Jinak - co se týká váhy vzduchu a točení kolečkem při nastavení pružiny klapky, je nutno sledovat reakce (změny složení spalin), takže na diagnostice...Dušan M10B18 píše:No ještě abych to upřesnil, tak potom už jsem startoval normálně klíčkem, nějak se to "vzpamatovalo" ... no proměřím ten spínací signál jestli se to někde neztrácí, ale v létě jsem procházel všechny kabely a od te doby to auto víceméně stojí. Tak uvidíme, diky.
Škubání auta
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
je to 318i rok 92 4valec oznacenie motora neviem palivove filtre su nove nadrz umita mam ho doma asi 3 mesiace typek vravel ze dlho stalo ale chyta na prvy sup len proste nejde do otacok 2500 a dost ani dole kopcom ked mu tlacim tak max 3000 ani o chlp viac ale cerpadlo asi neni original z nejakeho forda ale ked som ho mal vonku tlacilo benzin riadne skusal som aj vymenit sviecky bola tam kazda ina dal som z favorita ktory bezne toci 7000 je to chyba?
BMW je najlepsie na svete
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
vsetko zle.bajuz1203 píše:je to 318i rok 92 4valec oznacenie motora neviem palivove filtre su nove nadrz umita mam ho doma asi 3 mesiace typek vravel ze dlho stalo ale chyta na prvy sup len proste nejde do otacok 2500 a dost ani dole kopcom ked mu tlacim tak max 3000 ani o chlp viac ale cerpadlo asi neni original z nejakeho forda ale ked som ho mal vonku tlacilo benzin riadne skusal som aj vymenit sviecky bola tam kazda ina dal som z favorita ktory bezne toci 7000 je to chyba?
bmw e30 r.v. 92? to je kombik alebo kabrio?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Na typ kasne (cupe) sa kaslat je to vraj nejaka prerabka v TP je rok 89 ale chlapik vravel ze kasna je 92 tak neviem, udaje o motore podla TP typ: 184 E1 (bez KAT) vykon: 83kW pri 5500 ot/min objem: 1783 cm3 vyr. cislo motoa: 184 E 101 386642 proste ako ho mam tak som z neho este viac ako 2500-3000 otacok nevytocil ale snazil som sa
BMW je najlepsie na svete
Ukazuje otáčkoměr správně?bajuz1203 píše:Na typ kasne (cupe) sa kaslat je to vraj nejaka prerabka v TP je rok 89 ale chlapik vravel ze kasna je 92 tak neviem, udaje o motore podla TP typ: 184 E1 (bez KAT) vykon: 83kW pri 5500 ot/min objem: 1783 cm3 vyr. cislo motoa: 184 E 101 386642 proste ako ho mam tak som z neho este viac ako 2500-3000 otacok nevytocil ale snazil som sa

Tak se taky pridavam do klubu auto za studena super , teplota 60 stupnu a vse je spatne auto pri stale nezrichlujici jizde v nizkych ot skube pokud chci zrichlit bez odezvy musim vyslapnout spojku pridat pomalu a pak poustet spojku, ve vysokych ot je to OK a kdyz tam mam volnobeh tak to kolisa s tendenci chcipat ale nechcipne. Hodne bzuci cerpadlo a kdyz to kolisa tak kolisa i bzucici cerpadlo muze to byti jim?
Diky vsem
Diky vsem
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Nekonečný příběh pokračuje... auto mi totiž zůstalo, nebylo kam ho uklidit a tak ho musím udržet v provozu...
Mám v plánu ho dát načíst na diagnostiku, snad mi to něco napoví, ale spíš se bojím, že to vyplivne 10 chyb a ani se toho týkat nebude...
Ještě jeden poznatek:
při škubání blikaly i LEDky service intervalu -> nějakým záhadným způsobem se tam dostaly napětové pulsy... a ne jen tam, občas při tom lital ukazatel teploty nebo paliva....
a vždy při tom škubání, když motor přestane táhnout ( na cca 2-7s ) tak při tom ekonoměr leze nahoru, stejně jako kdybych zastavil
a snímač na škrtící klapce prozkoušen... je OK
tak ted uz opravdu nevim
Mám v plánu ho dát načíst na diagnostiku, snad mi to něco napoví, ale spíš se bojím, že to vyplivne 10 chyb a ani se toho týkat nebude...
Ještě jeden poznatek:
při škubání blikaly i LEDky service intervalu -> nějakým záhadným způsobem se tam dostaly napětové pulsy... a ne jen tam, občas při tom lital ukazatel teploty nebo paliva....
a vždy při tom škubání, když motor přestane táhnout ( na cca 2-7s ) tak při tom ekonoměr leze nahoru, stejně jako kdybych zastavil
a snímač na škrtící klapce prozkoušen... je OK
tak ted uz opravdu nevim

Ale na jakou...?Dušan M10B18 píše:...Mám v plánu ho dát načíst na diagnostiku, ...
Ztráta signálu rychlosti vozidla.Dušan M10B18 píše:..a vždy při tom škubání, když motor přestane táhnout ( na cca 2-7s ) tak při tom ekonoměr leze nahoru, stejně jako kdybych zastavil
Já bych se podíval i na ukostření...
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
spis si myslim ze ne ztrata siganlu rychlosti, ale ztrata informace o tom, ze motor bezi, coz je pravda, pac zaskube a chcipne na kratouckou dobuVenca píše:Ale na jakou...?Dušan M10B18 píše:...Mám v plánu ho dát načíst na diagnostiku, ...
Ztráta signálu rychlosti vozidla.Dušan M10B18 píše:..a vždy při tom škubání, když motor přestane táhnout ( na cca 2-7s ) tak při tom ekonoměr leze nahoru, stejně jako kdybych zastavil
Já bych se podíval i na ukostření...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Kostry jsem už prolezl... bojim se, že je někde cvaknutý drátek a budu muset vyhodit ven celou palubku
Ten signál o běhu motoru mě napadl taky, jak to zjistit ?
Ad Diagnostika - tak tohle netuším přiznám se, u L-Jetrovníku se dají načíst chyby? Dá se z toho dostat víc nebo tohle rádio víc neumí?
Díky
Ten signál o běhu motoru mě napadl taky, jak to zjistit ?
Ad Diagnostika - tak tohle netuším přiznám se, u L-Jetrovníku se dají načíst chyby? Dá se z toho dostat víc nebo tohle rádio víc neumí?
Díky


Jde o okruh - pin 1 ŘJ, svorka 1 zapalovací cívky, relé palivový pumpy 1, modul zapalování 16, diagnostický konektor 13, konektor přístrojovky C1 (modrý) pin 7. To vše je propojený dohromady.Dušan M10B18 píše: Ten signál o běhu motoru mě napadl taky, jak to zjistit ?
Ad Diagnostika - tak tohle netuším přiznám se, u L-Jetrovníku se dají načíst chyby? Dá se z toho dostat víc nebo tohle rádio víc neumí?
Díky
Prověřil bych i vodiče od rozdělovače ze snímací cívky - jdou na modul zapalování, 3 a 7.
Už jsem viděl na E30 318i M10 svazek narušenej činností hlodavců a právě pulsy z rozdělovače nešly do modulu zapalování.
Diagnostika BOSCH na testeru samozřejmě proveditelná je, ale ŘJ v sobě nemá žádný úložistě dat, nelze vyčíst přímo z ní záznamy chyb.
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Teda klobouk dolů, díky.
Kdybych se zamyslel nad tou ŘJ tak by mi došlo, že chyby neukládá... nemá kam... jsem pako
Tudíž na diagnostickém konektoru jsou vlastně jen aktuální stavy udané napětím (např.: zapalování sepnuto/vypnuto, pal. relé sepnuto/rozepnuto atd.) pokud se nepletu? Takže tzv. "žárovková diagnostika" je v podstatě zkoušení těchto napětí ne?
Prolezu to, už na to proboha musím přijít

Kdybych se zamyslel nad tou ŘJ tak by mi došlo, že chyby neukládá... nemá kam... jsem pako

Tudíž na diagnostickém konektoru jsou vlastně jen aktuální stavy udané napětím (např.: zapalování sepnuto/vypnuto, pal. relé sepnuto/rozepnuto atd.) pokud se nepletu? Takže tzv. "žárovková diagnostika" je v podstatě zkoušení těchto napětí ne?
Prolezu to, už na to proboha musím přijít


Zapojení diag. konektoru najdeš ve schematech. Je možná i nějaká odlišnost (pro USA, CAN..?), ale tak důležitej ten konektor zase není.Dušan M10B18 píše:Tudíž na diagnostickém konektoru jsou vlastně jen aktuální stavy udané napětím (např.: zapalování sepnuto/vypnuto, pal. relé sepnuto/rozepnuto atd.) pokud se nepletu? Takže tzv. "žárovková diagnostika" je v podstatě zkoušení těchto napětí ne?
Prolezu to, už na to proboha musím přijít
Tzv. "žárovková " diagnostika se říká spíš kontrole výpisu závad u Motronicu pomocí vyčtení pulsů.
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Tak me taky postihlo skubani. Vymenil jsem vzduchovej filtr - beze zmeny.
Dneska nove svicky NGK ZGR5A (jine nepouzival) a auto uz zas jede prikladne, ustalil se mi i volnobeh.
Skubani se projevovalo, jako kdyby to sspetne palilo, takovej zdechajici zvuk, na jednicku vubec, na dvojku skoro vubec a na dalsi kvalty od tri tisic, na petku uz od dvou a pul, dycky v tahu.
Po vyndani svicek jsem zjistil, ze jou opalene elktrody (aby ne, popravde jsem zanedbal pravidelne cisteni a serizovani) a hlavne svicka na patym valci ma na sobe dost takovyho fujtajblu. Snad to na fotkach bude videt. Mohl by mi nekdo znalej pomoct identifikovat, co tam muze bejt za problem?
Jinak ten olej se tam dostal z mejch ruk a slušelo by se dodat, že auto jezdí na LPG


Dneska nove svicky NGK ZGR5A (jine nepouzival) a auto uz zas jede prikladne, ustalil se mi i volnobeh.
Skubani se projevovalo, jako kdyby to sspetne palilo, takovej zdechajici zvuk, na jednicku vubec, na dvojku skoro vubec a na dalsi kvalty od tri tisic, na petku uz od dvou a pul, dycky v tahu.
Po vyndani svicek jsem zjistil, ze jou opalene elktrody (aby ne, popravde jsem zanedbal pravidelne cisteni a serizovani) a hlavne svicka na patym valci ma na sobe dost takovyho fujtajblu. Snad to na fotkach bude videt. Mohl by mi nekdo znalej pomoct identifikovat, co tam muze bejt za problem?
Jinak ten olej se tam dostal z mejch ruk a slušelo by se dodat, že auto jezdí na LPG


EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA