muzu se te na neco zeptat? cim muze byt ze me otackomer ukazuje polovinu otacek? mam v 316i motor z 324 TD. a budikama to neniVenca píše: Spotřeba se odvozuje podle délky impulsu (z ŘJ), počtu otáček (z ŘJ), rychlosti (z rychloměru) a podle počtu válců - ten je určen codier steckerem.
Koder otáčkoměru
Nejspíš tím, že ten kódovací člen k tomu motoru nepatří.fallu píše:muzu se te na neco zeptat? cim muze byt ze me otackomer ukazuje polovinu otacek? mam v 316i motor z 324 TD. a budikama to neniVenca píše: Spotřeba se odvozuje podle délky impulsu (z ŘJ), počtu otáček (z ŘJ), rychlosti (z rychloměru) a podle počtu válců - ten je určen codier steckerem.
mam jeden dotaz ohledne otackomeru..316i r.v.89, mam tam hodiny a kdyz jsem prehodil pristrojovku z 318 tak mi ukazovalo vse az na otackomer...eko beha!!!!!!!!!, je mozny ze tam nemam natahly otacky, nebo je v haji jen ten budik???
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Pokud ukazuje ekonoměr uvěřitelný hodnoty, pak bude zřejmě nějaká potíž přímo v otáčkoměru.budha píše:mam jeden dotaz ohledne otackomeru..316i r.v.89, mam tam hodiny a kdyz jsem prehodil pristrojovku z 318 tak mi ukazovalo vse az na otackomer...eko beha!!!!!!!!!, je mozny ze tam nemam natahly otacky, nebo je v haji jen ten budik???
- fallu
- Příspěvky: 158
- Registrován: 17. 12. 2005 17:35
- Bydliště: Brno, Letovice
- Kontaktovat uživatele:
nastinim celej problem - vneste mi svetloMax-Max píše:je to budikamafallu píše:a budikama to neni

v 316i - motor 324 TD, budíky 324TD, ukazují polovinu otáček - cca, koupil sem od nějakýho dobráka dalši, - taky do TD, ukazují taky polovinu otáček, neukazoval ekonoměr, tak sem je rozebral, chybělz baterky. dal jsem je tam - přestal fungovat otáčkoměr a teplota (o ekonoměru se vůbec nebavím), a oil servis ukazoval voloviny. vyndal sem baterky, všechno při starým, dal sem tam kámošovy z ety - polovina otáček. Nerozumím tomu, ale nemůže být rozdíl mezi snímáním 4v a 6v, nebo vyhodnocováním řj? co dělá se signálem ze snímače otáček řj? nepomohl by mě třeba stecker ze 4v? nový budíky bych klidně koupil ale zatím nevěřím tomu že by to pomohlo. dík
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
d, td a eta maji uplne jinej rozsah otacek a tedy i otackomery. proto ti to ukazuje bludy.fallu píše:nastinim celej problem - vneste mi svetloMax-Max píše:je to budikamafallu píše:a budikama to neni![]()
v 316i - motor 324 TD, budíky 324TD, ukazují polovinu otáček - cca, koupil sem od nějakýho dobráka dalši, - taky do TD, ukazují taky polovinu otáček, neukazoval ekonoměr, tak sem je rozebral, chybělz baterky. dal jsem je tam - přestal fungovat otáčkoměr a teplota (o ekonoměru se vůbec nebavím), a oil servis ukazoval voloviny. vyndal sem baterky, všechno při starým, dal sem tam kámošovy z ety - polovina otáček. Nerozumím tomu, ale nemůže být rozdíl mezi snímáním 4v a 6v, nebo vyhodnocováním řj? co dělá se signálem ze snímače otáček řj? nepomohl by mě třeba stecker ze 4v? nový budíky bych klidně koupil ale zatím nevěřím tomu že by to pomohlo. dík
a ted nic ve zlym, ale kdybys zadal "otackomer" do HLEDAT, dovedel by ses nejmene 100x ze kodovaci cleny - mechanicke nebo elektronicke - se mezi R4 a R6 lisi. Tudiz potrebujes striktne koder pro R4.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- fallu
- Příspěvky: 158
- Registrován: 17. 12. 2005 17:35
- Bydliště: Brno, Letovice
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Max-Maxd] d, td a eta maji uplne jinej rozsah otacek a tedy i otackomery. proto ti to ukazuje bludy.
a ted nic ve zlym, ale kdybys zadal "otackomer" do HLEDAT, dovedel by ses nejmene 100x ze kodovaci cleny - mechanicke nebo elektronicke - se mezi R4 a R6 lisi. Tudiz potrebujes striktne koder pro R4.[/quote]
Vim ze se cleny lisi, funkci hledat sem samozrejme pouzil
(a ne jednou) , taky si myslim ze by to pomohlo dat koder z R4 (tak nejak sem to tipl z prizpevku na toto tema) , ale nemuzu ho sehnat
, budu zkouset dal. A taky by me moc zajimalo proc, jak sem nastinil - je v te kastli jiny snimani otacek? nebo proc kurnik kdyz je motor 6val TD, budiky pro 6v TD to dela takovej bordel
?
dik
a ted nic ve zlym, ale kdybys zadal "otackomer" do HLEDAT, dovedel by ses nejmene 100x ze kodovaci cleny - mechanicke nebo elektronicke - se mezi R4 a R6 lisi. Tudiz potrebujes striktne koder pro R4.[/quote]
Vim ze se cleny lisi, funkci hledat sem samozrejme pouzil



