Škube, vím že to tu bylo

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 22. 02. 2008 18:58

maca píše:a nebo spatna kostra motoru?
O té mi ani nemluv :o celí den jsem lezl v motoru než jsem na to přišel :x
uhnilej blbej drát

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 22. 02. 2008 19:10

Kluci, díky za rady, ale ani nestíhám to vše prohlédnout :shock: Kostru zkontroluji zítra, mám volno. Co se týká čerpadla, tak zatím jen zkontroluji ten konektor. Dnes jsem vyndal ty relátka v motoru, vyčistil je a vrátil. Indučka ? Je možný že by to dělalo jen někdy ? Dá se na ní něco naměřit ? Na množství benzínu to nemá vliv, tedy alespoň jsem si nevšiml. Spíš mám pocit, že na teplotě a vlhkosti okolí. Dnes po výměně toho rozdělovače jsem měl lepší pocit, ale jak říkám...i s tím mým to dnes jelo normálně, takže těžko soudit. Dělalo to převážně brzo ráno, zítra to jdu projet, tak podám další info. Nicméně všem moc děkuji za ochotu mi poradit

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 22. 02. 2008 19:18

Tatík měl něco podobnýho kdysi na fáčku a hlavně, když bylo vlhko, za deště a tak a byla to indukčka, takže bych jí zkusil. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 23. 02. 2008 08:35

BOOST píše:Tatík měl něco podobnýho kdysi na fáčku a hlavně, když bylo vlhko, za deště a tak a byla to indukčka, takže bych jí zkusil. :wink:
nevím jak je to možné ale na motorce mi to dělalo to, že když se motor/indučka ohřála tak to nešlo zaboha natočit.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 23. 02. 2008 09:01

Indukční VN cívka:
Primární okruh (1-15) musí mít odpor cca do 1 ohmu (při měření odečti odpor měřících šňůr, pozor na přechodové odpory při měření).

Sekundár (1-VN výstup) musí mít odpor řádově několik kiloohmů.

Údaje o hodnotách jsou v "Jak na to..." pro dva typy VN cívek.

U E30 jsem viděl dle velikosti dva typy, na pohled se liší průměrem.
---
Měl jsem v ruce hodně vadných cívek, které normálně dávaly jiskru, ale sekundár měl při proměření nekonečný odpor. Chod motoru byl trhavý, někdy nešel vůbec nastartovat.
Příčinou byl špatný dotek uvnitř cívky v místě ukončení VN vinutí - i jedna cívka BOSCH z E30 tohle měla.

Uživatelský avatar
MagicMisel
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2006 16:09
Bydliště: Nové Město na Moravě

Příspěvek od MagicMisel » 23. 02. 2008 09:28

mel sem neco u predchoziho auta!cukalo to tak ze se stim nedalo ani jezdit!delalo to palivoví cerpadlo!nech si zmerit jakej dava tlak!
BMW e34 530i V8,BMW e39 TDSA

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 23. 02. 2008 09:53

Venca píše:Indukční VN cívka:
Primární okruh (1-15) musí mít odpor cca do 1 ohmu (při měření odečti odpor měřících šňůr, pozor na přechodové odpory při měření).

Sekundár (1-VN výstup) musí mít odpor řádově několik kiloohmů.

Údaje o hodnotách jsou v "Jak na to..." pro dva typy VN cívek.

U E30 jsem viděl dle velikosti dva typy, na pohled se liší průměrem.
---
Měl jsem v ruce hodně vadných cívek, které normálně dávaly jiskru, ale sekundár měl při proměření nekonečný odpor. Chod motoru byl trhavý, někdy nešel vůbec nastartovat.
Příčinou byl špatný dotek uvnitř cívky v místě ukončení VN vinutí - i jedna cívka BOSCH z E30 tohle měla.
Obrázek Za pár minut odjíždim na garáž, je krásně, tak se v tom všem pohrabu a poměřím, jak na to mám, tak to zkontroluji. Děkuji

Salám
Příspěvky: 79
Registrován: 28. 12. 2007 03:47
Bydliště: Rájec-Jestřebí, okr. Blansko

Příspěvek od Salám » 23. 03. 2008 14:27

Tak jak to dopadlo? Mám něco podobnýho. Diagnostika mi označila lambdu, ale když sem dal novou, tak pořád cuká... A taky nepravidelně. Jednou necukne třeba dva dny a jindy to nevydrží jet 10 minut normálně... :cry:
E30 318is

Jede JAXVIŇA!!!

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 23. 03. 2008 14:31

Tak jak to škubalo, že se to nedalo řídit, už to neškube. Samo od sebe to přestalo. Po ránu to ale jemně cuká pořád, než se to alespoň trochu ohřeje. Je divný, že když je to úplně studený, jede to 500-800m úplně v pohodě, pohne se jemně ručička a začne to jemně cukat. Když jedu jen na čtvrt plynu, nic to nedělá....Takže mám takový podezření, jako by nefungoval sytič tak jak má. Ale přestal jsem to řešit. Zkoušel jsem vše a ničim to nebylo. Až to nepojede vůbec, budu to řešit :D

berkelay
Příspěvky: 146
Registrován: 16. 03. 2007 23:35
Bydliště: Ústí nad Labem / Karviná

Příspěvek od berkelay » 25. 03. 2008 06:47

omlouvám se za OT, ale s tím "samoopravením" nebo spíše zmizením závady jsem to zažil v sobotu, měl jsem stále problém se servem řízení, neposiloval tak jak by měl, před přípravou na STK jsem nechal zkontrolovat řemen -ok, pumpu -ok, vyměnit kapalinu, ale nic nepomohlo, stále to šlo strašně z tuha. V sobou ráno jsem nastartoval, otočím volantem a najednou bylo po závadě, nádherně jsem mohl otočit volant i prstem :D Během víkendu jsem najezdil asi tak 300km, servo pracovalo skvěle, ale pak, když jsem se vracel do Ústí asi 150m od cíle cesty na semaforech zatáčím a servo opět jakoby vyplo a zase je vše při starém. Fakt nechápu, ale jak říká máca, zákon schválnosti se postará o to, že to se to vysere v ten nejnevhodnější okamžik :)
EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 25. 03. 2008 20:21

Neprotáčel se jen řemen... ? To se stávalo tátovi na A6. Nedobíjelo to a nešlo servo. Nakonec se zjistilo, že byl jemně povolen, ač nedělal žádný rámus

berkelay
Příspěvky: 146
Registrován: 16. 03. 2007 23:35
Bydliště: Ústí nad Labem / Karviná

Příspěvek od berkelay » 26. 03. 2008 09:13

je to možné, protože opravdu neslyším žádné pískání nebo vrzání, ale to jak se to chová opravdu ukazuje na ten řemen, protože je blbost, aby pumpa jednou pumpovala a pak zase ne, prostě buď je vadná nebo ne a tahle funguje, a co ta tvoje porucha, je to pořád OK ? :)
EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW

Odpovědět