M40 chod motoru snad už v pořádku

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 10. 2007 22:15

M40TURBO píše:Hallův snímač je taky ohmicky v pořádku a výfuk sem měl dole a zkoušel to bez něho takže zbývá už jen ta kabeláž :x
ohmicky bych moc nebral jako bernou minci, kabely taky hodnota 5,5 kohm je jen informacni, pac osobne sem mel problem ze odpor byl sice ok, ale presto vynechaval
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 04. 10. 2007 22:51

já vím ale ty hallové snímače mam dva a oba dva jsou na tom stejně za ty kable ruku do ohně nedám ale přece jen jsou nové o víkendu mám volno tak pujdu drát po drátu celý kabelový svazek motorové elektriky jinak fakt už nevím je mi jasné že to bude nějaka blbost jo a čerpadlo mi dává trochu víc benzinu než by mělo ale to by podle mě zas až tolik vadit nemělo co myslíš?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 10. 2007 22:54

co regulace tlaku v liste? jakej clen ji reguluje - klasika podtlakovej ze sani nebo mas stavitelnej kvuli turbu?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 04. 10. 2007 22:56

klasickej co tam byl ale na te 1,6 to bylo v poklidu tam se nic takového nestalo mě nejvíc zaráží že při tom škubání spadne ekonoměr
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 10. 2007 23:42

M40TURBO píše:klasickej co tam byl ale na te 1,6 to bylo v poklidu tam se nic takového nestalo mě nejvíc zaráží že při tom škubání spadne ekonoměr
to ze spadne ekonomer by mohlo byt zhasinani RJ, ale to je jen teorie. Toto by mohlo byt zpusobeno spatnym kontaktem pro rele ktere ridi napajeni RJ, ale nechapu proc by ztracel kontakt jen pri pridani, nevim nevim
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 05. 10. 2007 04:30

Max-Max píše:
M40TURBO píše:klasickej co tam byl ale na te 1,6 to bylo v poklidu tam se nic takového nestalo mě nejvíc zaráží že při tom škubání spadne ekonoměr
to ze spadne ekonomer by mohlo byt zhasinani RJ, ale to je jen teorie. Toto by mohlo byt zpusobeno spatnym kontaktem pro rele ktere ridi napajeni RJ, ale nechapu proc by ztracel kontakt jen pri pridani, nevim nevim
kdyz vypadava rele pro RJ, jde dolu na nulu i otackomer ...
pokud je to jenom ekonomer, nebude to podle me rele pro RJ, ale neco s palivem ...

a proc by vypadavalo jenom pri pridani a hned se chytlo, to je divne :(

co volnobezny ventil?
spinac na skrtici klapce? - ale to uz jsi proveroval ...

vstriky postupne odpojovat nejdou, protoze se k nim nedostane - pro odpojeni vstriku - z konektoru je potreba shodit horni pulku sani :(

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 05. 10. 2007 08:43

když šlapnu na plyn víc motor se rozvibruje jak kdyby jel na tři válce ale nechytne se to vynechává furt když pustíš plyn a jemně ho přidáš tak to zase chvilu jede otačkoměr zustane kde je akorat spadne ekonoměr a tlak benzinu zustane uplně normalně na 3,0 barech


To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 10. 2007 10:24

clovece mne neco rika ze je to palivem, ovsem nevim kde.... zkus jen tak pro prdel vymenit regulator tlaku, je to chvilicka, a taky koukni jestli neni hadicka ze sani ktera ho ridi nejak ucpana, dej tam treba nakou nahradni

2 ajfel: nejsem si jistej jestli otackomer pada pri vypinani rele RJ, ono elektrika jde a otackoemr zas tak rychlej neni....

ovsem, ted mne napadlo, ve stejne krabici jako rele RJ je i rele cerpadla, zkus kouknout celej tan bazmek kolem
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 05. 10. 2007 10:24

M40TURBO píše:když šlapnu na plyn víc motor se rozvibruje jak kdyby jel na tři válce ale nechytne se to vynechává furt když pustíš plyn a jemně ho přidáš tak to zase chvilu jede otačkoměr zustane kde je akorat spadne ekonoměr a tlak benzinu zustane uplně normalně na 3,0 barech


To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?
Když Ti spadne ekonoměr a Otáčkoměr ne,tak bys měl mít Hallův snímač vpořádku.Ten ekonoměr by mohla způsobovat vadná váha vzduchu.Nebo ,nemáš náhodou prodřený kablík k tomu 5 tému vstřiku,že by se to třeba zkratovalo.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 10. 2007 10:27

Pinki píše:
M40TURBO píše:když šlapnu na plyn víc motor se rozvibruje jak kdyby jel na tři válce ale nechytne se to vynechává furt když pustíš plyn a jemně ho přidáš tak to zase chvilu jede otačkoměr zustane kde je akorat spadne ekonoměr a tlak benzinu zustane uplně normalně na 3,0 barech


