Vadna poloosa - detekce? + Stále rány od levého zadního kola
jj to uděláme dneska v dílně u kámoše každopádně to děla jak při sešlápnuté tak i při volněné dělá to i za jízdy na jakém koli stupní s tím že když podřadí tak to dělá 4x víc než při jízdě plynule... a při podřazení a nedávání plynu to pomalu přestáva ale tím že to jen slábne ale nepřestane... kdyby to bylo středové uloženi differáku tak je asi problém veliký co ?
Ja su hnup - melo to bejt stredove ulozeni kardanu. Vymena nejni slozita, ale musi dolu vejfuk a kardan. A pokud bych to delal, tak bych zkouknul i hardynu, pripadne pripravil repasnite razeni a nebyl by od veci ani novej silac diferu, at to mas sfouknute pri jednom rozdelavani. Pohledej na foru navody at ses kdyztak pripravenej co a jak delat.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
takže vyřešeno zvedle metr na zem nastartováno a když sme řadili a jeli tak nikde nic neklepalo... navic sme zjistili že nemá samosvor coš ho štve mno ale k problému sundlai sme obě kola rozdělali bubny mysleli sme si že je tam něco uvolněné ale nebylo tak sme šli dál měli sme podezření na differak nějak to v něm hučelo proč to nevím... asi to v něm má trošku hučet ... navic pří podřazení to cvrkotalo mysleli sme si že je to někde tam ale sundali sme tu manžetku u kola tu krycí posvitíli sme na ten kloub jak se spojuje prostě poloosa s kolem a to ložisko tam bylo na jendom místě suché řekl bych že až jako by zrezlé
tak sme tam nakidali vazelínu namontovali kola a projelo se to třískání vymizelo ... vím že toto je dočasné řešení a že by bylo rovnou lepší kupit nove poloosy ale nikde je moc nemaj a staré s mi dávat 2x nechcou ten stav bude stejně podobný jako těm co jsou na autě a tak to zatím řeší kámoš tím že to zatiím nechá tak...
k tomu differáku má v něm trošku hučet ?... jinak je dobré že to není žádna jiná závada po tom co si psal ty by se kamarádovi asi vážně chtít nechtělo jak si to četl tak až zle mu bylo

k tomu differáku má v něm trošku hučet ?... jinak je dobré že to není žádna jiná závada po tom co si psal ty by se kamarádovi asi vážně chtít nechtělo jak si to četl tak až zle mu bylo

Poloosy dej klidně jetý. Jen zkontroluj stav manžet a případně vnitřku. A než dáte poloosy na auto, tak dejte nové manžety a vazelínu. Sice to nejni zrovna za kilo, ale budeš mít zas na dlouho pokoj. Já mám jeté poloosy s novejma manžetama (teda u nás v autosílech mi dodali ty k diferenciálu správné asi až na třetí pokus), najeto s nima asi 35 000 km a kein problém. A až budeš manžety kupovat chtěl vědět, která byla na který straně. A na stejnou stranu jí i do auta pak dej.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
dnes je kazdej Lojza mechanik. Jako tvrdis, ze se neda koupit zadni lozisko naboje a sehnat se da pouze jen s poloosou? To by byla fajn cenovka, nova poloosa + lozisko za ctyrku. Mam dojem, ze nekdo chytil kafkupaffen píše:mu to neklepalo ve spojnici s poloosou a differákem ale v ložisku poloosa-kolo mechanik jeho známy tvrdil e samostatné ložisko se koupit nedá a tak musíš poloosu i s tím ložiskem kupit v jednom a to stálo do 4.000 takže zatím se o řeší tou vazelínou a uvidí se co na to ještě najede ...

