M20 vynechává
Re: M20 vynechává
Tak u mna definitivne vyriesene, vymenil som vstreky a vsetko je v poriadku
Re: M20 vynechává
[quote="zdenko"]Tak u mna definitivne vyriesene, vymenil som vstreky a vsetko je v poriadku[/quote]
Ja som na iX mal tiez problemy s vynechavanim a sklbanim motora za jazdy aj na volnobehu.Ked som 3roky dozadu isiel z Danska,tak som myslel,ze ani nedojdem.Problem bol v predratej kabelazi od cidla na kluke po konektor,kde sa draty obcas spojili o tu trubku chladenia.Stava sa...
Ja som na iX mal tiez problemy s vynechavanim a sklbanim motora za jazdy aj na volnobehu.Ked som 3roky dozadu isiel z Danska,tak som myslel,ze ani nedojdem.Problem bol v predratej kabelazi od cidla na kluke po konektor,kde sa draty obcas spojili o tu trubku chladenia.Stava sa...
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24. 09. 2014 21:18
Re: M20 vynechává
Mam podobny problem... Kdyz jedu delsi trasu tak mi v nizsich otackach cca do 1800ot motor vynecha , skubne (rucicka se spotrebou klesne na nulu) a jede zas v pohode dal. Nekdy mi to neudela, nekdy zase treba 3x za jizdu, pri courackach nikdy. Ve vysokych otackach to nikdy nedela a plynule tahne az po omezovac. Nevite co s tim? M20b25
Re: M20 vynechává
Co by na něm mohlo být špatně, aby způsoboval popsanou závadu...?M40TURBO píše:jestli spadne ekonoměr na nulu hledal bych problém ve spínači poloh škrtící klapky
.
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: M20 vynechává
To by musel kecat, že je klapka zavřená a tím by se pak odpojili vstřiky a to by mohlo způsobovat ono cukání, ale nějak si neumím představit co by se na tom potenciometru muselo stát, aby takto odešel...
Možná bych to viděl na kabely, případně cívku eventuálně rozdělovač s víčkem a nebo další milion věcí od vstřiku, přes regulátor tlaku. Je potřeba to postupně prověřit
Možná bych to viděl na kabely, případně cívku eventuálně rozdělovač s víčkem a nebo další milion věcí od vstřiku, přes regulátor tlaku. Je potřeba to postupně prověřit
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: M20 vynechává
Tam není potenciometr, ale mikrospínač.MattyX píše:To by musel kecat, že je klapka zavřená a tím by se pak odpojili vstřiky a to by mohlo způsobovat ono cukání, ale nějak si neumím představit co by se na tom potenciometru muselo stát, aby takto odešel...
Rozepne při pohybu klapky.
Na konci je pak spínač (ne mikro-), hlídající plný otevření.
Podle popisu poruchy bych prohlídnul mj. i hlavní relé...
.
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: M20 vynechává
Aha, tak díky za vysvětlení, nějak jsem žil v domění, že to je potenciometr, kterej snímá úhel natočení klapky.A to cvaknutí, že je spínač to jo...
Jak říkáš, je toho dost, co by stálo za prolítnutí...
Jak říkáš, je toho dost, co by stálo za prolítnutí...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: M20 vynechává
Zdar klubáci,
rovněž se potýkám s cukáním a už nevím kam dál. Z dlouhodobého hlediska mi přijde, že se intenzita poruchy zhoršuje. Cukání je nejvíce patrné při zařazeném 2. 3. stupni v rozmezí otáček 1800 - 2400 a to při lehce sešláplém plynu. Nejprve se projevuje vibrací/zakopnutím a v rozmezí 4sec se intenzita zhorší natolik že se rozkýchá celé auto. Mohu to taky vyvolat při puštění plynového pedálu a opětovném lehkém sešlápnutí. Ručička ekonoměru nepadá, otáčkoměr taky neskáče. Když v momentě cukání přidám plyn nebo ho pustím tak cukání přestane. Při rychlejší nebo plné akceleraci se to neprojevuje. Zahřáté/studené/kopec/zkopec uplně jedno.
Na motoru, vyměněno všechno od kompletního zapalování, přes výměnu ECU, benz pumpy, vstřiky-vyčištěný, váha vzduchu atd... Dokonce emise při zvýšených otáčkách vykazují tabulkovou hodnotu. Skoro mě napadá, že by mohl být problém v hnacím ústrojí rozvibrování/vyosení kardanu, poloosy nebo tak...
Je to 327i bez kat verze, bez lambdy, bez úprav - pouze spodek z ety
rovněž se potýkám s cukáním a už nevím kam dál. Z dlouhodobého hlediska mi přijde, že se intenzita poruchy zhoršuje. Cukání je nejvíce patrné při zařazeném 2. 3. stupni v rozmezí otáček 1800 - 2400 a to při lehce sešláplém plynu. Nejprve se projevuje vibrací/zakopnutím a v rozmezí 4sec se intenzita zhorší natolik že se rozkýchá celé auto. Mohu to taky vyvolat při puštění plynového pedálu a opětovném lehkém sešlápnutí. Ručička ekonoměru nepadá, otáčkoměr taky neskáče. Když v momentě cukání přidám plyn nebo ho pustím tak cukání přestane. Při rychlejší nebo plné akceleraci se to neprojevuje. Zahřáté/studené/kopec/zkopec uplně jedno.
Na motoru, vyměněno všechno od kompletního zapalování, přes výměnu ECU, benz pumpy, vstřiky-vyčištěný, váha vzduchu atd... Dokonce emise při zvýšených otáčkách vykazují tabulkovou hodnotu. Skoro mě napadá, že by mohl být problém v hnacím ústrojí rozvibrování/vyosení kardanu, poloosy nebo tak...
Je to 327i bez kat verze, bez lambdy, bez úprav - pouze spodek z ety