Já jí zkoušel, je to napsané v mém příspěvku. Řj jsem zkoušel a nic...Slider píše:Nikde tady jsem se nedočetl,že by někdo zkusil přehodit(na zkoušku) jednotku motoru. Tak pak napiš co to udělalo....
problémy IS
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
						AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
sterjny problem. Nebo podobne priznaky. Kdyz jsem menil vnetilator topeni nasel jsem jeden rozpojeny konektor, tak jsem ho zapojil a auto zacalo delat neuveritelny bordel. Moc bohata smes, smrdelo to, nejelo to, chcipalo to. Tak jsem to zase rozpojil a klid. Nevim k cemu ten konektor je.... jen ted mam priznaky, ze pri teplem motoru mi obcas litaji otacky na volnonech (600-800) a nekdy kdyz dam plny plyn do 2000RPm tak se jakoby zadusi a chcipne mi ekonomer....
			
									
									BMW E30 318iS - Musta Kissa, 
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
						BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
mohl bys mi prosimtě přiblížit kde se ten konektor přesněji nachází a jak vypadá.díkmarlin píše:sterjny problem. Nebo podobne priznaky. Kdyz jsem menil vnetilator topeni nasel jsem jeden rozpojeny konektor, tak jsem ho zapojil a auto zacalo delat neuveritelny bordel. Moc bohata smes, smrdelo to, nejelo to, chcipalo to. Tak jsem to zase rozpojil a klid. Nevim k cemu ten konektor je.... jen ted mam priznaky, ze pri teplem motoru mi obcas litaji otacky na volnonech (600-800) a nekdy kdyz dam plny plyn do 2000RPm tak se jakoby zadusi a chcipne mi ekonomer....
.....jinak řídicí jednotku už jsem taky zkusil přehodit ale nepomohlo to.
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
jak mas ten plaast mezi baterkou a konektorem k motorovemu svazku, tak kdyz ho oddelas tak jsem ho nasel v te zmeti kabelu co pod tim (plast pod prednim oknem)
			
									
									BMW E30 318iS - Musta Kissa, 
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
						BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Tak bohuzel se musim zrejma pridat  
  
Kdyz nastartuju za studena,tak vse v pohode,jak ale za tepla,tak to ma volnobeh cca 650 ot/min, chvili se to jako dusi,kdyz to prorostuju tak dobry,kdyz ne a rozjedu se tak to chvilku cuka a pak to jezdi normalne.Jinak motor super,necvaka,rozvody tichy,nevim teda jestli to s tim souvisi.Vymena klapky a vahy vzduchu a nic,RJ taky nic fakt nevim....Muze to byt ta lambda?Diagnostika ukazala vadny cidlo polohy skrtici klapky,ale dela to i povymene....Poradte pls
			
									
									 
  Kdyz nastartuju za studena,tak vse v pohode,jak ale za tepla,tak to ma volnobeh cca 650 ot/min, chvili se to jako dusi,kdyz to prorostuju tak dobry,kdyz ne a rozjedu se tak to chvilku cuka a pak to jezdi normalne.Jinak motor super,necvaka,rozvody tichy,nevim teda jestli to s tim souvisi.Vymena klapky a vahy vzduchu a nic,RJ taky nic fakt nevim....Muze to byt ta lambda?Diagnostika ukazala vadny cidlo polohy skrtici klapky,ale dela to i povymene....Poradte pls

E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG
						já jsem fakt myslel,že za nemožnými hodnotami teplot,jak jsem to již popsal ve svých předešlých příspěvcích, stojí řídicí jednotka,ale problém je stále stejný i po její výměně.
.... už jsem vyměnil všechno kromě zapalovacích cívek a snímače polohy vačky,ale můj názor je,že kdyby to bylo cívkama,tak by se to stávalo i zastudena a i kdybych vyměnil snímač na vačce,tak to obojí by stále neřešilo ty divný teploty,které udává diagnostika.
			
									
									
						.... už jsem vyměnil všechno kromě zapalovacích cívek a snímače polohy vačky,ale můj názor je,že kdyby to bylo cívkama,tak by se to stávalo i zastudena a i kdybych vyměnil snímač na vačce,tak to obojí by stále neřešilo ty divný teploty,které udává diagnostika.
- 
				georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No na těch vstřicích něco bude, jelikož jsi jediný kdo je měnil a vše je o.k. Jiní vyměnili vše ostatní a výsledek 0georgewolfik píše:já bych řekl že je to UFO akorát že to nelítá!!!
Jinak já měl problém po nastartování že to jelo jakoby na tři válce!!!!...jen za studena!!! vyměnil jsem všechny vstřiky!! skontroloval hadičky a od té doby good!
Ale někde je prostě zakopanej pes!
 
  
BMW 318 IS that IS fun
						No jo,ale problem za tepla nikdo nevyresilbazz píše:No na těch vstřicích něco bude, jelikož jsi jediný kdo je měnil a vše je o.k. Jiní vyměnili vše ostatní a výsledek 0georgewolfik píše:já bych řekl že je to UFO akorát že to nelítá!!!
Jinak já měl problém po nastartování že to jelo jakoby na tři válce!!!!...jen za studena!!! vyměnil jsem všechny vstřiky!! skontroloval hadičky a od té doby good!
Ale někde je prostě zakopanej pes!

E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG
						To je dobry napad,doufam ze se k tomu dostanu o vikendu a zkusim to..pavel1164 píše:já bych nejdříve zkoušel,to co tě nic nestojí,třeba bych tu lambdu zkusil ukostřit jak napsal Paja.ze čtyř kabelů vedoucich od konektoru k lambdě vybrat ten černý a nějakym šikovnym kabílkem to spojit s kostrou-například kostra akumulátoru na hrnci tlumiče.
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG
						Tak se kdyžtak za čas ozvi, jestli to pomohlo navždy... Buď sem, nebo mi písni sz. Moc díky..pavel1164 píše:já jsem dneska zkoušel ukostřit tu lambdu jak tady psal Paja,už jsem ani nedoufal.dělal jsem to jen tak,že už jsem nevěděl co a problém se zatím vyřešil.uvidim jestli to bude napořád,ale zatim je to v pohodě.
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
						AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
- 
				georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Taky by mi zajímalo, co to může být, měl jsem to také rozpojené, tak jsem to skusmo spojil a žádný větší rozdíl jsem zatím nepozoroval.pavel1164 píše:mohl bys mi prosimtě přiblížit kde se ten konektor přesněji nachází a jak vypadá.díkmarlin píše:sterjny problem. Nebo podobne priznaky. Kdyz jsem menil vnetilator topeni nasel jsem jeden rozpojeny konektor, tak jsem ho zapojil a auto zacalo delat neuveritelny bordel. Moc bohata smes, smrdelo to, nejelo to, chcipalo to. Tak jsem to zase rozpojil a klid. Nevim k cemu ten konektor je.... jen ted mam priznaky, ze pri teplem motoru mi obcas litaji otacky na volnonech (600-800) a nekdy kdyz dam plny plyn do 2000RPm tak se jakoby zadusi a chcipne mi ekonomer....
.....jinak řídicí jednotku už jsem taky zkusil přehodit ale nepomohlo to.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
						Moc děkuji za pomoc pánové, auto přestalo zlobit!  Když jsem před rokem a půl skládal iso zase zpátky dohromady, tak jsem spojil ten konektor, no a ten mě tak zlobil.. Takže teď i při zahřátým motoru běží po nastartování úplně normálně. Malinko houpnou otáčky, ale jinak fakt supr. Snad to tak bude i nadále, ale myslím, že to tím vážně bylo.
  Když jsem před rokem a půl skládal iso zase zpátky dohromady, tak jsem spojil ten konektor, no a ten mě tak zlobil.. Takže teď i při zahřátým motoru běží po nastartování úplně normálně. Malinko houpnou otáčky, ale jinak fakt supr. Snad to tak bude i nadále, ale myslím, že to tím vážně bylo. 
Ještě jednou díky...
			
									
									
						 Když jsem před rokem a půl skládal iso zase zpátky dohromady, tak jsem spojil ten konektor, no a ten mě tak zlobil.. Takže teď i při zahřátým motoru běží po nastartování úplně normálně. Malinko houpnou otáčky, ale jinak fakt supr. Snad to tak bude i nadále, ale myslím, že to tím vážně bylo.
  Když jsem před rokem a půl skládal iso zase zpátky dohromady, tak jsem spojil ten konektor, no a ten mě tak zlobil.. Takže teď i při zahřátým motoru běží po nastartování úplně normálně. Malinko houpnou otáčky, ale jinak fakt supr. Snad to tak bude i nadále, ale myslím, že to tím vážně bylo. Ještě jednou díky...
děla to pořad a sere mě to dostgeorgewolfik píše:at žije iso, už jsem mu dal pápá, ovšem nikdy mě nikde ten motor nenechal!!!ted jsem se uvědomil to blbnutí dělalo i když to bylo teplé..po nastartování...ale jen někdy!!! pak jak už jsem psal tak jsem vyměnil vystřiky a goodale nemusí to bejt zrovna tvoje závada!!!
 vyměna jednoho vstřiku pomohla aby mi netek benzin na blok ale jinak musim nechat MIN 2 minuty běžet motor po nastartovani na volnoběh aby chvili bublal a vše se rozpracovalo jak ma, jakmile přidam plyn nebo se začnu hned rozjiždět tak to chce zdechnout(praha, 3 lidi čekaj až uvolniš misto k parkovani a ja tam musim stat 2 minuty... super)
 vyměna jednoho vstřiku pomohla aby mi netek benzin na blok ale jinak musim nechat MIN 2 minuty běžet motor po nastartovani na volnoběh aby chvili bublal a vše se rozpracovalo jak ma, jakmile přidam plyn nebo se začnu hned rozjiždět tak to chce zdechnout(praha, 3 lidi čekaj až uvolniš misto k parkovani a ja tam musim stat 2 minuty... super)  děla to jak u studenyho tak u teplyho motoru, stači vypnout motor a hned natočit vše je hned vpořadku tohle fakt nechapu že by se něco zrezetovalo tim že to vypnu??? v připadě že rozehřaty motor chcipnu a do cca minuty znovu nastartuju tak se tohle duseni se neděje.
 děla to jak u studenyho tak u teplyho motoru, stači vypnout motor a hned natočit vše je hned vpořadku tohle fakt nechapu že by se něco zrezetovalo tim že to vypnu??? v připadě že rozehřaty motor chcipnu a do cca minuty znovu nastartuju tak se tohle duseni se neděje. Jinak spousta gumovych hadiček pod sanim je popraskanych, musi na vyměnu ještě že nejsou nějak moc drahy

@Beda - o jakem konektoru mluviš?