To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?
Když Ti spadne ekonoměr a Otáčkoměr ne,tak bys měl mít Hallův snímač vpořádku.Ten ekonoměr by mohla způsobovat vadná váha vzduchu.Nebo ,nemáš náhodou prodřený kablík k tomu 5 tému vstřiku,že by se to třeba zkratovalo.
pokud vim, M40 nema 5tej vstrik, nebo jo? :oops:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 10. 2007 10:28

bude to urcite neco smesi, ovsem enmusi to byt mechanickeho razu, jako treba hadicky nebo co...spis samotne rizeni dodavky, hodne nadeji vkladam do vymeny svazku
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 05. 10. 2007 10:35

Max-Max píše:
Pinki píše:
M40TURBO píše:když šlapnu na plyn víc motor se rozvibruje jak kdyby jel na tři válce ale nechytne se to vynechává furt když pustíš plyn a jemně ho přidáš tak to zase chvilu jede otačkoměr zustane kde je akorat spadne ekonoměr a tlak benzinu zustane uplně normalně na 3,0 barech


To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?
Když Ti spadne ekonoměr a Otáčkoměr ne,tak bys měl mít Hallův snímač vpořádku.Ten ekonoměr by mohla způsobovat vadná váha vzduchu.Nebo ,nemáš náhodou prodřený kablík k tomu 5 tému vstřiku,že by se to třeba zkratovalo.
pokud vim, M40 nema 5tej vstrik, nebo jo? :oops:
Myslím že mi nedávno říkal,že ho tam má,ale nevím jestli ještě pořád.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 05. 10. 2007 10:35

Max-Max píše:
Pinki píše:
M40TURBO píše:když šlapnu na plyn víc motor se rozvibruje jak kdyby jel na tři válce ale nechytne se to vynechává furt když pustíš plyn a jemně ho přidáš tak to zase chvilu jede otačkoměr zustane kde je akorat spadne ekonoměr a tlak benzinu zustane uplně normalně na 3,0 barech


To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?
Když Ti spadne ekonoměr a Otáčkoměr ne,tak bys měl mít Hallův snímač vpořádku.Ten ekonoměr by mohla způsobovat vadná váha vzduchu.Nebo ,nemáš náhodou prodřený kablík k tomu 5 tému vstřiku,že by se to třeba zkratovalo.
pokud vim, M40 nema 5tej vstrik, nebo jo? :oops:
Myslím že mi nedávno říkal,že ho tam má,ale nevím jestli ještě pořád.

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 05. 10. 2007 11:13

Pinki píše:
Max-Max píše:
Pinki píše: Když Ti spadne ekonoměr a Otáčkoměr ne,tak bys měl mít Hallův snímač vpořádku.Ten ekonoměr by mohla způsobovat vadná váha vzduchu.Nebo ,nemáš náhodou prodřený kablík k tomu 5 tému vstřiku,že by se to třeba zkratovalo.
pokud vim, M40 nema 5tej vstrik, nebo jo? :oops:
Myslím že mi nedávno říkal,že ho tam má,ale nevím jestli ještě pořád.

jjo paty vstřik tam mám takže teď jsem dolezl z garaže po proměření cele motorové elektriky sem nenašel nefunkční drat nebo zkrat z prdele jsem vyměnil ještě váhu vzduchu znova a motor už se chová líp už ho dostanu k omezovači ale s občasným škubnutím v nízkých otačkách ma furt dost silné vibrace za chvilu musím do prace tak to testnu jak se to chová na delěí trase ma to tendence chcípat na volnoběh ale to vyřeší jemné posunutí pružiny na vaze ještě jsem znova pročistil vstřiky pro jistotu ale zatím to vypada že za celý problem mohli svíčky a váha ale když podržím motor na neutral v omezovači tak to střílí do výfuku což by podle mě nemělo no zitra stím skočim ke kamošovi na stk ať kukne jake jsou emise jo a na čtvrtem válci mam propalenou tu gumovou koncovku co je přes svíčku tak doufam že to nebude dělat bordel zatim chlapi díky zitra hodim info jak to vypada
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 05. 10. 2007 11:15

jo a mam tam svíčky ktere jsou o dva stupně studenější takže to by mohlo být škubání v nízkých otačkách
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 10. 2007 11:22

M40TURBO píše:jo a mam tam svíčky ktere jsou o dva stupně studenější takže to by mohlo být škubání v nízkých otačkách
to jo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 05. 10. 2007 11:24

tkže tím se nebudu zaobírat díky
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 05. 10. 2007 13:34

Vidim, ze uz jsi prolezl vsechno mozny, ale napadlo mne, v jakem stavu je ten tlustej kabel kostry mezi motorem a karoserii?

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 05. 10. 2007 21:22

samiq píše:Vidim, ze uz jsi prolezl vsechno mozny, ale napadlo mne, v jakem stavu je ten tlustej kabel kostry mezi motorem a karoserii?
ve stavu je dobrým protože mezi hlavou a minusovým kabelem baterky je odpor 0,hovno a navic jsemzkoušel kabel přímo z baterky na motor zitra se na to vrhnu rozhodím komplet celou motorovou elektriku a pujd u velice dukladně po všem nejlíp všechno nové v pondělí objednam nove kabely ke svíčkám chtěl jsem v praci zkusit od kamoše z m10 ale tam jsou fajfky bez kloboučku a ja ty kloboučky na svíčkách mám a nebyl čas vytahovat svíčky
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 10. 2007 22:09

tak jak?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět