Vymena retezu a remenu na M42.

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 20. 04. 2004 19:52

Bychla neřeš, ten tě může zajímat až si tam půjdeš koupit třeba novou 530d
s Petrem myslím že mají lidi na foru dobrý zkušenosti

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 20. 04. 2004 19:54

pevne verim,ze budu patrit mezi ne a na bychla jsem rychle zapomnel :))
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 20. 04. 2004 20:02

Feryt píše:... Zaclo rvat servo...
Bezna praxe pred prodejem je vypustit z manzet rizeni prosaknuty olej a nejezdit dokud neprodas. Pokud tece malo, vyprazdni se nadobka po nekolika stech km, pokud hodne je prazdna po 100km i drive. Pretesnovaci sada do serva stoji kolem 2k Kc, ovsem prace je docela pakarna (delal jsem to o vikendu) - nekdy zaoxiduji srouby drzici servo v napravnici.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 20. 04. 2004 20:12

No ja s tim najel zhruba 500-600km a oleje je v servu furt stejne, pac pri koupi tam oleje bilo presne tak ze ten meracek(tycka) na druhy strane vika byl asi 3mm namocenej, kupujici rikal ze pry mu to poradil nakej kamos(ja tam olej lil vzdycky tak ze ta tycka byla tak 3cm v oleji a nic nervalo), takze se zejtra raci kouknu jestli je tam furt namocenej na ty 3mm zajedu na benzinu a doleju a uvidim.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Odpovědět