problémy IS

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Beda
člen E30.cz
Příspěvky: 975
Registrován: 02. 06. 2005 21:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Beda » 25. 02. 2008 21:30

Slider píše:Nikde tady jsem se nedočetl,že by někdo zkusil přehodit(na zkoušku) jednotku motoru. Tak pak napiš co to udělalo....
Já jí zkoušel, je to napsané v mém příspěvku. Řj jsem zkoušel a nic...
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi

AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 27. 02. 2008 12:13

sterjny problem. Nebo podobne priznaky. Kdyz jsem menil vnetilator topeni nasel jsem jeden rozpojeny konektor, tak jsem ho zapojil a auto zacalo delat neuveritelny bordel. Moc bohata smes, smrdelo to, nejelo to, chcipalo to. Tak jsem to zase rozpojil a klid. Nevim k cemu ten konektor je.... jen ted mam priznaky, ze pri teplem motoru mi obcas litaji otacky na volnonech (600-800) a nekdy kdyz dam plny plyn do 2000RPm tak se jakoby zadusi a chcipne mi ekonomer....
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 27. 02. 2008 15:30

marlin píše:sterjny problem. Nebo podobne priznaky. Kdyz jsem menil vnetilator topeni nasel jsem jeden rozpojeny konektor, tak jsem ho zapojil a auto zacalo delat neuveritelny bordel. Moc bohata smes, smrdelo to, nejelo to, chcipalo to. Tak jsem to zase rozpojil a klid. Nevim k cemu ten konektor je.... jen ted mam priznaky, ze pri teplem motoru mi obcas litaji otacky na volnonech (600-800) a nekdy kdyz dam plny plyn do 2000RPm tak se jakoby zadusi a chcipne mi ekonomer....
mohl bys mi prosimtě přiblížit kde se ten konektor přesněji nachází a jak vypadá.dík
.....jinak řídicí jednotku už jsem taky zkusil přehodit ale nepomohlo to.

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 27. 02. 2008 17:07

jak mas ten plaast mezi baterkou a konektorem k motorovemu svazku, tak kdyz ho oddelas tak jsem ho nasel v te zmeti kabelu co pod tim (plast pod prednim oknem)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Jirouch1
Příspěvky: 335
Registrován: 06. 06. 2006 13:12
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Jirouch1 » 27. 02. 2008 21:54

Tak bohuzel se musim zrejma pridat :(
Kdyz nastartuju za studena,tak vse v pohode,jak ale za tepla,tak to ma volnobeh cca 650 ot/min, chvili se to jako dusi,kdyz to prorostuju tak dobry,kdyz ne a rozjedu se tak to chvilku cuka a pak to jezdi normalne.Jinak motor super,necvaka,rozvody tichy,nevim teda jestli to s tim souvisi.Vymena klapky a vahy vzduchu a nic,RJ taky nic fakt nevim....Muze to byt ta lambda?Diagnostika ukazala vadny cidlo polohy skrtici klapky,ale dela to i povymene....Poradte pls :(
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 27. 02. 2008 22:39

já jsem fakt myslel,že za nemožnými hodnotami teplot,jak jsem to již popsal ve svých předešlých příspěvcích, stojí řídicí jednotka,ale problém je stále stejný i po její výměně.
.... už jsem vyměnil všechno kromě zapalovacích cívek a snímače polohy vačky,ale můj názor je,že kdyby to bylo cívkama,tak by se to stávalo i zastudena a i kdybych vyměnil snímač na vačce,tak to obojí by stále neřešilo ty divný teploty,které udává diagnostika.

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 27. 02. 2008 23:02

koukam ze snad vsechny iSa maji stejny problem. ja bych to reklamoval.... nbeo vazne nevim co s tim :lol:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
bazz
člen E30.cz
Příspěvky: 793
Registrován: 15. 06. 2004 12:08
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od bazz » 28. 02. 2008 06:13

No dá se říci, že tyhle problémi naštěstí nemám, ale je zajímavé, že na to nemůže nikdo přijít samotného by mne to zajímalo, co to může být. Nějak mi to hlava nebere :roll:
BMW 318 IS that IS fun

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 28. 02. 2008 09:05

já bych řekl že je to UFO akorát že to nelítá!!!

Jinak já měl problém po nastartování že to jelo jakoby na tři válce!!!!...jen za studena!!! vyměnil jsem všechny vstřiky!! skontroloval hadičky a od té doby good! :wink:
Ale někde je prostě zakopanej pes!
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
bazz
člen E30.cz
Příspěvky: 793
Registrován: 15. 06. 2004 12:08
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od bazz » 28. 02. 2008 09:52

georgewolfik píše:já bych řekl že je to UFO akorát že to nelítá!!!

Jinak já měl problém po nastartování že to jelo jakoby na tři válce!!!!...jen za studena!!! vyměnil jsem všechny vstřiky!! skontroloval hadičky a od té doby good! :wink:
Ale někde je prostě zakopanej pes!
No na těch vstřicích něco bude, jelikož jsi jediný kdo je měnil a vše je o.k. Jiní vyměnili vše ostatní a výsledek 0 8) :roll:
BMW 318 IS that IS fun

Uživatelský avatar
Jirouch1
Příspěvky: 335
Registrován: 06. 06. 2006 13:12
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Jirouch1 » 28. 02. 2008 20:15

bazz píše:
georgewolfik píše:já bych řekl že je to UFO akorát že to nelítá!!!

Jinak já měl problém po nastartování že to jelo jakoby na tři válce!!!!...jen za studena!!! vyměnil jsem všechny vstřiky!! skontroloval hadičky a od té doby good! :wink:
Ale někde je prostě zakopanej pes!
No na těch vstřicích něco bude, jelikož jsi jediný kdo je měnil a vše je o.k. Jiní vyměnili vše ostatní a výsledek 0 8) :roll:
No jo,ale problem za tepla nikdo nevyresil :(
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 28. 02. 2008 20:26

já jsem dneska zkoušel ukostřit tu lambdu jak tady psal Paja,už jsem ani nedoufal.dělal jsem to jen tak,že už jsem nevěděl co a problém se zatím vyřešil.uvidim jestli to bude napořád,ale zatim je to v pohodě.

Uživatelský avatar
Jirouch1
Příspěvky: 335
Registrován: 06. 06. 2006 13:12
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Jirouch1 » 29. 02. 2008 09:37

kdyz nastartuju a odpijim lambdu,tak se to chova stejna jako pri zapnuty,muze to byt ten proble,treba je nefunkcni
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 29. 02. 2008 14:41

já bych nejdříve zkoušel,to co tě nic nestojí,třeba bych tu lambdu zkusil ukostřit jak napsal Paja.ze čtyř kabelů vedoucich od konektoru k lambdě vybrat ten černý a nějakym šikovnym kabílkem to spojit s kostrou-například kostra akumulátoru na hrnci tlumiče.

Uživatelský avatar
Jirouch1
Příspěvky: 335
Registrován: 06. 06. 2006 13:12
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Jirouch1 » 29. 02. 2008 18:58

pavel1164 píše:já bych nejdříve zkoušel,to co tě nic nestojí,třeba bych tu lambdu zkusil ukostřit jak napsal Paja.ze čtyř kabelů vedoucich od konektoru k lambdě vybrat ten černý a nějakym šikovnym kabílkem to spojit s kostrou-například kostra akumulátoru na hrnci tlumiče.
To je dobry napad,doufam ze se k tomu dostanu o vikendu a zkusim to..
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG

Uživatelský avatar
Beda
člen E30.cz
Příspěvky: 975
Registrován: 02. 06. 2005 21:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Beda » 29. 02. 2008 19:22

pavel1164 píše:já jsem dneska zkoušel ukostřit tu lambdu jak tady psal Paja,už jsem ani nedoufal.dělal jsem to jen tak,že už jsem nevěděl co a problém se zatím vyřešil.uvidim jestli to bude napořád,ale zatim je to v pohodě.
Tak se kdyžtak za čas ozvi, jestli to pomohlo navždy... Buď sem, nebo mi písni sz. Moc díky..
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi

AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 29. 02. 2008 23:40

at žije iso, už jsem mu dal pápá, ovšem nikdy mě nikde ten motor nenechal!!!ted jsem se uvědomil to blbnutí dělalo i když to bylo teplé..po nastartování...ale jen někdy!!! pak jak už jsem psal tak jsem vyměnil vystřiky a good :wink: ale nemusí to bejt zrovna tvoje závada!!!
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 04. 03. 2008 21:41

pavel1164 píše:
marlin píše:sterjny problem. Nebo podobne priznaky. Kdyz jsem menil vnetilator topeni nasel jsem jeden rozpojeny konektor, tak jsem ho zapojil a auto zacalo delat neuveritelny bordel. Moc bohata smes, smrdelo to, nejelo to, chcipalo to. Tak jsem to zase rozpojil a klid. Nevim k cemu ten konektor je.... jen ted mam priznaky, ze pri teplem motoru mi obcas litaji otacky na volnonech (600-800) a nekdy kdyz dam plny plyn do 2000RPm tak se jakoby zadusi a chcipne mi ekonomer....
mohl bys mi prosimtě přiblížit kde se ten konektor přesněji nachází a jak vypadá.dík
.....jinak řídicí jednotku už jsem taky zkusil přehodit ale nepomohlo to.
Taky by mi zajímalo, co to může být, měl jsem to také rozpojené, tak jsem to skusmo spojil a žádný větší rozdíl jsem zatím nepozoroval.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Beda
člen E30.cz
Příspěvky: 975
Registrován: 02. 06. 2005 21:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Beda » 21. 04. 2008 19:52

Moc děkuji za pomoc pánové, auto přestalo zlobit! :P Když jsem před rokem a půl skládal iso zase zpátky dohromady, tak jsem spojil ten konektor, no a ten mě tak zlobil.. Takže teď i při zahřátým motoru běží po nastartování úplně normálně. Malinko houpnou otáčky, ale jinak fakt supr. Snad to tak bude i nadále, ale myslím, že to tím vážně bylo.
Ještě jednou díky...

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 21. 04. 2008 21:31

georgewolfik píše:at žije iso, už jsem mu dal pápá, ovšem nikdy mě nikde ten motor nenechal!!!ted jsem se uvědomil to blbnutí dělalo i když to bylo teplé..po nastartování...ale jen někdy!!! pak jak už jsem psal tak jsem vyměnil vystřiky a good :wink: ale nemusí to bejt zrovna tvoje závada!!!
děla to pořad a sere mě to dost :? vyměna jednoho vstřiku pomohla aby mi netek benzin na blok ale jinak musim nechat MIN 2 minuty běžet motor po nastartovani na volnoběh aby chvili bublal a vše se rozpracovalo jak ma, jakmile přidam plyn nebo se začnu hned rozjiždět tak to chce zdechnout(praha, 3 lidi čekaj až uvolniš misto k parkovani a ja tam musim stat 2 minuty... super) :roll: děla to jak u studenyho tak u teplyho motoru, stači vypnout motor a hned natočit vše je hned vpořadku tohle fakt nechapu že by se něco zrezetovalo tim že to vypnu??? v připadě že rozehřaty motor chcipnu a do cca minuty znovu nastartuju tak se tohle duseni se neděje.
Jinak spousta gumovych hadiček pod sanim je popraskanych, musi na vyměnu ještě že nejsou nějak moc drahy :?

@Beda - o jakem konektoru mluviš?
Obrázek

Odpovědět