Výměna pružin a tlumičů
- chamuraphi
- Příspěvky: 1782
- Registrován: 28. 11. 2006 17:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
2 pip: to papírové těsnění tam mám taktéž. Nevím o nějakém podstatném účely. Usuzoval jsem, že obě dosedací plochy nejsou spasované a toto těsnění slouží k vymezení těch mini vůlí (prostůrků) mezi karoserii a uložením tlumiče. Tudíž k zamezení případnému vrzání,skřípání při zanesení prostoru nečistotami a vodou. Vždyť tlumič je uchycen na 2 bodech a síly nepůsobí vždy svisle a karoserie v místech uchycení tlumiče musí být tím pádem namáhána i na krut, kde osa je tvořena úsečkou mezi šrouby. Nevím je to jen má domněnka co jsem si odvodil proč tam asi taková těsnění je.
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
No má to asi podobnej účel, jako výztuha uchycení na prahu spodního plýšku nad kterým je siláč zadní nápravnice.. obdoba dílu číslo 5. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/C ... pension-2/ - IMO
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Pružící jednotka
Mám problém...
Po demontáži obou pružících jednotek, jsem zjistil, že v jedné z nich (pravé) je totalně zničený tlumič průměru asi 45 mm a celkem tam lítá. Trubky pružících jednotek májí průměr cca 51 mm, ale při pokusu o nasunutí nového tlumiče do pravé pružící jednotky mi tento uvízne asi ve 2/3, jako by tam bylo nějaké zúžení. Levá i pravá pružící jednotka vypadají z vnějšku stejně, Ale do levé nový tlumič vsunu a v pravé se mi kouše. Na levém odlitku je odlito 295 L a na pravém 296 R.
Chtěl bych vědět toto: Mám tu pravou pružící jednotku pro tlumič průměru 45 mm nebo je tam zaneseno velké množství přischlých nečistot?
Na pohled vypadaly obě pružící jednotky dost tragicky, zbytky oleje uvnitř byly, cca 20 ml (malý panák).

Po demontáži obou pružících jednotek, jsem zjistil, že v jedné z nich (pravé) je totalně zničený tlumič průměru asi 45 mm a celkem tam lítá. Trubky pružících jednotek májí průměr cca 51 mm, ale při pokusu o nasunutí nového tlumiče do pravé pružící jednotky mi tento uvízne asi ve 2/3, jako by tam bylo nějaké zúžení. Levá i pravá pružící jednotka vypadají z vnějšku stejně, Ale do levé nový tlumič vsunu a v pravé se mi kouše. Na levém odlitku je odlito 295 L a na pravém 296 R.
Chtěl bych vědět toto: Mám tu pravou pružící jednotku pro tlumič průměru 45 mm nebo je tam zaneseno velké množství přischlých nečistot?
Na pohled vypadaly obě pružící jednotky dost tragicky, zbytky oleje uvnitř byly, cca 20 ml (malý panák).

E30 316i Touring
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Poznáš to jednoduše tak, že na 45mm persnu je uchycení tlumiče zvrchu matkou, která má vnitřní závit a u 51mm má závit vnější, tzn závit na pernu je prořízlej vevnitř v trubce. Hlavně zvenku je ta trubka průměrově jiná. Pokud to máš shodné, tak tam máš nejspíš bordel nebo tam na tom pracoval nějakej kutil...