Nove lozisko Meyle vyjde na nejaky petikilo, mam je a spokojenost. Jinak ty 4000 budou myslim na jete poloosy + nove manzety a loziska tak s fousem, mozna to bude malo. A na vymenu loziska staci zavitovka a spichnout si na to adekvatní protikusy na vylisovani a nalisovani naboje a loziska.
A toho mechanika kopni do riti
A toho mechanika kopni do riti
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
s tama kde bere díly je prostě neměli jen jak pouze jsem tady psal taky neví každou věc že ... ale na jeho obhajobu musím říct že k němu jezdí lidi z dalekého okolí zde na moravě
a nebo mi to jen kamarád blbě vysvětlil každopádně už si zaloí účet a já to ebudu řešit a strapňovat sebe já z E30 problémy zatím nemám a snad ani nebudu mít 


Tak zas oživim problémové téma. Bouchání se nám vrátilo. Je trosku jiné - proste na nerovnostech to triska jak kdyby v kufru sedel manik s palickou na masou a mlátil do prázdného plastového kanystru. Jsou to tupe rany. Dlužno podotknout, že se s rychlostí víceméně nemění a neudělaj to na nerovnostech vždy, spíš když se auto tak jakoby cele zahoupe. Dneska jsem pod to na chvilku vlezl a zjistil jsem jinou vec - auto mam na najezdech, zapruzim a z poloos se pri propruzeni ozyva kovove cvakani. Manzety i vazelina jsou davane nove cca pred trema mesicema a cca 2000 km, uniky nejsou nikde znat. Je to cvakani c poloosach normalni? Ja si vicemene myslim ze jo, ale ujisti me o tom nekdo?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Hučení
U e30 coupe plast mi cca od 60km/h začne hučet auto ze zadní části, spíše bych to tipoval na levou stranu. Včera to zase dělalo, že při rozjezdu, jak kdyby pneu dřela o lem ale to je blbost, jen to mělo takový zvuk.. dneska už to zase nedělalo a při průjezdu pravotočivé zatáčky se k hučení přidává takové jemné dření pořád od toho samého místa.. Jde mi o to, zda to bude ložisko nebo diff. Díky
To se takhle neda rcit. Nicmene u me podobne symptony delala i uvolnena pakna rucky (u kotoucove napravy) - spatnej cep, co drzi paknu na miste. Nakonec vypadnul, protoze je rezatej stit brzdy - docasne vyresene cepem pakny z Favorita.
Mas bubny nebo kotouce?
Mas bubny nebo kotouce?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
On u cepu neni problem v nich samotnych ale ve stitu brzdy, kde ten cep drzi. Kolem cepu to zrezne a on už nemá v čem držet.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Mam podobny problem.
Kdyz projizdim pravotocivou zatacku pod plynem, zatezuji tedy leve zadni kolo, ozyva se od nej bouchani. Jako kdyby drela o neco poloosa nebo do ni mlatil vyfuk. Napadlo me i lozisko, ale dnes jsem to mel zvednute a vakl nikde neni. Zda se jako kdyby tam neco rotovalo a pri tom do neceho mlatilo. Kazdopadne ze spodu nejsou videt zadne otisky nebo odreniny. Vse je dotazene. Mam nove silentbloky v napravnici a na diferaku. Nemenil jsem pouze silace v ramenou, mohly by to delat ty?
Diky
Kdyz projizdim pravotocivou zatacku pod plynem, zatezuji tedy leve zadni kolo, ozyva se od nej bouchani. Jako kdyby drela o neco poloosa nebo do ni mlatil vyfuk. Napadlo me i lozisko, ale dnes jsem to mel zvednute a vakl nikde neni. Zda se jako kdyby tam neco rotovalo a pri tom do neceho mlatilo. Kazdopadne ze spodu nejsou videt zadne otisky nebo odreniny. Vse je dotazene. Mam nove silentbloky v napravnici a na diferaku. Nemenil jsem pouze silace v ramenou, mohly by to delat ty?
Diky
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Může to být i uložení kardanu 

BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...

Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
Tak jsem to projel a zda se jako kdyby rezonoval vyfuk o zadni napravnici. V miste kde je vyfukova trubka ovalna, je mezera mezi nim a napravnici necely 1cm a nejspis jak se v zatacce motor pohne v silnetblocich (take nove), tak to muze delat ten hluk. Jinak me nic jineho, krom tedy toho stredoveho ulozeni, nenapada.
Da se nejak diagnostikovat ze je to opravdu ulozeni kardanu? Bude to v tom volne nebo je videt, ze je utrzene?
Da se nejak diagnostikovat ze je to opravdu ulozeni kardanu? Bude to v tom volne nebo je videt, ze je utrzene?