
324 TD - nestartuje za studena
Dle mého názoru je prorojena z řj jednotky žhavení. Je to taková ta krabička u třícy tuším na levém podběhu (vím že e28 ji má přicvaklou k pojistkovnici) a poznáš ji podle toho, že do ní jde plusák přímo z baterky. Po oddeklování je tam i vidět myslím 70A pojistka. Tak tam bych hledal chybu 

No smoke, no fun...


- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
jeste k tomu rele, ktery to je presne? jsou pod oknem dve vedle sebe, a ja nemam ani jedno z nich cerveny, jen bezovy a zluty a jkazdy ma zespoda jinej pocet pinu, cerveny sem si sehnal a nevim misto ktery ho zkusit namontovat, auto mi prestalo jet, dneska sem vymenil palivo za naftu, procistil system, vymenil cerpadlo a stejne nechyta, na stop ventil ma jit klickovy napeti predpokladam.....jde plus-je otevrenej a pousti naftu ke vstrikum, nejde ani roztahnout, srac jeden, natahano dneska asi 20 km, na zhavice proud jde, ale ani naznak ze by chtel chytit, mam pruhlednej filtr a nafta do cerpadla nasala, ale i po roztahovani je vejfuk studenej, tudiz predpokladam, ze to nic nespaluje 

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
takze u me po dnesku zjisteni-zhavice ok, dva KO,aleto nema vliv ze to ani neskrtne, na cistic bezi,cerpadlo naftu nasaje,ale nic z nej nestrika na koncovkach u trubek vzadu sucho, stop ventil fiunkcni, kdyz ho vyndam, je pod nim i nafta, cerpadlo si naftu samo nasaje,ale nikam dalneposila, na diagnostice pri cteni bloku hodnot otacky ukazujou, teplota taky ukazuje a napeti na potenciometr pridavece se taky meni od 0,2-5Vtakze to nejspis vidim na dalsi vadny cerpadlo-mechanicky,zitra se rozeberou a uvidime....
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
takze muj problem byl, ze lamely byli prilepeny v hlave a proste neudelali dostatecnej tlak, rizebrako se to, rozhejbalo a gut, ale po dvou dnech zacalo auto mirne poskubavat, ted uz skube jak svine, chyta krasne jak teply, tak studeny, ale je citit, ze pri konstantnim pridani plynu nejde ciste, na volnobech to je pomerne v pohode, problem cislo dve kdyz ho vytocim na volnobeh-ne v zatezi, jde az k 5500 ot, ale jak to je v zatezi, tak pri 3000 to normalne chcipne-asi padne do nouzaku a proste nejede, musim vypnout klicek, a nastartovat a chytne hned, takze predpokladam, ze nedostatkem paliva to neni, proste chyti na prevaleni, ale musi se proste vypnout klicek, jinak kdyz to chipne a necham zaply klice a zarazenej kvalt, tak ukazuje zroutomer, otacky, ae proste motor nebezi, nestaci ani jen zapnout a vypnout klic, musim proste vyradit, aby padly otacky cerpadla na nulu a pak teprve sartovat, tohle se postupne zhorsuje vic a vic, zacinam bejt bezradnej co vymenit-opravit, kdyz to chcipne, zadna kontrolka nesviti
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
takovy lamely jak v servocerpadle, odstredivou silou tlaci oakivim proste "plisky" v drazce co se vysouvaj a tim tlacej
nevim, uz, nemate nekdo nekoho znamyho kdo ma stolici na tyhle stary cewrpadla , ze bych to k nemu hodil? nechci vyhodit bura nekomu za sadu gumicek a pak mi rekne ze je jeste neco v hajzlu, jinak obal je peknej, neposkrabanej......

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
tak mame dalsi problem, mam 324 td a dbneska mi zacalo ject nejak podezrele hezky, kdyz sem mu nalozil, litali za mnou brikety jak na ciplym tdicku a jelo to jak splaseny, po zastaveni na nakup se to zhorsilo tim, ze auto se zacalo chovat jak auticko na baterky, pri sebemensim pridani plynu vystrelilo jak splaseny, az se s tim nedalo ject normalne plynule, po dalsi natankovani na pumpe a odstaveni je to ted ve stadiu, ze nastartuju, auto si samo vyleti do otascek, chvili je drzi pred omezovacem, huli to cernej jak svine a pak pomalu spadnou az tak, ze to chcipne, na pridani plynu to uz nereaguje vubec, zkousel sem odpojit cidlo teploty na hlave-zadna zmena a plyn pedal-mam elektronickej, taky bezezmen, i bez plynu to vyleti do otacekma el cerpadlo a ted natankovanou naftu, jinak jezdim na olej, ale ted neni, tak mam druhou nadrz nafty
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
tak tim to bohuzel nebylo, auto je uz tejden v boschservisu a nevi si s tim rady, cerpadlo vymontovany, procisteny, pretesneny, serizeny na stolici a stale se to chova stejne, nastartuje, vyleti za omezovac a samo chcipne, na plyn nereaguje, cerpadlo na stolici je bez zavad a serizenay jak ma, vymeneny jednotky a i odpojenej el plyn a dela to furt stejne, netusite nekdo co s tim? zitra mechanik z bosche jede na dovolenou a ja to tam nechci jen tak nechat loezet dalsi tejden a jezdit ochavkou od matky, ktera je uz taky mimochodem vytocenaMíšánek píše:jn, dávalo víc nafty než by mělo, to pak jede každý diesel moc pěkně



clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

podle me ti na stolici seridi jen mechanickou cast, ale s el. hlavou neudelaji nic...alespon tak jsem to mel ja v boschi v holesovicich
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
po ddestei dnech hotovo, mechanicky bylo cerpadlo v pohode, necmene se pretesnilo a seridilo na stolici, pak se namontovalo, a to samy, nakonec se prehazovali el casti v cerpadle a ze dvou se postavilo jedno a zatim to jezdi, udelal se predvstrik na "hodinky" a auto krasne startuje, jak teply, tak studeny, je neskutecne tichy, ale bohuzel tayk neskutecne liny a zere-tak kolem 12, coz je i na me moc, takze dneska sem si hejbal s cerpadlem "naucho", chyta furt krasne, a ejde uz docela slusne a spotreba spadla pod 10, coz se uz taky da, uvidime az najedu neco vic a v normalnim provoze, dneska sem jezdil jen samy couracky a furt jen "testoval", takze udaje spotreby jsou jen okometricky a subjektivni,uvidime co bude dal, v boschi jsem vyplaznul krasnych 3800 za repas cerpadla, vymenu rozvodu a pretesneni a vicemen jsem spokojen
uvidime na jak dlouho

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
