čus, má na to někdo vhodnej vercajk? šroub sem odvrtal, zavit protahnul zavitnikem, ale asi sem nakurvil (určitě) dosedaci plochu. radši bych, aby to těsnilo, ono by to jinak moc nebrzdilo...
edit: M7x1...
oprava dosedací plochy odvzdušňovacího ventilu třmenu
oprava dosedací plochy odvzdušňovacího ventilu třmenu
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
napadlo me vyrobit si na to nastroj z odvzdusnovaku, odrbat pilnikem zavit, rozpalit jak debil, zakalit do bezvedomi a upnout do vrtacky. ale je to celkem prasarna...
edit: ne, nebudu shanet jinej trmen, je to zadni trmen pro vetrany brzdy z E34. neshanej se uplne snadno...
edit: ne, nebudu shanet jinej trmen, je to zadni trmen pro vetrany brzdy z E34. neshanej se uplne snadno...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Tak vyzkouset nejdriv i jiny metody vcetne ty navrhovany je potreba, zkusil bych kdyztak i lapovaci pastu na ventily na to dat a umereny tocky ty vrtacky. Pokud to neni nabourany moc, treba to pomuze.A kdybys sehnal prislusnej nastroj treba v jinym rozmeru, nebal bych se diru zvetsit a dat odvzdusnovak jinyho rozmeru.Zkus jeste Bernet Bekas, delaj na brzdy vsechno mozny , treba by se dalo poslat a zmaknou.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Vercajk si vyrobíš sám. Vezmi vrták takového průměru, aby těsně prošel závitem, zkrať ho tak, aby v závitu se točila hladká stopka vrtáku a ne břity šroubovice, konec nabruš na požadovaný úhel shodný s koncem odvzdušňováku. Lehce vrtni a je hotovo.
Jeden třmen jsem takto kdysi opravoval a těsnil a brzdil.
Jeden třmen jsem takto kdysi opravoval a těsnil a brzdil.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition