324td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 18. 06. 2012 05:24

no jak řikám, 10-15tis maximálně ... víc do toho dávat nechci ani kdybych měl ... myslíte že vychází lepší zreposovat tyhle špatné díly a nebo třeba poshánět nové z vrakáče??? jinak motor si myslim že mechanicky natom špatně není, vypadá to spíš na ty záležitosti kolem ... a má to mít 194tis najeto

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 18. 06. 2012 05:31

a nebo se spíš snažit sehnat komplet motor někde z vrakáče a vyměnit to celý??

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 18. 06. 2012 07:20

celej motor z vrakacu si myslim ze by bylo z blata do louze, nehlede na to ze by si asi rekli peknou cenu, pokud bys ho vubec nekde sehnal. nejlepsi by bylo sehnat nekde z tvyho okoli klubaka, kterej se v td trochu vyzna.

na tom panelu u zrcatka - check controlu - jsou pro zivot motoru podstatny 2 kontrolky - hladina chladici kapaliny a hladina motorovyho oleje. dale je tem hladina kapaliny ostrikovacu, tlumeny svetla, brzdovy, koncovy a osvetleni spz
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 06. 2012 11:03

plesounek píše:no jak řikám, 10-15tis maximálně ... víc do toho dávat nechci ani kdybych měl ... myslíte že vychází lepší zreposovat tyhle špatné díly a nebo třeba poshánět nové z vrakáče??? jinak motor si myslim že mechanicky natom špatně není, vypadá to spíš na ty záležitosti kolem ... a má to mít 194tis najeto
o kondici motoru se vyjadruj az po te, co zmeris minimalne tlaky ve valcich a pak se uvidi
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 18. 06. 2012 17:19

Ahoj.Mam td a má 350 tis km a motor je v super kondici.Po koupi mě neminula hlava a jednou jsem měnil tu větší řídící jednotku(je to častý jev a nejde otáčkoměr,eko a auto jede v nouz.režimu)Čerpadlo (pokud je ele.) je taky prý často už vyběhané.Ostatní věci se dají relativně snadno řešit si myslím.Jo a to turbo já teda nijak syčet neslyšim.Jaká je těsnost celého vedení vzduchu?Nevěš hlavu.Kastle je základ a tu máš pěknou.Já dal za toura 30 + teda tu hlavu pak a od tý doby max spokojenost.Ale je fakt že jsou tu i dost problémový kusy,co jsem tak pročítal.
Naposledy upravil(a) ALA E30 dne 19. 06. 2012 21:27, celkem upraveno 1 x.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 18. 06. 2012 19:34

Kde jsi sehnal dobrou hlavu, Álo?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 18. 06. 2012 20:44

na tyhle auta už vrakac neni :lol:
začni tou jednotkou..+tlaky
pak čerpadlo..+zhavičky
tlak turba + filtry...
huli to?
odkud jseš?
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 19. 06. 2012 01:18

proč by nebyl vrakáč?????? no jsem z přímo z Prahy, a motor hulí jak svině když je studenej ... nastartuju, strašně kouří, vynechává pak chcípne za 10s ... musim nastartovat znova a pak asi 3-4 minuty vynechává jakoby kulhá ... a hulí to do toho ... pak to jakoby ustává když se to ohřívá, když je auto na provozní teplotě tak to už nekouří, ani při jízdě ... ale nejede to prostě

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 19. 06. 2012 01:20

a přitom když je studenej a vynechává tak nereaguje plyn skoro. ... mačkám a málokdy to neco udělá ... a když je motor podtočenej při jízde a přidám plyn, tak tak nereaguje ... jede to jenom volnoběhem

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 19. 06. 2012 09:07

hele a co diagnostika ... kdyz to necham napichnout, ukaze to ze je v haji ta ridici jednotka nebo podobne?? nechci zas zbytecne kupovat a menit veci co nemusim...

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 19. 06. 2012 11:21

ALA E30 píše:Ahoj.Mam td a má 350 tis km a motor je v super kondici.Po koupi mě neminula hlava a jednou jsem měnil tu větší řídící jednotku(je to častý jev a nejde otáčkoměr,eko a auto jede v nouz.režimu)Čerpadlo (pokud je ele.) je taky prý často už vyběhané.Ostatní věci se dají relativně snadno řešit si myslím.Jo a to turbo já teda nijak sičet neslišim.Jaká je těsnost celého vedení vzduchu?Nevěš hlavu.Kastle je základ a tu máš pěknou.Já dal za toura 30 + teda tu hlavu pak a od tý doby max spokojenost.Ale je fakt že jsou tu i dost problémový kusy,co jsem tak pročítal.

jak to vypada kdyz jede v nouzovem rezimu??? to ze mi nejde otackomer a eko sedi

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 19. 06. 2012 21:15

Auto jelo celkem vklidu co se týče startů,chodu,reakce na plyn.Jen jakoby bylo bez turba tj. po 2-2500 otáčkách se nic neděje a auto zrychluje hrozně pozvolna.Ale jezdit se s tim dá.Spotřebu nevim.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 19. 06. 2012 21:21

Záchvat píše:Kde jsi sehnal dobrou hlavu, Álo?
Ahoj chlape. :D Hlava šlape jako čert.Od tý doby ani nevim (co se problémů týče)že je pod kapotou ropa.(snad jen když dělám údržbu)Prostě jsem měl aspoň jednou zas kurevský štěstí na člověka.Manželka si jezdí jak drak.PS:Uvidíme se na BIGu? :wink: Jinak vrakovišť asi už moc nejni,ale dárců je tu v inzerci spousta.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 06. 2012 23:48

ALA E30 píše:
Záchvat píše:Kde jsi sehnal dobrou hlavu, Álo?
Ahoj chlape. :D Hlava šlape jako čert.Od tý doby ani nevim (co se problémů týče)že je pod kapotou ropa.(snad jen když dělám údržbu)Prostě jsem měl aspoň jednou zas kurevský štěstí na člověka.Manželka si jezdí jak drak.PS:Uvidíme se na BIGu? :wink: Jinak vrakovišť asi už moc nejni,ale dárců je tu v inzerci spousta.
urcite, planuju se s nim zase ozrat :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 22. 06. 2012 22:13

no v praze urcite vrakac neni :lol:
pokud to dela tohle, nejrychlejsi a nejlevnejsi reseni je prodej auta :wink:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 22. 06. 2012 22:57

Vždyť tyhle auta se stejně kupujou proto abysme se v nich mohli rejpat,vrtat,ničit je a zas je dávat dokupy. :wink: Tak jen do toho. :wink:
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 24. 06. 2012 14:35

To je mi jasny, ale to jsem ho potom nemusel ani kupovat :DD Ja bych to chtel dat dohromady at mam taky z neceho radost ... ale tohle neni moc povzbuzujici zprava :DDD

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 24. 06. 2012 16:11

Jasný.Bylo to myšlený s nadsázkou.Přeju ať se brzo podaří odstranit a povozíš se.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 29. 06. 2012 00:12

... tak už to stojí na dílně Petrovi ve Vinoři ... doporučen na hlavní stránce v servisech ... tak sem zvědavej jestli to dá dohromady, s těma dílama to bude horší prej :/ chjo

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 12. 09. 2012 12:42

Takze sem tricu nechal predelat na stary mechanicky cerpadlo a to je jiny kafe. Krasne to startuje, nafta nepada. Od 0 do 100kmh se mi zda dost svizne... ALE! .... nad 100kmh uz to zas takova hitparada neni, na rovine rucicka tachometru leze po milimetrech, coz se mi zda divne, kdyz nekdo tu psal ze rychlost pres 200kmh neni problem??? Vim teda ze jsou KO vsechny filtry, a ze bych vymenou tomu ulehcil, ale zase zadny skokovy rozdil se od toho cekat neda ze??? Navic kdyz tomu dam napit tak sou za mnou oblaka ze lidi menej pruhy aby neco videli :DD Plus spotreba atakujici 20l na 100km.... Servisak rika ze asi bude chtit ubrat nafta na cerpadle jeste, je to mozne?? Nebude potom jeste linejsi???

PS cerpadlo vliv musi mit protoze predtim to sice taky hodne zralo ale nekourilo ohrate...

Odpovědět