Nástřik podvozku

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 31. 03. 2012 16:06

ja tomu nerozumim.. Placat tam vrstvu pres vrstvu, kolik tam toho po tech x letech mate nastrikano?

Ja z toho mam respekt, nejlepe cele opiskovat odmastit a udelat radne navrstveni, nebo fakt nejakou sracku typu vyjety olej s necim smichany apod.. co vytvori vrstvu, ale nezaschne.. (coz je mozna ucinne, ale docela humus..)
Obecne se u nastriku vyzaduje ocisteni a odmasteni povrchu, a pokud by neco zaschlo a neprilnulo dokonale, tak je to spis na skodu..

Mozna existuje i nejaky kompromis.. ale chce to perfektne ocistit, treba wapkou a resit treba jen podbehy... anebo ocesat cely spodek auta..

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 31. 03. 2012 16:19

no ja myslim osetrit ten spodek neni na skodu, urcite to za zivot toho auta nedelal nikdo (skoro) treba co 2 roky aby tam toho bylo moc a taky hlavne ty vrstvy "ubyvaji" ze jo :lol: osobne jsem svoji trico procmrndal CRC voskem... nikdy to uplne neuschne a vodu to o plechu drzi dobre :) na kabro sem vyplacal asi 4 nebo 5 pixli... strcil jsem pistil do prahu a drzel :-DDDDD kdyz uz tak uz... v lete to krasne uschlo a hlavne kdyz ted kouknu na auto zespod nikde neni ani naznak pocatku rzi nebo podobne... naferovku jsem s tim vycakal i podlahu a "prilepil" na to koberec... aspon mi ji to nesezere vlhko od bot a sem tam to co kapne pres strechu... zustane no v koberci ze ktereho se to vypari.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 31. 03. 2012 16:58

no dutiny, o tom zadna. to je samozrejmost, a kaminky tam nelitaji, takze vosk uplne ideal..
Ale kdyz slysim, ze nekdo vystrikava podvozek pred zimou gumoasfaltem, beha mi mraz po zadech:)

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 31. 03. 2012 17:25

3m,Dinitrol.Body vyzkousene a po par mesicich proste popraska a udelaj se v nem milimetrove trhlinky,takze tohle uz nikdy.Wurt-takovej bilej vosk na podvozky,je fakt super.Mista obrousit,odrezovac,nechat 24hodin odvetrat,antikorozni zaklad-hostagrunt,pak striknout.Doporucuji udelat najednou i dutiny.

Na dutiny-Waxol.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
Doski
Příspěvky: 365
Registrován: 28. 05. 2010 13:59
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Doski » 31. 03. 2012 20:14

K očištěné podvozku se používá tryskání suchym ledem.

http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... such%C3%BD
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

Obrázek

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 01. 04. 2012 18:52

A cim ste čistili vy ten spodek? Ja jak sem už psal tím kartáčem ale je to hrozně pracné. Ale zato jsem zjistil že auto není zespodu černé ale spíš béžová na některých místech. Asi skusim ještě vapku ale nemám v garáži vodu tak to musím nějak vymyslet.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 01. 04. 2012 20:25

Mě to dělali vřelou vodou až párou,spodek byl pak čistej jak slovo boží,co drželo zůstalo co nedrželo odpadlo,pokud máš auto nepojízdný tak vapku na vřelou vodu+průmyslový odmašťovač,jde to pěkně :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 02. 04. 2012 19:32

Je problem ze nemam v garaz i ani vodu :D no mam parni cistic tak to skusim a uwidim.

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4294
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 02. 04. 2012 20:01

Panove, mohu se zeptat na podobny dotaz? Jakou pouzivate pistoli na strikani vosku do dutin? Ja bych si rad neco poridil, resp. jsem si koupil takovej hentotok na aukru, pistoli erba, ale to nefunguje ani omylem. Strika to tak maximalne vodu z otevrene nadoby, vosk, at uz jakkoliv naredenej benzinem, se mi nepovelo tym krapem nekam dostat
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 06. 04. 2012 08:38

nejsem uplne odbornik, ale mela by to zvladnout "UBS" pistole... Vosk popřípadě nahřát...

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 11. 05. 2012 12:46

Zdravím tak zítra jdu stříkat ten spodek ale napadla mě jedna věc čím by se to bodyčko dalo přelakovat? Docela by se mi libilo kdyby to bylo třeba lesklé černé zespodu. Jaký typ barvy by bylo vhodné použít? Díky

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 11. 05. 2012 13:15

prelakovatelny bodycko muzes pak normalne vzit plnicem a barvou/lakem
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 11. 05. 2012 21:55

A je to treba strikat i tim plnicem? Nebo staci nato primo barva?

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 22. 07. 2012 20:00

Chtěl bych se zeptat, natřel jsem podvozek Tlumexem a už je to tak 10 dní a pořád lepí. Co je špatně nebo co se s tim dá udělat? Bojim se že vyjedu a nalepí se na to prach a už tam zustane :-(. Dík za radu.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
DonSalieri
Příspěvky: 144
Registrován: 22. 07. 2006 10:21

Příspěvek od DonSalieri » 22. 07. 2012 20:16

No to je vlastnost Tlumexu, že lepí, tedy nenaděláš nic.... :?

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 22. 07. 2012 20:43

No to jsem nadšenej :? . Pročet jsem forum co kdo doporučuje a tlumex tu byl nejvíckrát ale tohle tu nikde nebylo... asi to přetřu něčim jinym.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Petr_e30
Příspěvky: 155
Registrován: 11. 06. 2012 10:26
Bydliště: city of beer

Příspěvek od Petr_e30 » 22. 07. 2012 22:01

tlumex lepi a i dlouho po aplikaci... vim, ze se delavalo, po natreni se jet projet na prasnou cestu :D

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 22. 07. 2012 22:04

No to právě nechci, teda budu muset už jezdit, ale nechci tam prach. Nevim teď jestli se to dá něčim přetírat ale pokud ano tak asi přes to pujde alkyton.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Jrk
Příspěvky: 33
Registrován: 19. 07. 2009 16:11
Bydliště: Brno

Alkyton

Příspěvek od Jrk » 23. 07. 2012 04:15

- Pokud jsi ošetřil podvozek Tlumexem, tak ten bude lepit dlouho. Je nepřelakovatelný, je na asfaltové bázi.

- Při použití přelakovatelného BODY 910 nebo BODY 950 (ty jsou na bázi kaučuku) a následné aplikaci Alkytonu je dlouhá doba schnutí (teď mi to schne týden a pořád lepí). Údajně by mi to mělo uschnout...

- Při přelakování BODY 910, BODY 950 základní barvou S2003 a 2K emailem je vše v pořádku.

- Jako podklad pod BODY 910, BODY 950 se nehodí ani Alkyton, ani jeho základ Primer. BODYčka tyto podklady krásně zvedají. Orezlá místa doporučuji ošetřit přípravkem U2161 HOSTAGRUND a základní barvou S2003.

- V žádném případě bych na Tlumex hned nedával Alkyton. Minimálně bych zkusil na nějakém přístupném kousku základní barvu S2003 a teprve potom, jestli by do druhého dne uschla tak ten Alkyton - ale taky vyzkoušet jestli uschne...

- Ještě poznámka k BODY 950 a praskání - jestliže se budeme držet návodu dle Technického listu:
Stříkat vždy (!) ve dvou vrstvách (2 mm), celková tloušťka BODY- minim. 3 mm.
...
Schnutí / 20°C 10 min. jedna vrstva 2 mm.
...
„Za mokra" možno přelakovat syntet. emaily.
Tak si můžeme být skoro jisti, že nám BODY popraská do druhého dne. Lepší je aplikovat několik tenkých vrstviček cca 1 mm a každou nechat alespoň 4 hodiny proschnout. Schnutí za 10 minut je tak možná proti prachu...
Pokud ještě za mokra přelakujeme syntetickými emaily, tak musíme počítat s velmi dlouhou dobou schnutí - i více jak týden.
E30 316i Touring

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 21. 07. 2013 08:28

Je to sice docela staré téma ale mám otázku jestli nástřik tak jak jsem ho udělal bude fungovat :D použil jsem BODY 951 AUTOFLEX a pak jsem to přetřel Industrolem profi, ale natřel jsem to až to bodyčko bylo zaschlé, nevěděl jsem jak bych to měl natírat do mokrého protože než jsem dostříkal celé auto tak už to dávno bylo suché. Ted je to po uplneu zaschnutí pěkné hladké a lesklé takže na udržbu super ale nevím no. Doufám že jsem tomu spíš neuškodil :? Budu rád za každý názor i za kritiku

Ted opravuju orezliny na čele a blatnících, obrousil jsem to natřel penetrátorem koroze, a ted nevím co dál, jestli to Body (ještě mám doma celou pixli) a pak to zase přetřít tim industrolem nebo to udělat úplně jinak?

Odpovědět