cisteni injektoru ultrazvukem

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 17. 12. 2012 16:29

Čistě náhodou jsem narazil na tuhle stránku... : http://www.neptun-harfa.cz/Ultrazvuk/3051.html
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 17. 12. 2012 17:13

tak tam sem presne dneska by a uz jim neverim ani nos mezi ocima.

poprve sem tam hazel vstrikovace nekdy minulej rok v cervnu, vsecky vycisteny, za 1100 bratru. predtim jezdily v motoru, po vycisteni, kde mi rekli, ze jeden lehce protejkal, kazdej daval jinak, ale prej vyreseno sem je hodil do krabice a za pul roku sem je nahazoval na motor, kterej sem si strkal do kary (M50B25 misto M5B20) a tri z nich nedavaly ani kapku.

tak sem nahodil dvoulitrovy, jezdim na ne. nekdy tak pred pul rokem sem si koupil od vrablika komplet listu vstriku i se vstrikama, dneska sem je tam odvez, tak prej dva vubec nereagujou a jeden protejka jak dunaj. a nez z toho zacnu vyvozovat dusledky, tak si chci udelat presnej obrazek o tom, co se to vlastne deje. nemuzu prece jezdit na dvoulitrovy vstriky do aleluja;-) samo ze ty dva si odzkousim nasucho jenom se zdrojem, ale zacinam z toho bejt rozmrzelej...

zakladni predpoklad je, ze vrablikovi verim, zatimco neptunu ne.

a dalsi otazka, muzou se vstrikovace po pul roce valeni se v krabici v suchy garazi zkurvit?
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 17. 12. 2012 19:50

pragdejf píše:... muzou se vstrikovace po pul roce valeni se v krabici v suchy garazi zkurvit?
Mohou, záleží jakou kapalinu použili pro ultrazvukové čištění. Koroze je sviňa, a pokud zbyla ve vestřikovačích voda, je průšvih i dříve než za půl roku.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 17. 12. 2012 23:39

Proto sem pouzil technicky benzin.Korozi nezastavime,takze je mozne ze ji napadla uvnistr striku.Ale ONI pisi cisteni ve specialni kapaline!!!Coz doufam dodrzi.

Muzu odzkouset,mam doma 4vstriky na M42 zkousene u pana bosche,vycistene a plne funkcni.Tka bych jim je tam dal,co na ne reknou.
Jste pro??
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 18. 12. 2012 10:29

budou za to chtit prachy... za odzkouseni myslim 500. listu vstriku, palivovou pumpu, i vsecko otatni mam, par spinacu a odmernejch valcu dam taky dokupy, o svatcich na to vlitnu....
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 18. 12. 2012 13:03

Speciální kapalina :-D Směs benzinu s (m)etanolem a kdoví čím ještě. A právě ethanol/methanol je problém, začne se časem rozkládat.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 19. 12. 2012 10:06

Hlavně, proboha, nevěřit Neptunu...banda netáhel...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 19. 12. 2012 10:26

Já to peru v destilce s příměsí nějakýho sajrajtu, co jsem koupil k tý ul. myčce, následně vyfoukám tlakovým vzduchem, následně do vstupu několikrát nastříkám konkor a profouknu, takže je uvnitř určitě promaštěnej (vstřiky jsou stále připojený na relé, které jim dává impulzy k otevírání) Během tohodle z nich leze vodní a posléze olejová mlha...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

RaWeN-535i
Příspěvky: 51
Registrován: 02. 11. 2007 21:45
Bydliště: Praha

Vstřiky

Příspěvek od RaWeN-535i » 29. 01. 2013 18:22

Já sem nechal čistit vstřiky taky v Neptunu asi 3 roky zpět (m30b35) a před čištěním měly 85-90% a po 90-95%. Takže trochu zbytečný, nepoznal sem rozdíl(najeto asi 250tkm a jezdim na 100okt.)
E34 535i
E34 540i

Uživatelský avatar
dodo555
člen E30.cz
Příspěvky: 309
Registrován: 11. 08. 2012 06:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dodo555 » 18. 03. 2013 21:23

nevie niekdo kde v okoli Bratislavy dat vycistit vstreky 4ks z M40?
Pripadne ak mate niekoho overeneho mozem poslat postou, najlepsie niekto z klubu

aktualny stav

Obrázek

Obrázek
e30 318i cabrio

Uživatelský avatar
dodo555
člen E30.cz
Příspěvky: 309
Registrován: 11. 08. 2012 06:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dodo555 » 20. 03. 2013 17:49

neviete mi niekoho poradit, poslem aj do Ciech
e30 318i cabrio

Uživatelský avatar
dodo555
člen E30.cz
Příspěvky: 309
Registrován: 11. 08. 2012 06:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dodo555 » 20. 03. 2013 20:03

to som uz pozeral, len som hladal niekoho kto ma pochopenie a cit pre stare motory, nebude to brat komercne a nevypyta si za cistenie stareho vstreku na M40 cenu ako ked cisti vstrek do TFSI.
e30 318i cabrio

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 20. 03. 2013 20:07

Aha, takže kdo má cit pro veterány, dělá charitu a ne servis za peníze?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 20. 03. 2013 23:27

a je vůbec potřeba vstřiky čistit to že jsou zamrdane krycí kloboučky neznamená že je vstřik zamrdany zevnitř a špatně rozprašuje
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
dodo555
člen E30.cz
Příspěvky: 309
Registrován: 11. 08. 2012 06:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dodo555 » 21. 03. 2013 21:19

M40TURBO píše:a je vůbec potřeba vstřiky čistit to že jsou zamrdane krycí kloboučky neznamená že je vstřik zamrdany zevnitř a špatně rozprašuje
tiez nad tym uvazujem ci to ma zmysel, ci ich len nevycistim z vonku pre dobry pocit, vymenim gumicky a nahodim ich spat zvlast ked su v poriadku a funguju

to Cipo: Dakujem za link volal som tam a po telefone celkom prijemny a ochotny pan, za jeden vstrek cistenie , kontrola pripadne vymena gumiciek 10 EUR, prijemne prekvapenie, cakal som tak cez 100 EUR

to Francis: Nemyslim ze tvoj prispevok bol nejakym prinosom k teme, mal som na mysli, ze po skusenostiach s opravami a cistenim vstrekov na dieseloch radovo v stovkach eur za kus, sa nikto nebude aspon tu v BA za 30-40 EUR zaoberat so styrmi 25 rocnymi vstrekmi a povie ti, ze to hod do kosa, ze sa to neoplati ani cistit.
Cital som viacero prispevkov od clenov klubu ako si cistili vstreky ultrazvukom, ci uz doma alebo v praci a tak som myslel, ze poslem niekomu vstreky, vycisti mi ich, poslem mu napr. 20- 30 EUR a vybavene. Ale ako som pisal vyssie pan zo Ziliny ma prijemne prekvapil pristupom aj cenou tak ak ich budem cistit, tak asi tam.
e30 318i cabrio

johnyfly1
Příspěvky: 7
Registrován: 29. 12. 2010 19:09

Příspěvek od johnyfly1 » 26. 04. 2013 17:17

ak by niekto chcel tak tie sitka (filtriky) do vstrekov mam len ta posta do ciech bude asi celkom draha :roll:

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 04. 05. 2013 12:52

nechavam čistit karbece na motorky, neni to kdovijakej zazrak, ale něco to dělá..zlepší se starty, chod, reakce na plyn...vyplaví to nějakej sajrajt a uvolni to kanalky, ale že by to třeba dekarbonizovalo td vstřik, o tom dost pochybuju..
zkus to treba v nějakym zlatnictvi nebo si tu čisticku za tech 30e kup a maš po problému :wink:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

lubeec
Příspěvky: 496
Registrován: 24. 12. 2009 14:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubeec » 04. 05. 2013 18:12

ja jsem cistil zde: www.jetservis.cz
dostal jsem nejakej protokol pred cistenim a po a malinky rozdil tam byl.
Dale jsem nechal zkontrolovat regulator tlaku.
Vstriky jsem tam poslal postou a na dobirku poslali zpet.
Za me spokojenost :wink:
e39 528i touring
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 30. 06. 2013 18:37

Chalani nemate nejaky zdroj na tesniace kruzky na vstrekovace? v BMW za to pytaju priam nehorazne ceny, potrebujem ich 60ks na 5 sad vtrekovacov, pripadne aj tie plastove čiapočky a sitka. dakujem za radu
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

Odpovědět