E39 - po ohřátí nestartuje

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Teddy
člen E30.cz
Příspěvky: 1896
Registrován: 16. 12. 2007 19:11
Bydliště: N.Bydzov

E39 - po ohřátí nestartuje

Příspěvek od Teddy » 14. 11. 2013 21:19

Auto BMW e39 525d Touring 2002 rok, 120kw

Ahoj,kamarád má takovej problém.

Studený auto,startuje bez problémů,vždy.
Po delší cestě a ohřátém motoru ho nechá 10 minut stát a už nechytne.
Po vychladnutí opět chytá bez problému.
______________
Po delší cestě a ohřátí motoru,když chcípne a nastartuje hned,tak taky chytne.

S použitím startovacího spreje do sání,chytne vždycky.

Na internetu už jsme hledali,každej píše trochju něco jinýho.Od čidel vačky,kliky,přes vstřiky,žhaviče apod.
Nechce zbytečně měnit čidla a kdejaký díly metodou pokus-omyl.

Díky za každej poznatek.

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 14. 11. 2013 21:56

Vstřiky...
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 15. 11. 2013 12:49

také bych hledal závadu v palivovém systému
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 15. 11. 2013 13:00

Taky by to mohlo dělat čidlo vačky
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Teddy
člen E30.cz
Příspěvky: 1896
Registrován: 16. 12. 2007 19:11
Bydliště: N.Bydzov

Příspěvek od Teddy » 15. 11. 2013 14:43

Díky všem za rady.
Budou se dělat vstřikovače.

Dnes byl na diagnostice,chyba 2550 Rail pressure control at start

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 15. 11. 2013 15:06

Aby to nedělalo to čidlo na liště u vstřiku?ten hlída tlak v pal ¨.liště

Uživatelský avatar
Teddy
člen E30.cz
Příspěvky: 1896
Registrován: 16. 12. 2007 19:11
Bydliště: N.Bydzov

Příspěvek od Teddy » 15. 11. 2013 15:58

Shima píše:Aby to nedělalo to čidlo na liště u vstřiku?ten hlída tlak v pal ¨.liště
To jsme zkoušeli vyměnit za jiné/použité a beze změny

Uživatelský avatar
majkloz
Příspěvky: 194
Registrován: 22. 12. 2005 13:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od majkloz » 17. 11. 2013 21:11

Kamarád měl přesně ten stejný problém, bylo to čidlo vačky.
ex: 324td 87' -> 324d 87' -> 324td 88' -> 324d 87' -> 325i Cabrio 87'

BMW e39 525dT + 325i sedan 86'

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 17. 11. 2013 22:11

pokud to pise todle a cidlo na liste je ok, tak propoustej prepady na vstriku..nedavno jsem to resil a dva chcali, ze malem vytopily dilnu :)
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Teddy
člen E30.cz
Příspěvky: 1896
Registrován: 16. 12. 2007 19:11
Bydliště: N.Bydzov

Příspěvek od Teddy » 30. 11. 2013 16:57

Tak to byli vstřiky,po repasi chytá perfektně.
Díky za rady :wink:

Odpovědět