tlaky vstřiků 2.4d
- Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
tlaky vstřiků 2.4d
chci se zeptat jak vlastne funguje mechanicka strikacka? potrebny tlak nafty vytvori cerpadlo, a jakmile tento dosahne hodnoty, na jakou je nastaven vstrik, tak se "otevre" a vstrikne naftu do spalovaciho prostoru?
jde mi o to ze jsem chtel u 324d vymenit vstriky, tak jsem z jineho motoru (tez 2.4d) vymontoval vstriky, ze je necham prezkouset, popripade repasovat, a pak je dam do auta kus za kus - po ocisteni jsem zjistil, ze tam byly 3 druhy (to co je na vstriku vyrazeno):
- KCA 30 S 50 751 130bar - 4 kusy
- KCA 30 S 50 749 130bar - 1 kus
- KCA 30 S 57 849 150bar - 1 kus
vsechny jsou od Bosche... mohl s tim motor normalne fungovat? a ta hodnota v barech je oteviraci tlak? Misanek mi psal, ze 2.4 td ma met 150 bar... predpokladam, ze atmosfera bude mit stejnou hodnotu...
jde mi o to ze jsem chtel u 324d vymenit vstriky, tak jsem z jineho motoru (tez 2.4d) vymontoval vstriky, ze je necham prezkouset, popripade repasovat, a pak je dam do auta kus za kus - po ocisteni jsem zjistil, ze tam byly 3 druhy (to co je na vstriku vyrazeno):
- KCA 30 S 50 751 130bar - 4 kusy
- KCA 30 S 50 749 130bar - 1 kus
- KCA 30 S 57 849 150bar - 1 kus
vsechny jsou od Bosche... mohl s tim motor normalne fungovat? a ta hodnota v barech je oteviraci tlak? Misanek mi psal, ze 2.4 td ma met 150 bar... predpokladam, ze atmosfera bude mit stejnou hodnotu...
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 06. 11. 2009 10:39
- Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko
Re: tlaky vstřiků 2.4d
cus ja som mal na tryske 130bar ale ciso uz neviem ak to najdem poslem
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 06. 11. 2009 10:39
- Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko
Re: tlaky vstřiků 2.4d
DN OSD 286jackob324d píše:cus ja som mal na tryske 130bar ale ciso uz neviem ak to najdem poslem
KCA 30 S 50 749 130bar
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 06. 11. 2009 10:39
- Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 06. 11. 2009 10:39
- Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 06. 11. 2009 10:39
- Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko
Je jedno jestli je čerpadlo s turba nebo z atmosféry. Ty čerpadla jako takové dávají na výstupu při atmosferickém chodu úplně stejné hodnoty. Jediný rozdíl mezi atmosferickým čerpadle a čerpadlem z turba je ten, že to čerpadlo z turba má navíc tlakový korektor vstřikované dávky, který upravuje (zvyšuje) dávku při boostu na základě zvyšujícího se tlaku v sání, což samozřejmě u holého dieselu nedělá
No smoke, no fun...
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 06. 11. 2009 10:39
- Bydliště: Prievidza 97101. Slovensko
a tie mech co boli v tych prvych E28 a E30 ? tie nemali ten konektor ci ?Míšánek píše:Je jedno jestli je čerpadlo s turba nebo z atmosféry. Ty čerpadla jako takové dávají na výstupu při atmosferickém chodu úplně stejné hodnoty. Jediný rozdíl mezi atmosferickým čerpadle a čerpadlem z turba je ten, že to čerpadlo z turba má navíc tlakový korektor vstřikované dávky, který upravuje (zvyšuje) dávku při boostu na základě zvyšujícího se tlaku v sání, což samozřejmě u holého dieselu nedělá