vystříkání dutin
vystříkání dutin
Máte někdo vyzkoušenou nějakou barvu na dutiny, která funguje drží a třeba v létě nezačne vytejkat? Mám totiž bílou káru a kdyby to teklo ven, tak by to asi fakt nasralo. Kde jsou u E30 všude otvory na vystříkání dutin?
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vystříkání dutin
Barvu? Na dutiny se používá vosk.Robert píše:nějakou barvu na dutiny, která funguje drží
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Re: vystříkání dutin
Který, když vyteče, není problém odstranit.Hanis píše:Barvu? Na dutiny se používá vosk.Robert píše:nějakou barvu na dutiny, která funguje drží
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vystříkání dutin
Když použiješ kvalitní a nenasereš ho tam metrák tak ani nevytečePeťas píše:Který, když vyteče, není problém odstranit.Hanis píše:Barvu? Na dutiny se používá vosk.Robert píše:nějakou barvu na dutiny, která funguje drží

Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
O tom oleji jsem to už taky taky slyšel, ale namíchaný s fermeží, která zajistí, že ten olej nesteče.Bobo píše:Ale i když vosk nebo olej vyteče, ničemu to nevadí, akorát setřeš. Aspoň je vidět, že se o autí staráš![]()
Dostkrát jsem slyšel, že je fakt nejlepší olej, že nejlíp vzlíná a tak. Já jsem použil minulý léto Rezistin, letos taky
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Voskovy preparat, vystrikat v lete kdyz dva-tri tydny neprselo (= vyschle dutiny) a mezi 13-14 hodinou venku za slunecneho dne (= auto je rozpalene od slunka, v automobilce se strika voskem kdyz je karoserie predehrata z vypalovaci pece lakovny na asi 70 st. C)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Oleeeej !!!
Nějak jsem to v létě nestihl, a při teď teplotě pod bodem mrazu resistin nemá význam. Vylil jsem ale jenom prahy. Je to velmi jednoduché - cca 0,5 litru motorového oleje, zaparkovat aby bávko stálo čumákem lehce z kopce, ucpat hadrem 3 výtokové díry v prahách, správný ekolog dá ještě pod ty hadry na zem nádobu. Pak sundat záslepky, které jsou na prahu když se otevřou zadní dveře, stříkačkou nebo trychtýřem nalít 2 deci oleje do každýho prahu, počkat až to doteče do předu, vyndat hadry a nechat přebytečný olej vytéct. DOKONALÁ KONZERVACE. Pro ty, co už maj auto načlý korozí je tohle JEDINÝ způsob, jak ty prahy zachránit. Resistin ani vosk nezatečou všude - vyzkoušeno.
Trochu teď sice způsobuju olejové skrvny, kdež někde zastavím (ten olej furt ještě trochu vytéká), ale co bych pro báwo neudělal. Po cca týdnu už to jenom lehce vzlíná ven, což na prahách nevadí. Dveře nebo kapoty bych s tím nevyléval, nechci se od toho oleje zasrat. Ono to totiž furt vzlíná (i po 1/4 roce) což je jediná nevýhoda.
A jde to udělat i při mrazu takže i teď.
Nějak jsem to v létě nestihl, a při teď teplotě pod bodem mrazu resistin nemá význam. Vylil jsem ale jenom prahy. Je to velmi jednoduché - cca 0,5 litru motorového oleje, zaparkovat aby bávko stálo čumákem lehce z kopce, ucpat hadrem 3 výtokové díry v prahách, správný ekolog dá ještě pod ty hadry na zem nádobu. Pak sundat záslepky, které jsou na prahu když se otevřou zadní dveře, stříkačkou nebo trychtýřem nalít 2 deci oleje do každýho prahu, počkat až to doteče do předu, vyndat hadry a nechat přebytečný olej vytéct. DOKONALÁ KONZERVACE. Pro ty, co už maj auto načlý korozí je tohle JEDINÝ způsob, jak ty prahy zachránit. Resistin ani vosk nezatečou všude - vyzkoušeno.
Trochu teď sice způsobuju olejové skrvny, kdež někde zastavím (ten olej furt ještě trochu vytéká), ale co bych pro báwo neudělal. Po cca týdnu už to jenom lehce vzlíná ven, což na prahách nevadí. Dveře nebo kapoty bych s tím nevyléval, nechci se od toho oleje zasrat. Ono to totiž furt vzlíná (i po 1/4 roce) což je jediná nevýhoda.
A jde to udělat i při mrazu takže i teď.