visco spojka- teplota motoru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 13. 06. 2004 08:54

Krom dieselu maji vsechny motory termostat na 80 stC a tuto teplotu by mely drzet. Kdyz je chladic a visco a tesneni pod hlavou OK, mela by ruka teplomeru byt tesne pod polovinou a takmer by se nemela hybat. Tak jsem to mel u vsech BMW ktere nemely problem s chlazenim (4 kousky).[/quote]
80C jo pokud je tam asi origo.. :) mam tam udajne zimni a na sobe ma tep. 88. jinak ty hodnoty na budiku jsou ok.. Mam to cca 1mm za pulkou..
Jak pises rucicka by se nemela hybat ale pokud jedes klidek pohoda a jeste k tomu v lete a zniceho nic to zacnes tocit stane se me ze vyjede malinko nahoru a po chvili se zase vrati na svoje misto kde ma bejt. :) - rucicka.. :) Ale jak taky pises za normalni jizdy se nehejbe. :) dela mrtvou. :)

Uživatelský avatar
lucky325i
Příspěvky: 803
Registrován: 16. 04. 2004 01:15
Bydliště: Florida

Příspěvek od lucky325i » 13. 06. 2004 08:59

Sem to byl ja neprihlas. :twisted:

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 13. 06. 2004 11:19

Nemám zrovna moc rád když nškdo leje nějaký sajrajty do chladiče- ať na ucpání děr nebo vyčištění- ale chladič mám fakt pěknej a že by se mi chtělo kupovat novej jen kvůli tomuhle tak to asi zrovna moc ne. :?

S tím zarostlým chladičem mě to fakt nějak nenapadlo a je to dost možný.

Jsem ochotnej ho klidně vyndat a třeba půl dne louhovat v nějaký sračce ale je fakt něco účinýho co by ten bordel z chladiče vyžralo?

U tý šádovky ten ocet vyžral asi i něco víc než jen bordel z chladiče ale jestli to pomohlo tak proč ne?

Uživatelský avatar
lucky325i
Příspěvky: 803
Registrován: 16. 04. 2004 01:15
Bydliště: Florida

Příspěvek od lucky325i » 13. 06. 2004 12:13

Ted jsem mluvil s kamosem co opravuje chladice..
Kdyz je cisti tak mechanicky stim ze sunda ty bocni vanicky.. coz ovsem u nas nehrozi.. :( jinak zkusi zjistit cim by to slo vycistit.. ale prej az odpoledne..
Jinak me jeste napadlo : vim ze nemuzu porovnavat BMW a schade :D ale vznikal na nich problem ze jim vyrezla "vrtulka" na vodni pumpe normalne to treba chladilo a pak ne.. nestihala "honit" vodu. :)

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 13. 06. 2004 20:03

Ucpany chladic jsem kdysi taky resil a po mnoha hodinach experimentovani jsem chladic vycistil dokonale - skrz naskrz :roll: Z toho plyne pouceni, spatnej chladic nejlip hned rozslapat, at to cloveka nelaka ho nejakym zpusobem zachranit a koupit hned novy. Usetri to hodne casu...
P.S. Hlavne do noveho chladice nelejt vobyc vodu....
P.S.2. I na prvni pohled krasnej chladic muze bejt pekne zarostlej....
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 13. 06. 2004 20:38

ondra_m píše:To jsou mi ale blbý rady.
Líbí se mi, že poradíte takový blbosti :-)

Chladič podle mne vyčistíte jedině výměnou za nový.
A když není na novej?? To byla jen rada, nikoho jsem do toho nenutil, pokud si chce koupit novej. :? To že ocet nebo soda povolej vodní kámen je jasný a pokud je kámen poslední element kterej ti drží chlazení pokopě, tak není divu, že to pak někde cedí :wink: :lol: 8)
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 14. 06. 2004 00:46

Taky si rikam jak by mel motor a cely okruh radost z pridavani sracek.
Kdyz holt neni na novy chladic, tak se musi setrit, penize z nebe nepadaj, tak holt chvilku se musi jezdit treba MHD a za 2-3 usetrene nadrze benzinu, dle typu mas novej chladic.

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 14. 06. 2004 07:39

Bejt to v mojem předchozim autě tak ihned jdu pro novej, ale tohle auto je v cajku a chladič má pěknej, tak se mi na něj zrovna šlapat nechce. To že je pěknej bohužel opravdu neznamená, že nemůže bejt zarostlej :?
Ještě mě napadl hydroxid sodný, ten vyčistí dočista dočista.

