M20 vynechává

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
zdenko
člen E30.cz
Příspěvky: 1118
Registrován: 02. 02. 2008 16:49
Bydliště: bratislava

Re: M20 vynechává

Příspěvek od zdenko » 06. 02. 2015 12:00

Tak u mna definitivne vyriesene, vymenil som vstreky a vsetko je v poriadku

Uživatelský avatar
Sylver
Příspěvky: 141
Registrován: 19. 04. 2010 07:53
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom, Slovensko

Re: M20 vynechává

Příspěvek od Sylver » 28. 02. 2015 20:17

[quote="zdenko"]Tak u mna definitivne vyriesene, vymenil som vstreky a vsetko je v poriadku[/quote]

Ja som na iX mal tiez problemy s vynechavanim a sklbanim motora za jazdy aj na volnobehu.Ked som 3roky dozadu isiel z Danska,tak som myslel,ze ani nedojdem.Problem bol v predratej kabelazi od cidla na kluke po konektor,kde sa draty obcas spojili o tu trubku chladenia.Stava sa...

Marcus.Phoenix007
Příspěvky: 1
Registrován: 24. 09. 2014 21:18

Re: M20 vynechává

Příspěvek od Marcus.Phoenix007 » 21. 06. 2015 19:42

Mam podobny problem... Kdyz jedu delsi trasu tak mi v nizsich otackach cca do 1800ot motor vynecha , skubne (rucicka se spotrebou klesne na nulu) a jede zas v pohode dal. Nekdy mi to neudela, nekdy zase treba 3x za jizdu, pri courackach nikdy. Ve vysokych otackach to nikdy nedela a plynule tahne az po omezovac. Nevite co s tim? M20b25

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: M20 vynechává

Příspěvek od Venca » 23. 06. 2015 13:43

M40TURBO píše:jestli spadne ekonoměr na nulu hledal bych problém ve spínači poloh škrtící klapky
Co by na něm mohlo být špatně, aby způsoboval popsanou závadu...?

.

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: M20 vynechává

Příspěvek od MattyX » 23. 06. 2015 16:22

To by musel kecat, že je klapka zavřená a tím by se pak odpojili vstřiky a to by mohlo způsobovat ono cukání, ale nějak si neumím představit co by se na tom potenciometru muselo stát, aby takto odešel...

Možná bych to viděl na kabely, případně cívku eventuálně rozdělovač s víčkem a nebo další milion věcí od vstřiku, přes regulátor tlaku. Je potřeba to postupně prověřit :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: M20 vynechává

Příspěvek od Venca » 23. 06. 2015 18:39

MattyX píše:To by musel kecat, že je klapka zavřená a tím by se pak odpojili vstřiky a to by mohlo způsobovat ono cukání, ale nějak si neumím představit co by se na tom potenciometru muselo stát, aby takto odešel...
Tam není potenciometr, ale mikrospínač.
Rozepne při pohybu klapky.
Na konci je pak spínač (ne mikro-), hlídající plný otevření.

Podle popisu poruchy bych prohlídnul mj. i hlavní relé...

.

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: M20 vynechává

Příspěvek od MattyX » 23. 06. 2015 21:30

Aha, tak díky za vysvětlení, nějak jsem žil v domění, že to je potenciometr, kterej snímá úhel natočení klapky.A to cvaknutí, že je spínač to jo...

Jak říkáš, je toho dost, co by stálo za prolítnutí...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Re: M20 vynechává

Příspěvek od Havran » 10. 01. 2018 11:48

Zdar klubáci,

rovněž se potýkám s cukáním a už nevím kam dál. Z dlouhodobého hlediska mi přijde, že se intenzita poruchy zhoršuje. Cukání je nejvíce patrné při zařazeném 2. 3. stupni v rozmezí otáček 1800 - 2400 a to při lehce sešláplém plynu. Nejprve se projevuje vibrací/zakopnutím a v rozmezí 4sec se intenzita zhorší natolik že se rozkýchá celé auto. Mohu to taky vyvolat při puštění plynového pedálu a opětovném lehkém sešlápnutí. Ručička ekonoměru nepadá, otáčkoměr taky neskáče. Když v momentě cukání přidám plyn nebo ho pustím tak cukání přestane. Při rychlejší nebo plné akceleraci se to neprojevuje. Zahřáté/studené/kopec/zkopec uplně jedno.

Na motoru, vyměněno všechno od kompletního zapalování, přes výměnu ECU, benz pumpy, vstřiky-vyčištěný, váha vzduchu atd... Dokonce emise při zvýšených otáčkách vykazují tabulkovou hodnotu. Skoro mě napadá, že by mohl být problém v hnacím ústrojí rozvibrování/vyosení kardanu, poloosy nebo tak...

Je to 327i bez kat verze, bez lambdy, bez úprav - pouze spodek z ety

Odpovědět