
problémy IS
Re: ukostření
jo tohle funguje,ale ještě zkus oddělat plastovej kryt pod čelnim oknem,mykyna píše:ukostřil sem lambdu na isu, a je to v pořádku, po nastartování teplýho motoru , šlape jako hodinky, hurá...
je možné,že tyhle problémy způsobuje ten konektor tady na orázku:
http://img352.imageshack.us/my.php?imag ... 141av5.jpg
správně má být rozpojený.když ho rozpojíš ,tak by to mělo být ok i bez ukostření lambdy.
Re: ukostření
Nie. Rozpojeny ma byt u katovej verzie a spojeny u bezkatovej- na to tam ten konektor aj je, aby upravil motormanaznemt podla verzie. Cize myslim, ze software ostava v jednotke rovnaky len sa prepoji tento obvod cim ECU dostane dalsi signal z vahy vzduchu.pavel1164 píše: správně má být rozpojený.když ho rozpojíš ,tak by to mělo být ok i bez ukostření lambdy.
Ak ti to ide dobre len pri spojenom tak mas urcite problem s lambda sondou
pretoze vtedy to ide aj bez nej.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Proč by nebyl zapotřebí ten černej? Víš jak funguje lambda?
Její tělo musí bejt natvrdo spojené s nějakým potenciálem (nejlépe nulovým) a na základě toho je schopna dávat určité napětí na základě rozdílných hodnot množství kyslíku vně a "uvnitř" lambdy. A kdybych ted kecal, jako že spíš ne
, tak jsem to měřil už na třech autech - po rozopojení konektoru a nasaní jedné jehly na ten konektor a na - pol baterie hlásil ohm-metr stav do krátka.
Její tělo musí bejt natvrdo spojené s nějakým potenciálem (nejlépe nulovým) a na základě toho je schopna dávat určité napětí na základě rozdílných hodnot množství kyslíku vně a "uvnitř" lambdy. A kdybych ted kecal, jako že spíš ne

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
to jsem nezkoumal,ale vím,že když se černý kabel ukostří,dokáže to vyřešit popisované problémy.černá se obvykle používá jako označení kostry.jestli máš shéma zapojení lambda sondy,tak ho sem klidně hoď ať víme jak to opravdu je.Venca píše:To je nějaký divný...pavel1164 píše:černý kabel propojit na kostru kde je ukostřenej akumulátor.
kdyby to bylo ukostřený přes vejfuk,tak by asi nebyl zapotřebí černý kabel(jeden z těch čtyř),který vede do lambdy.
Po černým kabelu jde obvykle signál.

Ted jsem koukal do schématu a Venca má pravdu. Krom výhřevu jsou tam dva černej a hnědej. Hnědej je zem, černej signál. Ani jeden z těch signálů není cestou kostřenej => je bezpodmínečně nutné mít tělo lambdy ukostřené.
Venca: třeba myslel jako u počítače
Venca: třeba myslel jako u počítače

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Tu hnědou jsem taky někde viděl coby signálovou zem - ovšem pouze na schématu.aula píše:Ted jsem koukal do schématu a Venca má pravdu. Krom výhřevu jsou tam dva černej a hnědej. Hnědej je zem, černej signál. Ani jeden z těch signálů není cestou kostřenej => je bezpodmínečně nutné mít tělo lambdy ukostřené.
Ale jak to sleduju na různých lambdách různých aut, vždy to zatím odpovídalo tomu, že:
černá = signál
šedá = signálová zem
bílá = vyhřívání
bílá = vyhřívání
-------
Na mojí 318i M10 je to taky, ovšem šedá tam vůbec není, jde o třívodičové zapojení bez signálové země.
..