m20b25 zhodnocení stavu motoru
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim tak po vyse pol roku som konecne nasiel cas rozobrat tu moju M20B25 po infarkte, v skratke "cele zle", to co som nasiel bola spuust. Ak by sa ktomu vedel niekto vyjadrit kludne
http://fuseon.rajce.idnes.cz/Cabrio_Progress_2014
http://fuseon.rajce.idnes.cz/Cabrio_Progress_2014
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Vidim ze odpovedami sa tu kazdy pretrhne
co vravite na toto ?
http://img7.rajce.idnes.cz/d0702/9/9349 ... .jpg?ver=0
Ma zmysel stym nieco robit? dakujem za odpovede
co vravite na toto ?
http://img7.rajce.idnes.cz/d0702/9/9349 ... .jpg?ver=0
Ma zmysel stym nieco robit? dakujem za odpovede
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit
Na rovinu, když jsem rozhodil svůj motor myslel jsem že mám největší mrdku co snad tady v ČR je a možná to tak i bylo ale oproti tomu co máš ty to byla uplna pohoda, já svůj motor nechal na díly a zbytek do šrotu, blok máš vyjetý poměrně dost, hlava zapraná taky fest, záleží jak natom je vačka ( uložení atd), jak je vydřená klika, a milion dalších věcí, myslím že levněji by vyšlo sehnat něco alespoň trochu použitelného a dát dokupy jiný motor než toto ale ať ti poradí někdo zkušenější.
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Ako aby sme sa dobre chapali, ja to nemam v plane skladat tak ako to je, mam doma tri rozobrate M20ky a rad by som ztoho spravil aspon jednu, mam jeden dobry blok s klukov, na ktorom je ešte vidieť honovanie, ojnice su tiež poizitelne ale nemam piesty, teda mam ale len tieto, a nedari sa mi nic ine zohnat co sa tyka hlavy ta dostane komplet repas, je len zasrana, vacka je dobra nezodrata napocudovanie, spravia sa sedla ventili guferaatd. atd atd, skor ma teraz trapy ten blok pretoze nemám nikoho kto by to premeral a kupit dalsiu M20 je fakt zas loteria, uz som tu na fore kupil 3 komplet motory a dva znich nevydrzali ani 5000km, boli to crepy, a ked ktosi aj predava cosi poriadne co mozno je ozaj dobre tak za to chce pomaly cenu auta take dilemy, co uz
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
ty písty jsou uplně v hajzlu, jednu sadu tady ještě mám, jsou poměrně OK, daly by se použít ještě kdyžtak PM
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
Čaute, sice se jedna o M50 ale hodím to sem ať nezakládám nové téma. Potřeboval bych poradit co s pístama. Válec je jak nový, je ještě krásně vidět honování a naměřeno 84 místama dokonce lehce míň . Ale problém je že když potlačím na písty tak mají vůli. Viz.video https://www.youtube.com/watch?v=qvq2ByZa5BY .. mám to nechat tak nebo mám aspoň překroužkovat ? Popř kdybych je teda vytahoval kolik je tolerance ? Na pístech je psaný rozměr 83,98. Díky za každý názor
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Ta vůle je naprosto normální, to tam budeš mít i po výbrusu
když sundáš pístní kroužek z pístu, vložíš ho do bloku, tak, aby byl v rovině. Tak by jsi měl mit v mezeře (zámečku) vůli do 0.5mm ideálně tak 0.3 (změříš spároměrkou)
Blbý je to, že když ten kruh budeš dávat zpět na píst tak ho už nikdy nevrátíš do té pozice jak byl a břit není sedlej pak stejně na blok... dal bych pak nový
když sundáš pístní kroužek z pístu, vložíš ho do bloku, tak, aby byl v rovině. Tak by jsi měl mit v mezeře (zámečku) vůli do 0.5mm ideálně tak 0.3 (změříš spároměrkou)
Blbý je to, že když ten kruh budeš dávat zpět na píst tak ho už nikdy nevrátíš do té pozice jak byl a břit není sedlej pak stejně na blok... dal bych pak nový
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Nech to bejt. Pokud jsou dobrý tlaky ve válcích, nemá smysl to ani rozebírat.dedion píše:Čaute, sice se jedna o M50 ale hodím to sem ať nezakládám nové téma. Potřeboval bych poradit co s pístama. Válec je jak nový, je ještě krásně vidět honování a naměřeno 84 místama dokonce lehce míň . Ale problém je že když potlačím na písty tak mají vůli. Viz.video https://www.youtube.com/watch?v=qvq2ByZa5BY .. mám to nechat tak nebo mám aspoň překroužkovat ? Popř kdybych je teda vytahoval kolik je tolerance ? Na pístech je psaný rozměr 83,98. Díky za každý názor
.
Jednak je snadný si poznačit pozici na pístu, jak byl kroužek natočenej před demontáží a za druhý je to u válce bez kanálů celkem jedno. Kroužek se stejně za provozu může potočit.MattyX píše:...
Blbý je to, že když ten kruh budeš dávat zpět na píst tak ho už nikdy nevrátíš do té pozice jak byl a břit není sedlej pak stejně na blok... dal bych pak nový
.
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
Tlaky bohužel nevím koupil jsem ten motor a tak si ho před zástavbou chcu trošku zgenerálkovat. To jste mě potěšili že by to mělo byt ok A ještě jedna otázečka ohledně hydroštelů. Motor stál tak 2 měsíce když sem zhodil vačky a zatlačil na hydra tak byly tvrdé pár se jich nechalo o pár mm zmáčknout. Jak by se měly správně chovat ?Dosedací plochy mají krásně hladké. A jaká je pak doporučená montáž ? S jedním jsem si chvíli hrál a vymačkal sem zněho olej. Někdo říká že se hydra mají před montáží zalét a někdo zase že se mají vymačkat. Jaké máte zkušenosti vy ? Ještě jednou díky
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Chlapy potrebujem radu, je toto ešte použiteľné? je tam ako keby dvojitý vybraní na ventil a neviem či to upravit alebo je to kleplý a jebať na to. dikes
http://fuseon.rajce.idnes.cz/Mix#104586 ... 2012_n.jpg
http://fuseon.rajce.idnes.cz/Mix#104586 ... 2012_n.jpg
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit