m20b25 zhodnocení stavu motoru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 01. 03. 2014 22:00

Zdravim tak po vyse pol roku som konecne nasiel cas rozobrat tu moju M20B25 po infarkte, v skratke "cele zle", to co som nasiel bola spuust. Ak by sa ktomu vedel niekto vyjadrit kludne :)

http://fuseon.rajce.idnes.cz/Cabrio_Progress_2014
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 10. 04. 2014 18:05

Vidim ze odpovedami sa tu kazdy pretrhne :)

co vravite na toto ? :roll: :oops: :roll:

http://img7.rajce.idnes.cz/d0702/9/9349 ... .jpg?ver=0

Ma zmysel stym nieco robit? dakujem za odpovede
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 10. 04. 2014 18:27

Na rovinu, když jsem rozhodil svůj motor myslel jsem že mám největší mrdku co snad tady v ČR je a možná to tak i bylo ale oproti tomu co máš ty to byla uplna pohoda, já svůj motor nechal na díly a zbytek do šrotu, blok máš vyjetý poměrně dost, hlava zapraná taky fest, záleží jak natom je vačka ( uložení atd), jak je vydřená klika, a milion dalších věcí, myslím že levněji by vyšlo sehnat něco alespoň trochu použitelného a dát dokupy jiný motor než toto ale ať ti poradí někdo zkušenější.

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 10. 04. 2014 18:38

Ako aby sme sa dobre chapali, ja to nemam v plane skladat tak ako to je, mam doma tri rozobrate M20ky a rad by som ztoho spravil aspon jednu, mam jeden dobry blok s klukov, na ktorom je ešte vidieť honovanie, ojnice su tiež poizitelne ale nemam piesty, teda mam ale len tieto, a nedari sa mi nic ine zohnat :( co sa tyka hlavy ta dostane komplet repas, je len zasrana, vacka je dobra nezodrata napocudovanie, spravia sa sedla ventili guferaatd. atd atd, skor ma teraz trapy ten blok pretoze nemám nikoho kto by to premeral :( a kupit dalsiu M20 je fakt zas loteria, uz som tu na fore kupil 3 komplet motory a dva znich nevydrzali ani 5000km, boli to crepy, a ked ktosi aj predava cosi poriadne co mozno je ozaj dobre tak za to chce pomaly cenu auta :( take dilemy, co uz
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 10. 04. 2014 18:48

Písty jedny doma mám zítra je omrknu, měl jsem jednu perfektní sadu, měl jsem to mesíc v inzerci a taky si přijel něký kluk ze Slovenska a byl nadšený, kdyžtak ti pošlu fotky. jinak co na bloku potřebuješ poměřit?

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 10. 04. 2014 19:10

tak kukni prosim ta, je zrejme ze to bol u teba metelo ten zhanal piesty do ostrej ety, ja som mu predal tiez, no omylom ich vyhodili tak zhanali dalsie a ja somar teraz zhanam tiez :(
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 10. 04. 2014 19:39

Nevím přezdívku ale Tomáš se menoval. Zítra nato mrknu

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 10. 04. 2014 21:46

ty písty jsou uplně v hajzlu, jednu sadu tady ještě mám, jsou poměrně OK, daly by se použít ještě ;) kdyžtak PM ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 03. 05. 2014 13:47

Čaute, sice se jedna o M50 ale hodím to sem ať nezakládám nové téma. Potřeboval bych poradit co s pístama. Válec je jak nový, je ještě krásně vidět honování 8) a naměřeno 84 místama dokonce lehce míň :shock: . Ale problém je že když potlačím na písty tak mají vůli. Viz.video https://www.youtube.com/watch?v=qvq2ByZa5BY .. mám to nechat tak nebo mám aspoň překroužkovat ? Popř kdybych je teda vytahoval kolik je tolerance ? Na pístech je psaný rozměr 83,98. Díky za každý názor
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 03. 05. 2014 17:08

Ta vůle je naprosto normální, to tam budeš mít i po výbrusu ;)

když sundáš pístní kroužek z pístu, vložíš ho do bloku, tak, aby byl v rovině. Tak by jsi měl mit v mezeře (zámečku) vůli do 0.5mm ideálně tak 0.3 (změříš spároměrkou)
Blbý je to, že když ten kruh budeš dávat zpět na píst tak ho už nikdy nevrátíš do té pozice jak byl a břit není sedlej pak stejně na blok... dal bych pak nový :D
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 05. 2014 17:22

dedion píše:Čaute, sice se jedna o M50 ale hodím to sem ať nezakládám nové téma. Potřeboval bych poradit co s pístama. Válec je jak nový, je ještě krásně vidět honování 8) a naměřeno 84 místama dokonce lehce míň :shock: . Ale problém je že když potlačím na písty tak mají vůli. Viz.video https://www.youtube.com/watch?v=qvq2ByZa5BY .. mám to nechat tak nebo mám aspoň překroužkovat ? Popř kdybych je teda vytahoval kolik je tolerance ? Na pístech je psaný rozměr 83,98. Díky za každý názor
Nech to bejt. Pokud jsou dobrý tlaky ve válcích, nemá smysl to ani rozebírat.

.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 05. 2014 17:27

MattyX píše:...
Blbý je to, že když ten kruh budeš dávat zpět na píst tak ho už nikdy nevrátíš do té pozice jak byl a břit není sedlej pak stejně na blok... dal bych pak nový :D
Jednak je snadný si poznačit pozici na pístu, jak byl kroužek natočenej před demontáží a za druhý je to u válce bez kanálů celkem jedno. Kroužek se stejně za provozu může potočit.

.

Uživatelský avatar
dedion
Příspěvky: 106
Registrován: 22. 08. 2013 20:45
Bydliště: Velká nad Veličkou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedion » 03. 05. 2014 18:31

Tlaky bohužel nevím koupil jsem ten motor a tak si ho před zástavbou chcu trošku zgenerálkovat. To jste mě potěšili že by to mělo byt ok :) A ještě jedna otázečka ohledně hydroštelů. Motor stál tak 2 měsíce když sem zhodil vačky a zatlačil na hydra tak byly tvrdé pár se jich nechalo o pár mm zmáčknout. Jak by se měly správně chovat ?Dosedací plochy mají krásně hladké. A jaká je pak doporučená montáž ? S jedním jsem si chvíli hrál :lol: a vymačkal sem zněho olej. Někdo říká že se hydra mají před montáží zalét a někdo zase že se mají vymačkat. Jaké máte zkušenosti vy ? Ještě jednou díky :)
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power :)
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 15. 06. 2014 09:57

Chlapy potrebujem radu, je toto ešte použiteľné? je tam ako keby dvojitý vybraní na ventil a neviem či to upravit alebo je to kleplý a jebať na to. dikes

http://fuseon.rajce.idnes.cz/Mix#104586 ... 2012_n.jpg
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

Odpovědět