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 14. 06. 2004 07:41

Jo... a veme s sebou i ten chladic :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 14. 06. 2004 07:55

U hydroxidu jsem zkoncil :lol: :lol: :lol:
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: visco spojka- teplota motoru

Příspěvek od BaVomil » 14. 06. 2004 14:14

Robert píše:
Jak se dá opravdu zjistit jestli fachá tak jak má?

:?

při rychlej jízdě žádnej věrtník není třeba. takže viskospojka nepřipadá v úvahu. špatná spojka se vobyčejně projeví diš ti leze teplota nahoru v zácpě.

Prvně kloudně profoukni radiátor stlačeným zduchem, pak se podívej jesli nemáš zasranej radiátor vevnitř. Diš jo tak vyměň za novej

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: visco spojka- teplota motoru

Příspěvek od Francis » 14. 06. 2004 20:42

BaVomil píše:při rychlej jízdě žádnej věrtník není třeba...
A co jizda tesne za nekym, ve vzduchovem pytli?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 14. 06. 2004 20:48

Vzduchovej pytel je opravdu tak leda TESNE za nekym, moje mikra to uz ctyrikrat odnesla sutrem do predniho skla... Bohuzel vzhledem k dynamice motoru 1,0i 16V jezdim tesne za nekym i dal...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 15. 06. 2004 07:33

Hydroxid sodný funguje výborně ale má to jednu chybu. Reaguje s hliníkem, takže by mi z něj za chvilku asi opravdu nic nezbylo :D

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 15. 06. 2004 07:50

mno ještě jsem vlastně vypozoroval, že když ta teplota leze nahoru, tak nepomůže ani zapnutý topení. Ani se to nehne. Chvílema se ale zamrská ručka a spadne to na normál, za chvili znova a už to je zas nahoře. To vypadá asi na termostat, co?
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 15. 06. 2004 12:50

smash píše:mno ještě jsem vlastně vypozoroval, že když ta teplota leze nahoru, tak nepomůže ani zapnutý topení. Ani se to nehne. Chvílema se ale zamrská ručka a spadne to na normál, za chvili znova a už to je zas nahoře. To vypadá asi na termostat, co?
Jestli ti ručička rychle přeskakuje z půlky do červenýho a naopak, tak bych to vyděl na špatnou kostru budíka.

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 15. 06. 2004 12:57

paca píše:
smash píše:mno ještě jsem vlastně vypozoroval, že když ta teplota leze nahoru, tak nepomůže ani zapnutý topení. Ani se to nehne. Chvílema se ale zamrská ručka a spadne to na normál, za chvili znova a už to je zas nahoře. To vypadá asi na termostat, co?
Jestli ti ručička rychle přeskakuje z půlky do červenýho a naopak, tak bych to vyděl na špatnou kostru budíka.
Ona právě jen chvílema. Prostě se to hřeje, pak jakoby na moment otevřel termostat, teplota na moment klesne a zas zavřel.
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 15. 06. 2004 13:19

To se divím, že když zapneš topení tak ručička aspoň na chvilku neklesne. Nevím co poradit, jedině ho vydělat a dát ho do hrnku vařit a kukat co budě dělat.

Uživatelský avatar
lucky325i
Příspěvky: 803
Registrován: 16. 04. 2004 01:15
Bydliště: Florida

Příspěvek od lucky325i » 15. 06. 2004 23:15

lucky325i píše:Ted jsem mluvil s kamosem co opravuje chladice..
Kdyz je cisti tak mechanicky stim ze sunda ty bocni vanicky.. coz ovsem u nas nehrozi.. :( jinak zkusi zjistit cim by to slo vycistit.. ale prej az odpoledne..
Takze sem dostal instrukce... Pokud je to hlinik nejde to vycistit nicim - udajne vse co rozezere vodni kamen rozezere i ten hlinik - pouze mechanicky - rozebrat vycistit , dat nove tesneni pod vanicky a zase zapertlovat zpet (prej sikovnej clovek to zvladne :) )
No a pokud je to mosazny tak to cisti kyselinou solnou co se da koupit v obchode (koncentraci nerikal ale koupena neni prej tak silna a staci.. ) - vyndat proplachovat a nakonec poradne vymejt vodou.
Jinak pokud by nekdo mel zajem tak neni problem se domluvit a opravit to.. vari i hlinik vcetne trubicek na klimu.

Odpovědět