Auto plave-co je zase v pr...i?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
vir2l
Příspěvky: 68
Registrován: 10. 02. 2003 22:06

Příspěvek od vir2l » 01. 05. 2003 21:19

Huska píše:Máš smůlu. Je to stejný jak u E34 jak máš široký a nízký gumy tak to dělá. otec má E34 a má 235/45/17 a taky to dělá, jakmile dá 15" (třeba zimáky) vše v pohodě. :cry: :cry: :cry: nic víc se k tomu nedá říct
Tak jsem mel konecne stesti a narazil jsem na odpoved na muj problem. Je blbost aby bavor udelal auto ktere se neda ridit. Problem je ve vuli v rizeni.
Tady je pekny postup co kontrolovat od nejlevnejsich veci -> http://www.thee32register.co.uk/cgi-bin ... rase#15820
Tady jsou pekne obrazky vsech prvku rizeni.. sice sedma ale vtom rozdil nebude -> http://www.7er.com/forum/viewthread.php ... #pid118342

Tak uz jsem klidnejsi, protoze vim ze to plavani neni vubec normal.. ted uz jenom sehnat prachy.
vir2l 735i `87

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2368
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 02. 05. 2003 11:08

vir2l píše:
Huska píše:Máš smůlu. Je to stejný jak u E34 jak máš široký a nízký gumy tak to dělá. otec má E34 a má 235/45/17 a taky to dělá, jakmile dá 15" (třeba zimáky) vše v pohodě. :cry: :cry: :cry: nic víc se k tomu nedá říct
Tak jsem mel konecne stesti a narazil jsem na odpoved na muj problem. Je blbost aby bavor udelal auto ktere se neda ridit. Problem je ve vuli v rizeni.[/url]
Tak uz jsem klidnejsi, protoze vim ze to plavani neni vubec normal.. ted uz jenom sehnat prachy.
Pokud máš někde na řízení nebo na nápravě vůle tak je jasné že se to kurevsky násobí. Já vycházel z toho že máš vše OK. Cao
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
vir2l
Příspěvky: 68
Registrován: 10. 02. 2003 22:06

Příspěvek od vir2l » 02. 05. 2003 15:03

no ale jde tezko poznat jestli je to ok, kdyz auto na rovne ceste nestaci, kdyz zabrzdim tak taky ne, gumy rovnomerne sjete, ale najedu na mensi koleje a je to hruza.. tak kazdy rekne ze je to normal.. holt siroke kola
vzdyt jak chces poznat ze jsou treba ty cepy vprdeli, kdyz vypadaji ok a i kdyz jsou vprdeli tak snima stejne nejde vyklat.. takze zadnou vuli neucitis.. ale az je sundas tak to de videt
vir2l 735i `87

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 05. 2003 15:28

vir2l píše:Vzdyt jak chces poznat ze jsou treba ty cepy vprdeli, kdyz vypadaji ok a i kdyz jsou vprdeli tak snima stejne nejde vyklat.. takze zadnou vuli neucitis.. ale az je sundas tak to de videt
Zaklad je zkouset vuliv cepech na zvednutem celem predku auta, obe kola musi byt volna. On je bavorak preci jen o par metraku tezsi nez stodvacitka :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 02. 05. 2003 17:11

Francis píše: Zaklad je zkouset vuliv cepech na zvednutem celem predku auta, obe kola musi byt volna. On je bavorak preci jen o par metraku tezsi nez stodvacitka :-)
No jo ale ono i kdyz to zvednes tak se to muze zdat celkem v poho, ale kdyz pak tyramena sundas....

Quentin
Příspěvky: 39
Registrován: 05. 05. 2003 07:32
Bydliště: Ládví (20 km od Prahy)

Příspěvek od Quentin » 05. 05. 2003 09:42

TAK TAK
Zkontrolovat kuláče, ramena, tyč řízení a tlumiče taky dělaj hodně.
Mám na 318i gumy 175/70 :shock: - 14 a i tak to sedí perfektně. Utrhnul jsem to jenom jednou ve 120 v zatáčce, ale to jen proto, že jsem ... tři tečky

Odpovědět