ohmicky bych moc nebral jako bernou minci, kabely taky hodnota 5,5 kohm je jen informacni, pac osobne sem mel problem ze odpor byl sice ok, ale presto vynechavalM40TURBO píše:Hallův snímač je taky ohmicky v pořádku a výfuk sem měl dole a zkoušel to bez něho takže zbývá už jen ta kabeláž
M40 chod motoru snad už v pořádku
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
já vím ale ty hallové snímače mam dva a oba dva jsou na tom stejně za ty kable ruku do ohně nedám ale přece jen jsou nové o víkendu mám volno tak pujdu drát po drátu celý kabelový svazek motorové elektriky jinak fakt už nevím je mi jasné že to bude nějaka blbost jo a čerpadlo mi dává trochu víc benzinu než by mělo ale to by podle mě zas až tolik vadit nemělo co myslíš?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
klasickej co tam byl ale na te 1,6 to bylo v poklidu tam se nic takového nestalo mě nejvíc zaráží že při tom škubání spadne ekonoměr
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
to ze spadne ekonomer by mohlo byt zhasinani RJ, ale to je jen teorie. Toto by mohlo byt zpusobeno spatnym kontaktem pro rele ktere ridi napajeni RJ, ale nechapu proc by ztracel kontakt jen pri pridani, nevim nevimM40TURBO píše:klasickej co tam byl ale na te 1,6 to bylo v poklidu tam se nic takového nestalo mě nejvíc zaráží že při tom škubání spadne ekonoměr
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
kdyz vypadava rele pro RJ, jde dolu na nulu i otackomer ...Max-Max píše:to ze spadne ekonomer by mohlo byt zhasinani RJ, ale to je jen teorie. Toto by mohlo byt zpusobeno spatnym kontaktem pro rele ktere ridi napajeni RJ, ale nechapu proc by ztracel kontakt jen pri pridani, nevim nevimM40TURBO píše:klasickej co tam byl ale na te 1,6 to bylo v poklidu tam se nic takového nestalo mě nejvíc zaráží že při tom škubání spadne ekonoměr
pokud je to jenom ekonomer, nebude to podle me rele pro RJ, ale neco s palivem ...
a proc by vypadavalo jenom pri pridani a hned se chytlo, to je divne

co volnobezny ventil?
spinac na skrtici klapce? - ale to uz jsi proveroval ...
vstriky postupne odpojovat nejdou, protoze se k nim nedostane - pro odpojeni vstriku - z konektoru je potreba shodit horni pulku sani

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
když šlapnu na plyn víc motor se rozvibruje jak kdyby jel na tři válce ale nechytne se to vynechává furt když pustíš plyn a jemně ho přidáš tak to zase chvilu jede otačkoměr zustane kde je akorat spadne ekonoměr a tlak benzinu zustane uplně normalně na 3,0 barech
To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?
To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
clovece mne neco rika ze je to palivem, ovsem nevim kde.... zkus jen tak pro prdel vymenit regulator tlaku, je to chvilicka, a taky koukni jestli neni hadicka ze sani ktera ho ridi nejak ucpana, dej tam treba nakou nahradni
2 ajfel: nejsem si jistej jestli otackomer pada pri vypinani rele RJ, ono elektrika jde a otackoemr zas tak rychlej neni....
ovsem, ted mne napadlo, ve stejne krabici jako rele RJ je i rele cerpadla, zkus kouknout celej tan bazmek kolem
2 ajfel: nejsem si jistej jestli otackomer pada pri vypinani rele RJ, ono elektrika jde a otackoemr zas tak rychlej neni....
ovsem, ted mne napadlo, ve stejne krabici jako rele RJ je i rele cerpadla, zkus kouknout celej tan bazmek kolem
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Když Ti spadne ekonoměr a Otáčkoměr ne,tak bys měl mít Hallův snímač vpořádku.Ten ekonoměr by mohla způsobovat vadná váha vzduchu.Nebo ,nemáš náhodou prodřený kablík k tomu 5 tému vstřiku,že by se to třeba zkratovalo.M40TURBO píše:když šlapnu na plyn víc motor se rozvibruje jak kdyby jel na tři válce ale nechytne se to vynechává furt když pustíš plyn a jemně ho přidáš tak to zase chvilu jede otačkoměr zustane kde je akorat spadne ekonoměr a tlak benzinu zustane uplně normalně na 3,0 barech
To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
pokud vim, M40 nema 5tej vstrik, nebo jo?Pinki píše:Když Ti spadne ekonoměr a Otáčkoměr ne,tak bys měl mít Hallův snímač vpořádku.Ten ekonoměr by mohla způsobovat vadná váha vzduchu.Nebo ,nemáš náhodou prodřený kablík k tomu 5 tému vstřiku,že by se to třeba zkratovalo.M40TURBO píše:když šlapnu na plyn víc motor se rozvibruje jak kdyby jel na tři válce ale nechytne se to vynechává furt když pustíš plyn a jemně ho přidáš tak to zase chvilu jede otačkoměr zustane kde je akorat spadne ekonoměr a tlak benzinu zustane uplně normalně na 3,0 barech
To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Myslím že mi nedávno říkal,že ho tam má,ale nevím jestli ještě pořád.Max-Max píše:pokud vim, M40 nema 5tej vstrik, nebo jo?Pinki píše:Když Ti spadne ekonoměr a Otáčkoměr ne,tak bys měl mít Hallův snímač vpořádku.Ten ekonoměr by mohla způsobovat vadná váha vzduchu.Nebo ,nemáš náhodou prodřený kablík k tomu 5 tému vstřiku,že by se to třeba zkratovalo.M40TURBO píše:když šlapnu na plyn víc motor se rozvibruje jak kdyby jel na tři válce ale nechytne se to vynechává furt když pustíš plyn a jemně ho přidáš tak to zase chvilu jede otačkoměr zustane kde je akorat spadne ekonoměr a tlak benzinu zustane uplně normalně na 3,0 barech
To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?
Myslím že mi nedávno říkal,že ho tam má,ale nevím jestli ještě pořád.Max-Max píše:pokud vim, M40 nema 5tej vstrik, nebo jo?Pinki píše:Když Ti spadne ekonoměr a Otáčkoměr ne,tak bys měl mít Hallův snímač vpořádku.Ten ekonoměr by mohla způsobovat vadná váha vzduchu.Nebo ,nemáš náhodou prodřený kablík k tomu 5 tému vstřiku,že by se to třeba zkratovalo.M40TURBO píše:když šlapnu na plyn víc motor se rozvibruje jak kdyby jel na tři válce ale nechytne se to vynechává furt když pustíš plyn a jemně ho přidáš tak to zase chvilu jede otačkoměr zustane kde je akorat spadne ekonoměr a tlak benzinu zustane uplně normalně na 3,0 barech
To ajfel myslíš že kdybych se zitra rano stavil že bysme zkusili tvoje kable ke svíčkam na mojem autě?
Pinki píše:Myslím že mi nedávno říkal,že ho tam má,ale nevím jestli ještě pořád.Max-Max píše:pokud vim, M40 nema 5tej vstrik, nebo jo?Pinki píše: Když Ti spadne ekonoměr a Otáčkoměr ne,tak bys měl mít Hallův snímač vpořádku.Ten ekonoměr by mohla způsobovat vadná váha vzduchu.Nebo ,nemáš náhodou prodřený kablík k tomu 5 tému vstřiku,že by se to třeba zkratovalo.
jjo paty vstřik tam mám takže teď jsem dolezl z garaže po proměření cele motorové elektriky sem nenašel nefunkční drat nebo zkrat z prdele jsem vyměnil ještě váhu vzduchu znova a motor už se chová líp už ho dostanu k omezovači ale s občasným škubnutím v nízkých otačkách ma furt dost silné vibrace za chvilu musím do prace tak to testnu jak se to chová na delěí trase ma to tendence chcípat na volnoběh ale to vyřeší jemné posunutí pružiny na vaze ještě jsem znova pročistil vstřiky pro jistotu ale zatím to vypada že za celý problem mohli svíčky a váha ale když podržím motor na neutral v omezovači tak to střílí do výfuku což by podle mě nemělo no zitra stím skočim ke kamošovi na stk ať kukne jake jsou emise jo a na čtvrtem válci mam propalenou tu gumovou koncovku co je přes svíčku tak doufam že to nebude dělat bordel zatim chlapi díky zitra hodim info jak to vypada
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
jo a mam tam svíčky ktere jsou o dva stupně studenější takže to by mohlo být škubání v nízkých otačkách
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
tkže tím se nebudu zaobírat díky
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
ve stavu je dobrým protože mezi hlavou a minusovým kabelem baterky je odpor 0,hovno a navic jsemzkoušel kabel přímo z baterky na motor zitra se na to vrhnu rozhodím komplet celou motorovou elektriku a pujd u velice dukladně po všem nejlíp všechno nové v pondělí objednam nove kabely ke svíčkám chtěl jsem v praci zkusit od kamoše z m10 ale tam jsou fajfky bez kloboučku a ja ty kloboučky na svíčkách mám a nebyl čas vytahovat svíčkysamiq píše:Vidim, ze uz jsi prolezl vsechno mozny, ale napadlo mne, v jakem stavu je ten tlustej kabel kostry mezi motorem a karoserii?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost