Utěsnění chladiče - čunčovina

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 05. 08. 2007 11:59

Ten prášek jsem použil kdysi na M40, ale tohle se mi nestalo...
Obrázek

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 05. 08. 2007 12:05

já to dával do favorita a normálně se mi to usadilo na dně nádržky,a běhaloto celý po systemu,lesklo se to hliníkově možná ty od lepších firem jsou lepší,ale jak sem psal v nutnosti to fungovalo na jedničku

Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 05. 08. 2007 12:36

A dělal si to správně?nenalils to tam za studena??
Obrázek

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 05. 08. 2007 20:41

to už si nepamatuju ,je to dávno,ale čtu návody ,tak sem snad dodržel postup,ted už je to jedno,on dostal novej chladič ,pak sem ho prodal,dneska mám BMW :lol: :lol: a to neteče :lol: :lol: :lol: :lol: ...zatím

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 06. 08. 2007 11:09

no ono by to melo byt jen na dojeti, do nouze kdyz potrebujes dojet ale pocita se stim, ze koupis jiny chladic a nebudes na to jezdit do konce zivota :) kdyz je nejhur daj se pouzit i jiny sracky jako je horcice, kremska i plnotucna :lol: nebo kafe a tak...ale jen na dojeti ...kamosovi ta horcice zabrala hnedle a jezdil stim cely rok :) zajimave :roll: a to muto teklo fest...

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 252
Registrován: 19. 07. 2007 18:25
Bydliště: Sedlice(Strakonice) jihočechy

Příspěvek od skodik » 06. 08. 2007 13:38

o hořčici sem ještě neslyšel :shock: pokud si neděláš pr..l

Vlkec
Příspěvky: 1059
Registrován: 05. 09. 2006 22:30
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od Vlkec » 06. 08. 2007 15:55

To já slyšel dokonce že prý syrové vejce.
Zatáčka se dá projet pomalu, rychle a s BMW!
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos

barvas
Příspěvky: 28
Registrován: 04. 03. 2007 07:32

Příspěvek od barvas » 08. 08. 2007 12:46

S tou krémžskou hořčicí je to stará známá věc, několikrát ověřeno na Avii nebo traktoru a pod. Tam jsou ale jiné průtoky těch trubiček co jsou v chladiči a topení. Jak říkám do moderních aut je to o hubu, tam jsou malé průtoky. Ono to většinou nezanese jenom tu malou dírku (princip je ten že se to na sebe nabaluje v místě malého průtoku až se to ucpe) ale může to zanést i chladič a výměník topení. Ale do starých aut nebo náklaďáků co měli co měli v chladiči a topení pořádný měděný trubky je to řešení.

lukas_nkl_
Příspěvky: 4
Registrován: 12. 11. 2008 21:57
Bydliště: praha

Příspěvek od lukas_nkl_ » 12. 11. 2008 22:04

ahoj mam dotaz.....mam diru v chladici cca 2cm pomuze mi neco nebo koupit hned novej?? :( :evil:

rachotbmw
Příspěvky: 268
Registrován: 17. 12. 2007 20:39
Bydliště: Zbýšov u Brna

Příspěvek od rachotbmw » 12. 11. 2008 23:10

Známej u staršího Subaru to vyřešil fialovou Jihlavankou... :lol: ...a funguje to...zatím. :shock:
BMW E28 525eA, BMW E28 ///M535
Ex=E34 525i 24V, E32 735i, E28 525e, E21 318
New Car= BMW E24 635CSi :-)

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 13. 11. 2008 10:28

čistil sem chladící systém po použití tohodle - fakt libovka, nikomu to nepřeju :-)

a dobrej džouk je když člověk povolí pak šroub na vypouštění vody z bloku a voda nevyteče, protože je tam tuna tohodle humusu - si vemte jak parádně to s tim pak musí chladit :roll:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
chamuraphi
Příspěvky: 1782
Registrován: 28. 11. 2006 17:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chamuraphi » 13. 11. 2008 10:38

Chladič neteče, jen při velkém tlaku mírně páří z čela a při kotly si i prskne,ale na volnoběh i klidnou jízdu nic nepáří ani neprská, motor se nepřehřívá. Stalo se mi to při přestavbě M40-M42 a jak se pořád chladič přemisťoval musel sem ho někde mírně ťuknout. Takže mám použít ten váš zázračný přípravek (je to vážně mikrotrhlinka) nebo ho nechat u někoho opravit, chci aby ti vydrželo par let a bylo to v pořádku! Mohu tam dát chaldič z M40, ale chci tam mít samozřejmě ten větší...
Tak poraďte zda se to vyplatí vyndat a nechat opravit nebo použít ten přípravek,když jde jen o něco tak malého.díky
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74

Uživatelský avatar
Dolfa 325i
Příspěvky: 372
Registrován: 12. 11. 2005 11:33
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dolfa 325i » 13. 11. 2008 10:52

Ten prášek jsem taky v nouzi zkoušel... bylo to dobrý tak na měsíc...při výměně chladiče nebylo možný vypustit chlad. kapalinu...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 13. 11. 2008 11:29

Tyhle preparáty jsou jen na dojetí, nikoli na opravu.
Jakmile vyměním chladicí kapalinu, obvykle to znovu povolí a teče.

Odpovědět