Nástřik podvozku
ja tomu nerozumim.. Placat tam vrstvu pres vrstvu, kolik tam toho po tech x letech mate nastrikano?
Ja z toho mam respekt, nejlepe cele opiskovat odmastit a udelat radne navrstveni, nebo fakt nejakou sracku typu vyjety olej s necim smichany apod.. co vytvori vrstvu, ale nezaschne.. (coz je mozna ucinne, ale docela humus..)
Obecne se u nastriku vyzaduje ocisteni a odmasteni povrchu, a pokud by neco zaschlo a neprilnulo dokonale, tak je to spis na skodu..
Mozna existuje i nejaky kompromis.. ale chce to perfektne ocistit, treba wapkou a resit treba jen podbehy... anebo ocesat cely spodek auta..
Ja z toho mam respekt, nejlepe cele opiskovat odmastit a udelat radne navrstveni, nebo fakt nejakou sracku typu vyjety olej s necim smichany apod.. co vytvori vrstvu, ale nezaschne.. (coz je mozna ucinne, ale docela humus..)
Obecne se u nastriku vyzaduje ocisteni a odmasteni povrchu, a pokud by neco zaschlo a neprilnulo dokonale, tak je to spis na skodu..
Mozna existuje i nejaky kompromis.. ale chce to perfektne ocistit, treba wapkou a resit treba jen podbehy... anebo ocesat cely spodek auta..
no ja myslim osetrit ten spodek neni na skodu, urcite to za zivot toho auta nedelal nikdo (skoro) treba co 2 roky aby tam toho bylo moc a taky hlavne ty vrstvy "ubyvaji" ze jo
osobne jsem svoji trico procmrndal CRC voskem... nikdy to uplne neuschne a vodu to o plechu drzi dobre
na kabro sem vyplacal asi 4 nebo 5 pixli... strcil jsem pistil do prahu a drzel
DDDD kdyz uz tak uz... v lete to krasne uschlo a hlavne kdyz ted kouknu na auto zespod nikde neni ani naznak pocatku rzi nebo podobne... naferovku jsem s tim vycakal i podlahu a "prilepil" na to koberec... aspon mi ji to nesezere vlhko od bot a sem tam to co kapne pres strechu... zustane no v koberci ze ktereho se to vypari.



http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
3m,Dinitrol.Body vyzkousene a po par mesicich proste popraska a udelaj se v nem milimetrove trhlinky,takze tohle uz nikdy.Wurt-takovej bilej vosk na podvozky,je fakt super.Mista obrousit,odrezovac,nechat 24hodin odvetrat,antikorozni zaklad-hostagrunt,pak striknout.Doporucuji udelat najednou i dutiny.
Na dutiny-Waxol.
Na dutiny-Waxol.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
K očištěné podvozku se používá tryskání suchym ledem.
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... such%C3%BD
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... such%C3%BD
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

Panove, mohu se zeptat na podobny dotaz? Jakou pouzivate pistoli na strikani vosku do dutin? Ja bych si rad neco poridil, resp. jsem si koupil takovej hentotok na aukru, pistoli erba, ale to nefunguje ani omylem. Strika to tak maximalne vodu z otevrene nadoby, vosk, at uz jakkoliv naredenej benzinem, se mi nepovelo tym krapem nekam dostat
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- DonSalieri
- Příspěvky: 144
- Registrován: 22. 07. 2006 10:21
Alkyton
- Pokud jsi ošetřil podvozek Tlumexem, tak ten bude lepit dlouho. Je nepřelakovatelný, je na asfaltové bázi.
- Při použití přelakovatelného BODY 910 nebo BODY 950 (ty jsou na bázi kaučuku) a následné aplikaci Alkytonu je dlouhá doba schnutí (teď mi to schne týden a pořád lepí). Údajně by mi to mělo uschnout...
- Při přelakování BODY 910, BODY 950 základní barvou S2003 a 2K emailem je vše v pořádku.
- Jako podklad pod BODY 910, BODY 950 se nehodí ani Alkyton, ani jeho základ Primer. BODYčka tyto podklady krásně zvedají. Orezlá místa doporučuji ošetřit přípravkem U2161 HOSTAGRUND a základní barvou S2003.
- V žádném případě bych na Tlumex hned nedával Alkyton. Minimálně bych zkusil na nějakém přístupném kousku základní barvu S2003 a teprve potom, jestli by do druhého dne uschla tak ten Alkyton - ale taky vyzkoušet jestli uschne...
- Ještě poznámka k BODY 950 a praskání - jestliže se budeme držet návodu dle Technického listu:
Pokud ještě za mokra přelakujeme syntetickými emaily, tak musíme počítat s velmi dlouhou dobou schnutí - i více jak týden.
- Při použití přelakovatelného BODY 910 nebo BODY 950 (ty jsou na bázi kaučuku) a následné aplikaci Alkytonu je dlouhá doba schnutí (teď mi to schne týden a pořád lepí). Údajně by mi to mělo uschnout...
- Při přelakování BODY 910, BODY 950 základní barvou S2003 a 2K emailem je vše v pořádku.
- Jako podklad pod BODY 910, BODY 950 se nehodí ani Alkyton, ani jeho základ Primer. BODYčka tyto podklady krásně zvedají. Orezlá místa doporučuji ošetřit přípravkem U2161 HOSTAGRUND a základní barvou S2003.
- V žádném případě bych na Tlumex hned nedával Alkyton. Minimálně bych zkusil na nějakém přístupném kousku základní barvu S2003 a teprve potom, jestli by do druhého dne uschla tak ten Alkyton - ale taky vyzkoušet jestli uschne...
- Ještě poznámka k BODY 950 a praskání - jestliže se budeme držet návodu dle Technického listu:
Tak si můžeme být skoro jisti, že nám BODY popraská do druhého dne. Lepší je aplikovat několik tenkých vrstviček cca 1 mm a každou nechat alespoň 4 hodiny proschnout. Schnutí za 10 minut je tak možná proti prachu...Stříkat vždy (!) ve dvou vrstvách (2 mm), celková tloušťka BODY- minim. 3 mm.
...
Schnutí / 20°C 10 min. jedna vrstva 2 mm.
...
„Za mokra" možno přelakovat syntet. emaily.
Pokud ještě za mokra přelakujeme syntetickými emaily, tak musíme počítat s velmi dlouhou dobou schnutí - i více jak týden.
E30 316i Touring
Je to sice docela staré téma ale mám otázku jestli nástřik tak jak jsem ho udělal bude fungovat
použil jsem BODY 951 AUTOFLEX a pak jsem to přetřel Industrolem profi, ale natřel jsem to až to bodyčko bylo zaschlé, nevěděl jsem jak bych to měl natírat do mokrého protože než jsem dostříkal celé auto tak už to dávno bylo suché. Ted je to po uplneu zaschnutí pěkné hladké a lesklé takže na udržbu super ale nevím no. Doufám že jsem tomu spíš neuškodil
Budu rád za každý názor i za kritiku
Ted opravuju orezliny na čele a blatnících, obrousil jsem to natřel penetrátorem koroze, a ted nevím co dál, jestli to Body (ještě mám doma celou pixli) a pak to zase přetřít tim industrolem nebo to udělat úplně jinak?


Ted opravuju orezliny na čele a blatnících, obrousil jsem to natřel penetrátorem koroze, a ted nevím co dál, jestli to Body (ještě mám doma celou pixli) a pak to zase přetřít tim industrolem nebo to udělat úplně jinak?