tlaky vstřiků 2.4d

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

tlaky vstřiků 2.4d

Příspěvek od Chuck47 » 13. 03. 2013 01:57

chci se zeptat jak vlastne funguje mechanicka strikacka? potrebny tlak nafty vytvori cerpadlo, a jakmile tento dosahne hodnoty, na jakou je nastaven vstrik, tak se "otevre" a vstrikne naftu do spalovaciho prostoru?

jde mi o to ze jsem chtel u 324d vymenit vstriky, tak jsem z jineho motoru (tez 2.4d) vymontoval vstriky, ze je necham prezkouset, popripade repasovat, a pak je dam do auta kus za kus - po ocisteni jsem zjistil, ze tam byly 3 druhy (to co je na vstriku vyrazeno):
- KCA 30 S 50 751 130bar - 4 kusy
- KCA 30 S 50 749 130bar - 1 kus
- KCA 30 S 57 849 150bar - 1 kus

vsechny jsou od Bosche... mohl s tim motor normalne fungovat? a ta hodnota v barech je oteviraci tlak? Misanek mi psal, ze 2.4 td ma met 150 bar... predpokladam, ze atmosfera bude mit stejnou hodnotu...
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

jackob324d
Příspěvky: 73
Registrován: 06. 11. 2009 10:39
Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko

Re: tlaky vstřiků 2.4d

Příspěvek od jackob324d » 13. 03. 2013 17:10

cus ja som mal na tryske 130bar ale ciso uz neviem ak to najdem poslem

jackob324d
Příspěvky: 73
Registrován: 06. 11. 2009 10:39
Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko

Re: tlaky vstřiků 2.4d

Příspěvek od jackob324d » 15. 03. 2013 22:34

jackob324d píše:cus ja som mal na tryske 130bar ale ciso uz neviem ak to najdem poslem
DN OSD 286
KCA 30 S 50 749 130bar

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 18. 03. 2013 18:07

Jj, holý diesel má psané trysky s otevíracím tlakem 130 i 150 Barů
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 18. 03. 2013 20:46

diky chlapi... takze kdyz tam nahazu repasovane 150 z td, tak se nic nestane ne?
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 18. 03. 2013 22:22

Myslím si že ne :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

jackob324d
Příspěvky: 73
Registrován: 06. 11. 2009 10:39
Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko

Příspěvek od jackob324d » 18. 03. 2013 23:30

a je mozne ze by to slo o kusok lepsie ako z tymi 130bar

jackob324d
Příspěvky: 73
Registrován: 06. 11. 2009 10:39
Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko

Příspěvek od jackob324d » 18. 03. 2013 23:32

jackob324d píše:a je mozne ze by to slo o kusok lepsie ako z tymi 150bar

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 19. 03. 2013 00:32

pochybuju. Akorát dle mého poběží s těma 150 o trošičku tvrděj
No smoke, no fun...
Obrázek

jackob324d
Příspěvky: 73
Registrován: 06. 11. 2009 10:39
Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko

Příspěvek od jackob324d » 19. 03. 2013 11:42

Míšánek píše:pochybuju. Akorát dle mého poběží s těma 150 o trošičku tvrděj
lebo co tam mam cerpadlo tak kazdy vravi ze je z turba a teraz tam mam 130bar trysky nemoze to robit sarapatu

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 19. 03. 2013 14:58

Je jedno jestli je čerpadlo s turba nebo z atmosféry. Ty čerpadla jako takové dávají na výstupu při atmosferickém chodu úplně stejné hodnoty. Jediný rozdíl mezi atmosferickým čerpadle a čerpadlem z turba je ten, že to čerpadlo z turba má navíc tlakový korektor vstřikované dávky, který upravuje (zvyšuje) dávku při boostu na základě zvyšujícího se tlaku v sání, což samozřejmě u holého dieselu nedělá :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

jackob324d
Příspěvky: 73
Registrován: 06. 11. 2009 10:39
Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko

Příspěvek od jackob324d » 19. 03. 2013 22:42

Míšánek píše:Je jedno jestli je čerpadlo s turba nebo z atmosféry. Ty čerpadla jako takové dávají na výstupu při atmosferickém chodu úplně stejné hodnoty. Jediný rozdíl mezi atmosferickým čerpadle a čerpadlem z turba je ten, že to čerpadlo z turba má navíc tlakový korektor vstřikované dávky, který upravuje (zvyšuje) dávku při boostu na základě zvyšujícího se tlaku v sání, což samozřejmě u holého dieselu nedělá :wink:
a tie mech co boli v tych prvych E28 a E30 ? tie nemali ten konektor ci ?

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 20. 03. 2013 16:39

tak ty 150ky teda zkusim, pak se podelim o vysledek :)
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

madlto
Příspěvky: 57
Registrován: 28. 06. 2012 20:51

Příspěvek od madlto » 20. 06. 2013 04:54

zajímavé :)
BMW e3o 318I, BMW e36 320i, BMW e36 320i, BMW e3o 324TD,bmw e30 320i, BMW E34 525tds(akt)

Odpovědět