Rotten píše:Tak s tim asi bude problem. Vsude je neco, ale zadnej kompletni planek etovyho motoru jsem nevidel. Ani v ty posrany brozure BMW Jak na to to neni. Tech motoru je spoustu typu, kazdy typ ma zas ruzny vyfikundace podle vykonu, roku vyroby, Kat neKat, proste je toho moc. Jakmile nekde uvidis typky s E30, dej se s nima do reci a postupne neco zjistis. I kdyz never kazdymu, vic jak 50 procent terii jsou bludy. Ja sam mam 325e, nikdo nevi co je to za blok, protoze se delaly 2 typy, hlavu mam z dvoulitra coz pridalo cca 40 koni, sani z 2.5, je to cely postaveny zpusobem: hele nejede to, tak tu hadici dame sem a hele uz to jede. Nedelam si prdel, byl jsem u toho kdyz to borec stavel a pak jsem to po naky dobe koupil. Takze jestli mas original etu, rad bych se nekdy mrknul, jak to tam mas vsechno zapojeny. Bydlim taky v Praze.
Nicmene k veci. Jdi zas dolu, otevri to a cum: volnobezny ventil je na parohach (ty stribny trubky sani uplne nahore). Ten ventil je stribrny valecek cca 4cm v prumeru a 8 cm dlouhej. Ja ho mam pripevnenej hadici primo k parohum primo nad hlavou - je na te strane co civka. Muze ale byt taky na druhy strane tesne pred skrtici klapkou (to je ta packa, ktera se hejba kdyz pridas plyn). Zkus to a dej vedet, jestli se to povedlo.
No teraz pred odchodom do práce som to vyskúšal... Naštartoval som auto, a teraz div sa svete, za studena to nehoupalo. Skúšal som sa s tým hrať s plynom, ale nič, nehoupalo to. Asi po 5. minútach to prišlo, ale vo veľmi jemnom rozmedzí... normálne to šlo na 1.000ot/min (nie je to moc na voľnobeh?) a potom to chvíľkami ale veľmi jemne kleslo na 900, alebo stúplo na 1.100ot/min... Tak som odpojil ten konektor z toho valčeka, a otáčky stúpali vyššie a vyššie... keď som to zapojil späť, šlo to ok... teda zas tak, že to kolísalo, ale fakt "jemne"

Tak kde mám hľadať chybu kuwa?
