Problem m40
Ty chceš vidět na ventil?Migguell píše:Urcite mi bude vsude cakat olejAle myslel jsem si ze pak uvidim ktery ventil nebo hydra spatne funguje....nebo ne?

-----
Nech to reději prohlídnout na diagnostice.
Pokud chceš znát tlak ve válci, používá se manometr s ventilem a vhodnou trubičkou, připojenej do závitu svíčky.
.
každá M40 určitým způsobem cvaká, ale špatná hydra mají charakteristickej kovovej zvuk, kterej často po zahřátí motoru odezní...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
zdar mám ted podobní problém s tím,že na volnoběh to jak tak běží..sešlápnu plyn a dusí se to..svíčky,kabely,váha,ř.j.,jsem zkontroloval,kostra namotoru byla propalená tak jsem jí vyměnil ,ale pořad stejný..zkusím tu indučku jinak mě už nic nenapadá.. 

Zajištění STK a EM více po SZ..
ND NA E30+E34+E36 COMPACT TEL. 605471547
ND NA E30+E34+E36 COMPACT TEL. 605471547
to vypadá na málo benzinu...(špatnej tlak, vstřiky..)hageen píše:zdar mám ted podobní problém s tím,že na volnoběh to jak tak běží..sešlápnu plyn a dusí se to..svíčky,kabely,váha,ř.j.,jsem zkontroloval,kostra namotoru byla propalená tak jsem jí vyměnil ,ale pořad stejný..zkusím tu indučku jinak mě už nic nenapadá..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Můj problém M40:
Dám to sem a ne do nového tématu, protože takovýchto už je tu opravdu hafo..
Zlobí mě volnoběh, a to zcela náhodně a pouze když je motor studený. Stane se to třeba 3x z pěti startů. Průběh je následující: Nastartuju - bez plynu, otáčky se zhoupnou k cca 1500 a pak klesnou na 700, v tuto chvíli se auto bez pomoci začne jako by dusit, hádat, běží nepravidelně a otáčky padnou +-500/min..stačí párkrát přidat plyn a vše se po minutě srovná. Při tomto přidávání plynu se mi zdá, že motor nejde za tím plynem plynule do vyšších otáček, ale jakoby cukavě.
Jinak auto jezdí denně, nekouří, nežere nadmíru olej, zahřáté nechcípne nikdy, nepřehřívá se, spotřeba v normě, výkon má jak pila. motor je M40B18 Kat.
Svíce, kable, palec, rozdělovač jsou OK. Cívka - tomu nevěřím.
čidlo teploty - nevěřím
nedávno jsem měnil benz. pumpu a předtím si myslím že to tak často nedělalo...
Je zde někdo s podobnými příznaky? A jak odpojim konektor od ŘJ???nějak mi to nešlo, kvůli tomu svazku kabelů..
Dám to sem a ne do nového tématu, protože takovýchto už je tu opravdu hafo..
Zlobí mě volnoběh, a to zcela náhodně a pouze když je motor studený. Stane se to třeba 3x z pěti startů. Průběh je následující: Nastartuju - bez plynu, otáčky se zhoupnou k cca 1500 a pak klesnou na 700, v tuto chvíli se auto bez pomoci začne jako by dusit, hádat, běží nepravidelně a otáčky padnou +-500/min..stačí párkrát přidat plyn a vše se po minutě srovná. Při tomto přidávání plynu se mi zdá, že motor nejde za tím plynem plynule do vyšších otáček, ale jakoby cukavě.
Jinak auto jezdí denně, nekouří, nežere nadmíru olej, zahřáté nechcípne nikdy, nepřehřívá se, spotřeba v normě, výkon má jak pila. motor je M40B18 Kat.
Svíce, kable, palec, rozdělovač jsou OK. Cívka - tomu nevěřím.
čidlo teploty - nevěřím
nedávno jsem měnil benz. pumpu a předtím si myslím že to tak často nedělalo...
Je zde někdo s podobnými příznaky? A jak odpojim konektor od ŘJ???nějak mi to nešlo, kvůli tomu svazku kabelů..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
-
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 18. 09. 2007 21:18
- Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem
kostra motoru je ok?budha píše:Můj problém M40:
Dám to sem a ne do nového tématu, protože takovýchto už je tu opravdu hafo..
Zlobí mě volnoběh, a to zcela náhodně a pouze když je motor studený. Stane se to třeba 3x z pěti startů. Průběh je následující: Nastartuju - bez plynu, otáčky se zhoupnou k cca 1500 a pak klesnou na 700, v tuto chvíli se auto bez pomoci začne jako by dusit, hádat, běží nepravidelně a otáčky padnou +-500/min..stačí párkrát přidat plyn a vše se po minutě srovná. Při tomto přidávání plynu se mi zdá, že motor nejde za tím plynem plynule do vyšších otáček, ale jakoby cukavě.
Jinak auto jezdí denně, nekouří, nežere nadmíru olej, zahřáté nechcípne nikdy, nepřehřívá se, spotřeba v normě, výkon má jak pila. motor je M40B18 Kat.
Svíce, kable, palec, rozdělovač jsou OK. Cívka - tomu nevěřím.
čidlo teploty - nevěřím
nedávno jsem měnil benz. pumpu a předtím si myslím že to tak často nedělalo...
Je zde někdo s podobnými příznaky? A jak odpojim konektor od ŘJ???nějak mi to nešlo, kvůli tomu svazku kabelů..
A funguje regulace volnoběhu?budha píše: Zlobí mě volnoběh, a to zcela náhodně a pouze když je motor studený. Stane se to třeba 3x z pěti startů. Průběh je následující: Nastartuju - bez plynu, otáčky se zhoupnou k cca 1500 a pak klesnou na 700, v tuto chvíli se auto bez pomoci začne jako by dusit, hádat, běží nepravidelně a otáčky padnou +-500/min..stačí párkrát přidat plyn a vše se po minutě srovná. Při tomto přidávání plynu se mi zdá, že motor nejde za tím plynem plynule do vyšších otáček, ale jakoby cukavě.
Jinak auto jezdí denně, nekouří, nežere nadmíru olej, zahřáté nechcípne nikdy, nepřehřívá se, spotřeba v normě, výkon má jak pila. motor je M40B18 Kat.
Svíce, kable, palec, rozdělovač jsou OK. Cívka - tomu nevěřím.
čidlo teploty - nevěřím
nedávno jsem měnil benz. pumpu a předtím si myslím že to tak často nedělalo...
Je zde někdo s podobnými příznaky? A jak odpojim konektor od ŘJ???nějak mi to nešlo, kvůli tomu svazku kabelů..
kostra motoru je minulý rok dávaná nová - dosedací plochy pečlivě očištěny a matky dotáhlé..volnoběh: spínač je ok, ventil promazán a funkční, hadice vloni nová..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- podkolenka
- člen E30.cz
- Příspěvky: 151
- Registrován: 09. 07. 2008 13:50
- Bydliště: Pardubice
Ahoj chlapi,
tak já mám úplně stejnej problém. Taky s M40. Myslela jsem, že to bude hadicí sání, protože po Bigu byla úplně celá potrhaná, ale teď jsme dali úplně novou a auto se po nastartování pořád dusí, sice o něco míń, ale než se zahřeje tak se klepe jak malej ratlík.
Prosím poraďte mi, co všechno je potřeba zkontrolovat.
díky moc
tak já mám úplně stejnej problém. Taky s M40. Myslela jsem, že to bude hadicí sání, protože po Bigu byla úplně celá potrhaná, ale teď jsme dali úplně novou a auto se po nastartování pořád dusí, sice o něco míń, ale než se zahřeje tak se klepe jak malej ratlík.
Prosím poraďte mi, co všechno je potřeba zkontrolovat.
díky moc
No jak to procitam, mozna mam podobne priznaky. Studenej motor po nastartovani obcas vynecha. Nastartuju, chci se rozjet a motor jakoby na chvilku chcipne a hned naskoci. Tohle se deje maximalne prvnich 10 sekund, pak motor uz bezi jak hodinky. Dnes mi to poprve udelal i teplej motor na krizovatce pri rozjizdeni na 1cku. Predpokladam, ze to bude nejakym studenakem v elektrice 

celeb: jo, takhle jak to popisujes to vypada jako klon meho M40...Ja jsem zvedavej na mrazy, protoze lonskou zimu to behalo normalne a nechcipalo (studeny)..pokud to bude porad stejny, nebude to teplotnim cidlem..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- podkolenka
- člen E30.cz
- Příspěvky: 151
- Registrován: 09. 07. 2008 13:50
- Bydliště: Pardubice
Koukám, že to něco jako ježek v kleci. Palivový čerpadlo jsem měnila někd y v únoru, bylo už dost hlučný a občas vynechávalo (ale pak jsem zjistila, že to nejpíš bylo relátkem, který zdechlo v srpnu hehe).
Poraďte kluci, co všechno by se mělo zkontrolovat, něco jsem vyčetla, ale nevím, jestli je to všechno:
- svíčky,
- váha vzduchu,
- koncovky kabelu,
- rozdělovač,
- těstonost palivového vedení v motoru,
- vzduchový filtr,
- lanko plynu,
- kostra motoru,
- indukční cívka,
díky
Poraďte kluci, co všechno by se mělo zkontrolovat, něco jsem vyčetla, ale nevím, jestli je to všechno:
- svíčky,
- váha vzduchu,
- koncovky kabelu,
- rozdělovač,
- těstonost palivového vedení v motoru,
- vzduchový filtr,
- lanko plynu,
- kostra motoru,
- indukční cívka,
díky
tak všem co mají podobné příznaky - Našel jsem závadu!!
je to ve váze vzduchu, konkrétně moc vyježděná dráha potenciometru...když proměříte ten běžec (teď nevím, který to jsou piny) tak by měl s otvíráním klapky plynule stoupat odpor..no a já naměřil, že na začátku - při startu, ten odpor byl větší - jednotka dostala špatné info o množství vzduchu - a tudíž tam stříkala úplně špatně benzínu..
Já to vyřešil pouze vyčištěním dráhy izopropyl alkoholem, ale bude to zřejmě potřeba časem vyměnit...
je to ve váze vzduchu, konkrétně moc vyježděná dráha potenciometru...když proměříte ten běžec (teď nevím, který to jsou piny) tak by měl s otvíráním klapky plynule stoupat odpor..no a já naměřil, že na začátku - při startu, ten odpor byl větší - jednotka dostala špatné info o množství vzduchu - a tudíž tam stříkala úplně špatně benzínu..
Já to vyřešil pouze vyčištěním dráhy izopropyl alkoholem, ale bude to zřejmě potřeba časem vyměnit...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Nevím, jak vypadá ta tvá váha, ale třeba L-Jetronic u M10 má shora lepené plastové víčko - nutno odloupnout.Caleb píše:Muzu se zeptat na blbou otazku?
Vahu vyndam, promerim odpor na pinech a pak ji nejak rozsroubuju a vycistim v ni tu drahu? Ptam se, protoze sem ji nikdy nemel vyndanou a netusim co v ni najdu.
Dik
Nedoporučuju odšroubovat krytku přes konektor a snažit se podívat dovnitř - jsou tam stříbrný drátkym který se utrhnou...