Nic chlapi,motory ven a směle do tohoDVORIS píše:Tzn.jediné,rozbít prasátko a vzít to z gruntu kompletMattyX píše:no právě jsem to myslel tak, že těch důvodů je viz. tvůj výčet (nechtělo se mi to vypisovat) a kterej za to mohl jako první už nevíme, ale dneska to budou už všechny dohromady
m20b25 zhodnocení stavu motoru
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
taky už mám doma sadu 84.5 mm pístů ale tím to jenom začíná
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
tak to by jste mi mohli jeste kuci rict... proc mi motor po nastartovani zaklepe? je to z hlavy takze tuknou ventily a jakmile zhasne kontrolka mazani tak to prestane. Logicky mi pada olej ale nevim proc. Nejlogictejsi vysvetleni je nejaka netesnost ale olej mi nikde nechcije takze proc olej pada mi nejak nejde do hlavy. mohlo by to delat horsi oil cerpadlo? mam v planu tam flaknout cerpadlo z TDcka ale nejsem si jisty ze to bude uplne reseni tohohle problemu. A dela mi to i u 750i tam me to sere mozna o neco vic
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
pokud mas v aute M52 (pokud s teda nestavel M20B28), tak bych sel po rozvodech. nakej napinak, pripadne projeta naka lista, nez to napinak vymezi pomoci tlaku oleje, tak to nakou dobu trva. zhruba nez zhasne mazani me to rachoti taky, kdyz auto stoji dyl jak 24 hodin. reseni je sundat ventildekl, pomackat horni napinak (furt predpokladam, ze je to M52 ), jestli neprolina, pak vyndat spodni napinak, zkouknout jestli neni pruzina uplne v prdeli, pokud vypadaj pouzitelne, tak budto endoskopem zkouknout listy, nebo shodit prsa a mas to v primym prenosu...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
noo trefil jsi to presne mam v aute m20b28 a v 7mici je m73 coz by ten napinak mohl byt ale u te m20ky...
a uz ted jsem cely zhavy rozebirat rozvody na tom 12ti valci hahaha
a uz ted jsem cely zhavy rozebirat rozvody na tom 12ti valci hahaha
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
nooo to jedine asi nejak na stolici ale tak nejak doma nevim jestli to jde zmerit. nejlepsi alternativa jak jsem se docetl by melo byt cerpadlo z TDcka, je stejne ale melo by mit vetsi tlak, rozhodne teda aspon na volnobeh - nechci ale kecat je to info ktere jsem vycet ve svete
dalsi vec ty cerpadla jsou vylozene mechanicke takze neni moc duvod proc by netlacilo pokud tam nejsou nejak poskozene zuby, ucpane nebo poskozena ta hnaci hridelka
dalsi vec ty cerpadla jsou vylozene mechanicke takze neni moc duvod proc by netlacilo pokud tam nejsou nejak poskozene zuby, ucpane nebo poskozena ta hnaci hridelka
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
jako rozebrat to cerpadlo neni zadna veda, zkouknout mechanickou cast a pripadne ty dva bazmegy vymenit, zkouknout pretlakovej ventil, jestli nema nakej problem. jinak dost toho udela vykopnout cidlo tlaku oleje a dat si tam tlakomer, ale to chce mit kebuli na motoru....
a proc zahrka M20, to je mi fakt zahadou. vzdyt tam olej parakticky akorat maze kliku a vacku, hydrostely tam nejsou, hydraulicky napinaky tam nejsou, divny.
a proc zahrka M20, to je mi fakt zahadou. vzdyt tam olej parakticky akorat maze kliku a vacku, hydrostely tam nejsou, hydraulicky napinaky tam nejsou, divny.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
jeste divnejsi je... ze to poprve zatukalo asi po 1000km kdyz jsem to cerstve poskladal a zajizdel. po prvni zime to prestalo a dve sezony byl klid. ted jsem po zime nastartoval a zas to dela pri kazdem nastartovani z nejakeho duvodu to proste musi padat ten olej ale jako taky mi nejde do hlavy proc, kde, jak je to ale debilni kdyz takhle startuju mezi lidma... viko jsem mel dole milion krat vsecko je v cajku. kdyz se delal motor cerpadlo bylo rozebrane vycistene vsecko bylo v cajku....pragdejf píše:jako rozebrat to cerpadlo neni zadna veda, zkouknout mechanickou cast a pripadne ty dva bazmegy vymenit, zkouknout pretlakovej ventil, jestli nema nakej problem. jinak dost toho udela vykopnout cidlo tlaku oleje a dat si tam tlakomer, ale to chce mit kebuli na motoru....
a proc zahrka M20, to je mi fakt zahadou. vzdyt tam olej parakticky akorat maze kliku a vacku, hydrostely tam nejsou, hydraulicky napinaky tam nejsou, divny.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Co tam máš za olej a jak dlouho?Já si pamatuju že jsem u M10 měl olej v motoru cca 2,5roku sic měl najeto nějakých 1500km tak mi to dělalo to samý.Při studeným startu to párkrát kleplo a cca 3sekundy do zhasnutí kontrolky,po jeho výměně byl klidBobbySD píše:jeste divnejsi je... ze to poprve zatukalo asi po 1000km kdyz jsem to cerstve poskladal a zajizdel. po prvni zime to prestalo a dve sezony byl klid. ted jsem po zime nastartoval a zas to dela pri kazdem nastartovani z nejakeho duvodu to proste musi padat ten olej ale jako taky mi nejde do hlavy proc, kde, jak je to ale debilni kdyz takhle startuju mezi lidma... viko jsem mel dole milion krat vsecko je v cajku. kdyz se delal motor cerpadlo bylo rozebrane vycistene vsecko bylo v cajku....pragdejf píše:jako rozebrat to cerpadlo neni zadna veda, zkouknout mechanickou cast a pripadne ty dva bazmegy vymenit, zkouknout pretlakovej ventil, jestli nema nakej problem. jinak dost toho udela vykopnout cidlo tlaku oleje a dat si tam tlakomer, ale to chce mit kebuli na motoru....
a proc zahrka M20, to je mi fakt zahadou. vzdyt tam olej parakticky akorat maze kliku a vacku, hydrostely tam nejsou, hydraulicky napinaky tam nejsou, divny.
Teď už asi ne,ještě by se dala udělat taková "humpolácká" kontrola když by jsi měl vanu dole.Strčit pod motor halogen zkouknout to z vrchu jestli se někde mezi stěnou válce a kroužkama "nesvítí"ale pokud jsou válce pěkně čistý bez svislých rýh a jsou tam ještě stopy po brusu což je z fotek patrné tak by to mohlo být o.k.I když kroužky nevidíš.Zkus s tím pístem zahýbat jakoby do stran jestli tam moc nelíce.Já jsem u M10 měřil vůli mezi válcem a pístem spárovou měrkou a naměřil jsem tuším na jednom válci až 0,40mm což už si myslím že bylo dost když to vydělím dvěma,ale bylo to jen orientačně.Pokud budeš nechávat dělat hlavu tak nezapomeň i na vodítka ventilůzdenko píše:Viem nejako zistit ci netlaci olej zdola, ked uz je gebula dole? dal som dole ventily a gufera nevyzeraju nejak hrozne. Valce vyzeraju ok, bez jednej rihy
leju do toho jenom 10w40 jednou tam byl castrol jinak mobil1. no je fakt ze ted jsem olej nemenil jinak jsem ho ale menil tak nejak jak me napadlo ale nenajel jsem na nej nikdy vic jak tak 6000km to kabro zas nema mega najezd jedine ze by ztracel ucinek stanim coz urcite je mozne. Zkusit to muzu to je jasny. Akorat teda po tom poskladani tam byl olej novy a klepkalo to :/ zas je jasny ze se tam mohly uvolnovat sracky kdyz to bylo rozebrane... no vymenim ho
jo a tuhle kdyz jsem nechal v rusave ten olejovy chladic na ceste tak sem tam taky dolik asi 2,5l tak tim smichanim jsem urcite aspon castecne stari oleje eliminoval
jo a tuhle kdyz jsem nechal v rusave ten olejovy chladic na ceste tak sem tam taky dolik asi 2,5l tak tim smichanim jsem urcite aspon castecne stari oleje eliminoval
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
pokud ta hlava je v zakovým stavu v jakým je určitě bych rozebral oil čerpadlo, podival se na dosedací plochy hřídelí a samotný hřídele... vsak ty budiky s mazacim tlakem mas ne v aute ?
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Nechci blbě kecat ale není v "olejové trase" zpětný ventil který zamezuje klesnutí hladiny oleje v systému mazání jako takovém?nebo to drží hladinu jen skrz čerpadlo?MattyX píše:pokud ta hlava je v zakovým stavu v jakým je určitě bych rozebral oil čerpadlo, podival se na dosedací plochy hřídelí a samotný hřídele... vsak ty budiky s mazacim tlakem mas ne v aute ?
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no 24V R6 to mají v přírubě oil filtru... u M20 by to snad mělo být v oil filtru jako takovým, ale to si nejsem jistejDVORIS píše:Nechci blbě kecat ale není v "olejové trase" zpětný ventil který zamezuje klesnutí hladiny oleje v systému mazání jako takovém?nebo to drží hladinu jen skrz čerpadlo?MattyX píše:pokud ta hlava je v zakovým stavu v jakým je určitě bych rozebral oil čerpadlo, podival se na dosedací plochy hřídelí a samotný hřídele... vsak ty budiky s mazacim tlakem mas ne v aute ?
v čerpadlo není vubec nic takovýho, alespoň co jsem ho měl rozebraný tak sem si ničeho nevšiml ...
Zdenko to je dost možný, že se Ti to stane, mě to taky semtam olej pohulí a nějakej sežere... holt to má už to nejlepší za sebou
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Neboj se toho,ta palice už to měla za sebou dávno,pokud ji necháš "udělat" bude to určitě obrat k lepšímu,ten motor mlel jak kafemlejn už za vácizdenko píše:MattyX píše:pokud ta hlava je v zakovým stavu v jakým je určitě bych rozebral oil čerpadlo, podival se na dosedací plochy hřídelí a samotný hřídele... vsak ty budiky s mazacim tlakem mas ne v aute ?
To mam v sedane ale dakujem vam. len sa bojim toho ze to poskladam s bude to bez zmeny hulit
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Chalani na cabre mi zacalo zahadzovat sviecku mam zas smolu, co tipujete? gufero na ventile alebo vstrek ?? olej ani benalu to nijak vyznamne necuca
http://img2.rajce.idnes.cz/d0201/6/6203 ... .jpg?ver=0
http://img2.rajce.idnes.cz/d0201/6/6203 ... .jpg?ver=0
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit