo to podobný pestva.Čerpadlo+vstřiky jsou ok?Dávají potřebné množství benzínu?Pod víko rozdělovače se někdo díval?..... :wink:
Obrázek

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4268
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 31. 03. 2014 20:37

Jak se to chova kdyz po nastartovani pridavas plyn? Je motor schopnej se tocit na vyssi otacky? Pokud ano, na 99% bych hledal netesnost v sani - u me to byla vypadla hadice co jde zespodu ke klapce, je tam hrozne spatne videt a spatne se to hleda. Stravil jsem nad tim hodne casu.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 01. 04. 2014 22:18

Dvoris: hele já jsem to napíchnutý ani neměl na diagnostiku, protože nikdo nemá kabel na báwa, tady u nás je to samí vwškář posranej :D
čerpadlo benzínový tlačí co má, palec rozdělovače novej víčko taky, kabely na svíčky nový a svíčky taky...vstřiky jediný co jsem koukal, tak každej dává jinak 3 mi příjdou jakoby zalepený, kord tenkrýt je tam dával kámoš z ety... okolo tý váhy mě to napadlo jako první,ale to jsem prokoukl a omotal a nikde to nepřisává ...ale ta váha prostě nefunguje a co jsem koukal tak je vydřená v tý pracovní ploše...Jinak počítač sedí...

Gabo:No hele motor chytí na drnk, ale neudrží volnoběh, vůbec, pokaždá chytne a chcípne nebo jde špatně vytočit, ale jakmile odpojim váhu vzduchu....běží hádá se, ale jde, zespoda jsem na to taky díval, to mě právě napadlo podtlaky atd, ale zase na 30 ce toho neni moc :roll:
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

BADBOYSFAMILY
Příspěvky: 228
Registrován: 17. 05. 2007 13:59
Bydliště: Praha a Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY » 01. 04. 2014 22:21

Dvoris: hele já jsem to napíchnutý ani neměl na diagnostiku, protože nikdo nemá kabel na báwa, tady u nás je to samí vwškář posranej :D
čerpadlo benzínový tlačí co má, palec rozdělovače novej víčko taky, kabely na svíčky nový a svíčky taky...vstřiky jediný co jsem koukal, tak každej dává jinak 3 mi příjdou jakoby zalepený, kord tenkrýt je tam dával kámoš z ety... okolo tý váhy mě to napadlo jako první,ale to jsem prokoukl a omotal a nikde to nepřisává ...ale ta váha prostě nefunguje a co jsem koukal tak je vydřená v tý pracovní ploše...Jinak počítač sedí...

Gabo:No hele motor chytí na drnk, ale neudrží volnoběh, vůbec, pokaždá chytne a chcípne nebo jde špatně vytočit, ale jakmile odpojim váhu vzduchu....běží hádá se, ale jde, zespoda jsem na to taky díval, to mě právě napadlo podtlaky atd, ale zase na 30 ce toho neni moc :roll:
Bmw e30 325i - po dlouhým spánku znovuprobraná k životu s chutí dejchat :D

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4268
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 02. 04. 2014 17:42

No, me auto delalo vpodstate to same co popisujes a byl to vypadlej dil cislo 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 02. 04. 2014 20:18

Jak ti píšu,sežeň-půjč si druhou váhu klidně i z dvoulitra,na zkoušku ti bude stačit.Dále mě zaráží ta malá diagnostická zásuvka na Motroniku.Bývalá 325i r.v.86 a mělo by to vypadat takhle,už s velkou diagnostickou zásuvkou,takže bůh ví z čeho je tam ta elektrika "nakluntaná",ale třeba mě znalejší vyvedou z omylu.Jakou tam máš jednotku,třířádkovou nebo dvouřádkovou?
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 02. 04. 2014 20:19

DVORIS píše:Jak ti píšu,sežeň-půjč si druhou váhu klidně i z dvoulitra,na zkoušku ti bude stačit.Dále mě zaráží ta malá diagnostická zásuvka na Motroniku.Bývalá 325i r.v.86 a mělo by to vypadat takhle,už s velkou diagnostickou zásuvkou,takže bůh ví z čeho je tam ta elektrika "nakluntaná",ale třeba mě znalejší vyvedou z omylu.Jakou tam máš jednotku,třířádkovou nebo dvouřádkovou?
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 02. 04. 2014 20:25

měl jsem několik 2,5 z 86 s malou zásuvkou, mám pocit že velká byla až od modelovýho roku 87, tzn. od 9/86
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Odpovědět