Otackomer a spotreba e30

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 20. 07. 2007 06:11

Lukashavirov píše:ajfel napsal : pokud mas starsi pristrojovku, je to takovy plastovy cudl zezadu otackomeru. prohodis to mezi pristrojovkama.
pokud mas novejsi typ, je na pristrojovce zepredu vpravo dole mala bila krabicka, na ktere je napsano, k cemu to patri ..
bud to, nebo to, prohod to mezi sebou mezi tema pristrojovkama
petr








Jenze ja mam tu pristrojovku co jsem tam dal ten starsi typ a ta puvodni byla ten novejsi.Da se to treba nekde koupit?
zkusil bych bmw nebo bazar ...
chapu dobre, ze potrebujes starsi na 4val?
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 20. 07. 2007 17:27

Starší typ lze snadno předělat, čísla lamelek jsem tu několikrát psal.
Třeba hledat.

Uživatelský avatar
DEJVID
Příspěvky: 112
Registrován: 26. 09. 2005 22:17
Bydliště: Brandejs

Příspěvek od DEJVID » 24. 07. 2007 17:00

Taky se připojim k problému s nefungujícím otáčkoměrem a ekonoměrem. Otáčkoměr mi fungoval ale ekonoměr ukazoval pořád maximum a když se sundal nohu z plynu tak ukazoval minimum. Po mé instalaci univerzálního centrálu přestal fungovat otáčkoměr, ekonoměr a malej BC (jen občas problikává jen 0:00). Dneska jsem rozebral přístrojovku, vyčistil kontakty ale nepomohlo to. Zapomněl jsem si opsat typ baterek, který zkusím zejtra vyměnit. Takže 1. otázka: jaký baterky (plasťák 4V)? Koukal jsem že ty baterky i celej plošňák je zatřenej nějakým sajrajtem. 2. otázka: stačí když ty baterky vydloubnu dám tam nový a zalepim to třeba lepící pistolí? 3. otázka: mám správný štekr v přístrojovce? (viz foto). A ještě sem si všimnul že na otáčkoměru je nálepka (viz foto) a nějak se mi tam nezdá to 6Zyl. Jinak všechny konektory se mi zdají pořádně zacvaklý. Pojistky jsem taky prošel a jsou v pohodě. Auto mám 318is.

foto štekru:
Obrázek

foto popisu otáčkoměru:
Obrázek
BMW E30 318is & E46 320d Touring

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 07. 2007 22:56

DEJVID píše:Taky se připojim k problému s nefungujícím otáčkoměrem a ekonoměrem. Otáčkoměr mi fungoval ale ekonoměr ukazoval pořád maximum a když se sundal nohu z plynu tak ukazoval minimum. Po mé instalaci univerzálního centrálu přestal fungovat otáčkoměr, ekonoměr a malej BC (jen občas problikává jen 0:00). Dneska jsem rozebral přístrojovku, vyčistil kontakty ale nepomohlo to. Zapomněl jsem si opsat typ baterek, který zkusím zejtra vyměnit. Takže 1. otázka: jaký baterky (plasťák 4V)? Koukal jsem že ty baterky i celej plošňák je zatřenej nějakým sajrajtem. 2. otázka: stačí když ty baterky vydloubnu dám tam nový a zalepim to třeba lepící pistolí? 3. otázka: mám správný štekr v přístrojovce? (viz foto). A ještě sem si všimnul že na otáčkoměru je nálepka (viz foto) a nějak se mi tam nezdá to 6Zyl. Jinak všechny konektory se mi zdají pořádně zacvaklý. Pojistky jsem taky prošel a jsou v pohodě. Auto mám 318is.
tipnu si ze ti nefunguje rychlomer
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DEJVID
Příspěvky: 112
Registrován: 26. 09. 2005 22:17
Bydliště: Brandejs

Příspěvek od DEJVID » 26. 07. 2007 11:48

Max-Max píše:
DEJVID píše:Taky se připojim k problému s nefungujícím otáčkoměrem a ekonoměrem. Otáčkoměr mi fungoval ale ekonoměr ukazoval pořád maximum a když se sundal nohu z plynu tak ukazoval minimum. Po mé instalaci univerzálního centrálu přestal fungovat otáčkoměr, ekonoměr a malej BC (jen občas problikává jen 0:00). Dneska jsem rozebral přístrojovku, vyčistil kontakty ale nepomohlo to. Zapomněl jsem si opsat typ baterek, který zkusím zejtra vyměnit. Takže 1. otázka: jaký baterky (plasťák 4V)? Koukal jsem že ty baterky i celej plošňák je zatřenej nějakým sajrajtem. 2. otázka: stačí když ty baterky vydloubnu dám tam nový a zalepim to třeba lepící pistolí? 3. otázka: mám správný štekr v přístrojovce? (viz foto). A ještě sem si všimnul že na otáčkoměru je nálepka (viz foto) a nějak se mi tam nezdá to 6Zyl. Jinak všechny konektory se mi zdají pořádně zacvaklý. Pojistky jsem taky prošel a jsou v pohodě. Auto mám 318is.
tipnu si ze ti nefunguje rychlomer
Rychloměr funguje. :(
BMW E30 318is & E46 320d Touring

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 26. 07. 2007 12:23

DEJVID píše:
Max-Max píše:tipnu si ze ti nefunguje rychlomer
Rychloměr funguje. :(
totizto kdyz nejede rychlomer, ekonomer se chova presne takhle - bud 0 nebo maximum. Pokud ale mas problem nadale, jeste jednou pro jistotu zkontroluj pojistky nebo na zkousku vymen pristrojovku, je mozny ze bud odpaluje pojistky nebo odesel otackomer s ekonomerem do lovist...nejdriv rozchod aby fungoval alespon nejak a pak se uvidi
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět