M20 vynechává
M20 vynechává
Ahoj,
už jsem hledal a tuto závadu jsem nenašel. Motor na volnoběh a cca do 2000 vynechává. Při vynechání padá i ekonoměr.
Čili bych to viděl na elektrickou závadu něčeho co řídí vstřikování. Po zahřátí to nedělá tak často.
Měl jste někdo stejnou závadu? Tipnul bych snímač otáček, co myslíte?
už jsem hledal a tuto závadu jsem nenašel. Motor na volnoběh a cca do 2000 vynechává. Při vynechání padá i ekonoměr.
Čili bych to viděl na elektrickou závadu něčeho co řídí vstřikování. Po zahřátí to nedělá tak často.
Měl jste někdo stejnou závadu? Tipnul bych snímač otáček, co myslíte?
BMW E30 320i Touring
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
muže to byt i spinač na klapce
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
To je sice pravda, ale tady nejde o vynechání zapalování - ekonoměr padá na nulu.Mirek E. píše:Jestli vynecha zapalovani a vstrikovani jede dal, tak ti nespalena smes muze poskodit lambdu a katy.
.
Naposledy upravil(a) Venca dne 14. 12. 2013 08:31, celkem upraveno 1 x.
ještě by mohlo vypadavat napajení ŘJ zkus zkontrolovat hlavní relé
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Řídící jednotka nevypne vstřikování na základě údaje z lambda sondy.Alex_78 píše:Řídící jednotka dostane údaj o přílis bohaté směsi z vadné lambdy a vypne vstřikování. I když na 2 vteřiny asi těžko...Venca píše:Vyloučeno - jak by shodila ekonoměr na nulu?Alex_78 píše:Lambda?
Může pouze zapracovat do délky vstřiku lambda-korekci.
.
Dnes jsem osciloskopem proměřoval signály na konektoru řídici jednotky za jízdy.
snímač otáček - OK - zádné výpadky v signálu
lambda - OK - žádné výpadky
množství vzduchu - OK žádné výpadky
teplotu vzduchu jsem neměřil
signály pro vstřikovače - OK
teplotu vody jsem neměřil
impulzy do zapalovacího transformátoru jsou také bez výpadku, ale vodítkem by mohlá být různá odezva (překmity) po zapalovacím impulzu, to by mohlo znamenat různé zatížení trafa pro různé pulzy(svíčky, kabely).
Jelikož svíčky tam mám ani ne 10000 km, zkusím vyměnit VN kabely a mrknu na rozdělovač.
Jako nejlepší způsob jak testovat na vynechávání je rozjezd z volnoběhu na 5. stupeň.
snímač otáček - OK - zádné výpadky v signálu
lambda - OK - žádné výpadky
množství vzduchu - OK žádné výpadky
teplotu vzduchu jsem neměřil
signály pro vstřikovače - OK
teplotu vody jsem neměřil
impulzy do zapalovacího transformátoru jsou také bez výpadku, ale vodítkem by mohlá být různá odezva (překmity) po zapalovacím impulzu, to by mohlo znamenat různé zatížení trafa pro různé pulzy(svíčky, kabely).
Jelikož svíčky tam mám ani ne 10000 km, zkusím vyměnit VN kabely a mrknu na rozdělovač.
Jako nejlepší způsob jak testovat na vynechávání je rozjezd z volnoběhu na 5. stupeň.
BMW E30 320i Touring
Pokud padal ekonoměr na nulu, vyřešeno není.Luda píše:VYŘEŠENO. Zabrala výměna VN kabelů a vyčistění rozdělovače. Padání ekonoměru na nulu je asi sekundární symptom ikdyž nevím proč.
Zapalovací kabely sice můžou být příčinou výpadků chodu motoru, ale jimi způsobený výpadek (tj. vynechání jiskry příčinou svodu ču přerušení vysokonapětovýho okruhu) se neprojeví poklesem rafičky ekonoměru na nulu.
Ten pokles do nuly jasně znamená, že vstřiky jsou zavřeny.
Proto bych ještě viděl problém i jinde - je možný, že jich bylo víc.
- tohle může být příčina poruchy, která se projeví poklesem ekonoměru na nulu.M40TURBO píše:ještě by mohlo vypadavat napajení ŘJ zkus zkontrolovat hlavní relé
.
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Uz par mesiacov sa venujem konektretne tejto otazke chodu M20 a zistil som je par zrad uplne inde ako na tych cidlách ktore su v kazdej teme odporucane pozriet. Pokial sa jedna o Motronic 1.3 cize Rj s kodmi 0261 200 173 a 0261 200 380 je chod zabezpeceny vstupom niekolkych zakladnych informacii, ufam najdolezitejsom je Snimac klukového hriadela, je na prednej remenici, na konektore by mal mat odpor medzi 1 a 2 pinom okolo 500ohmov +- nejake drobne, maturoval som pri tom preco mi ten motor nestartuje, preco trha, preco skube, vycistil som vahu vzduchu, krasne som ju posunul na plosaku na nezodranu drahu, premeral hodnoty, premerat cidla teploty, druhe kable, sviecky znacky NGK, BERU, BOSCH, DENSO, atd, aano vsetky som kupil, dalej tri druhy cievok a kablov ako radi cele toto forum bez rozmyslu menit. Auto vsak islo furt akosi divne, alebo neslo vobec, Jedneho dna ma napadlo ze problem nieje na motore ani jeho elektrike ale niekde kde to premysla, vymenil som hlavne rele co spusta vsetko vratane RJ a nic, vymenil som aj palivove aj lambdasondove a nic, dovtedy som mal nahodenu RJ s koncovkov 380, vymenil som teda tu s koncovkov 173 a auto chytili a islo ako med, celu tu zlobu s trasenim, vymenchavanim, skubanim robila RJ, po novom roku ju idem otvorit na dielni a uvidime ci nieco najdem, kazdpadne skor ako miniete miliony na diely a cidla skuste od kamarata vyskusat druhu RJ a nove hlavne relatko.
Este musi poriesit neskutocny kondezat z vyfuku, niekedy mam pocit ze tvorim hmlu pre celu dolinu, lambda je OK, je to normal? na emisnej som nameral CO - 0,51 co je zo skaly 0,4 - 0,8 celkom slusne, zrejme bude nafigu palivo, moc vody M20 je dobry motor ked ma clovek dost casu studovat preco co a ako. Ja mam uz tri a leze mi to hlavou
Este musi poriesit neskutocny kondezat z vyfuku, niekedy mam pocit ze tvorim hmlu pre celu dolinu, lambda je OK, je to normal? na emisnej som nameral CO - 0,51 co je zo skaly 0,4 - 0,8 celkom slusne, zrejme bude nafigu palivo, moc vody M20 je dobry motor ked ma clovek dost casu studovat preco co a ako. Ja mam uz tri a leze mi to hlavou
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit
M20 vynechává, zhoršuje se to se zvyšující teplotou
Ahoj kluci, tak mám podobný problém. Motor nejde hezky, vynechává. Když je studený je to skoro neznatelné, s přibývajícími kilometry a teplotou se to zhoršuje. Kabely jsem vyměnil, rozdělovač, palec. Napadá Vás něco. Díky za rady.
Zbrolik
Zbrolik