dik
Nic nesháněj, víš co to je mikropájka? a umíš s ní dělat? normálně rozhoď přístrojovku a vytáhni z ní ten koder, podívej se na tu patici ve které byl zapíchnutý každému tomu zářezu odpovídají vždy dvě ty špičky směrem od středu ven. Propoj drátkama vždy dvě ty špičky jenom ne ty které odpovídají té pozici 4 a 8, tím ten koder nahradíš je to odzkoušené a funkční jenom to chce trochu zručnosti.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.

Tak to jo to ti rada nepomůže mám i elektronický ale nevím kdy pojedu do brna asi až tak za 14 dní tak jestli budu mít ještě přístrojovku venku tak bych ti ho mohl vzít na zkoušku jestli do té doby neseženeš. Nebo kdyby ti pomohlo mám vytáhlou funkční přístrojovku ze čtyřvalu ale s tím plastovím.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.

hosi abych rekl pravdu nejak sem to tady prehlizel ale tekda sem koupil budiky a musel sem si to tu precist ale sem z toho uplne zdesenej...a vubec nevim....nemohl by me to nekdo z bran objasnit? osobne:)
mam M40...1.8 ->vytahl sem budiky asi mechanicky se steckrem a tam je vyrezany 1 5 8...ukazovali spatne...
tedka sem tam soupnul budiky s tim bilym sracem vepredu a ukazuji taky zle o 5km v hodnine....
je mozny ze to je gumama ? 195/50 r15 na kterych jezdim?
jo a na tech novejch je napsano 1.6 e30 a na tom cudlu bilym zepredu je psano
BMW18
1 385 364
6,89 003
mam M40...1.8 ->vytahl sem budiky asi mechanicky se steckrem a tam je vyrezany 1 5 8...ukazovali spatne...
tedka sem tam soupnul budiky s tim bilym sracem vepredu a ukazuji taky zle o 5km v hodnine....
je mozny ze to je gumama ? 195/50 r15 na kterych jezdim?
jo a na tech novejch je napsano 1.6 e30 a na tom cudlu bilym zepredu je psano
BMW18
1 385 364
6,89 003
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40
coupe
M40
Jestli ti to ukazuje v celém rozsahu pořád o 5km a jinak otáčkoměr funguje jak má je jednoduchá pomoc, prstě ten budík vytáhni a opatrhně sundej ručičku z té osičky a o těch 5km ji přesaď pak to jenom někde zkontroluj a je to. kdyby si tam chtěl ty druhé budíky tak musíš sehnat štekr s jenom dvěma výřezama nebo jak sem psal výše to přepájet.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
hlavne bastlit ze jo..... psal, ze ma mensi gumy, tudiz mu to blbe meri od otacek kola diky mensimu prumeru kola, ne skrz spatnej budik. Takova reseni ze presadit rucicku si nechte do traktoru. Jeste mi prozrad, jak je spojen otackomer s rychlomerem, kdyz dle tvych slov usuzuju, ze dle tebe se patrne ovlivnuji. Tato novinka mne zajima z technickyho hlediska.jery píše:Jestli ti to ukazuje v celém rozsahu pořád o 5km a jinak otáčkoměr funguje jak má je jednoduchá pomoc, prstě ten budík vytáhni a opatrhně sundej ručičku z té osičky a o těch 5km ji přesaď pak to jenom někde zkontroluj a je to. kdyby si tam chtěl ty druhé budíky tak musíš sehnat štekr s jenom dvěma výřezama nebo jak sem psal výše to přepájet.
2 hobborg: rychlomer s otackomerem nema nic spolecnyho.... tvuj elektronickej stekr je dobrej, pokud ukazuje uveritelny hodnoty a to cislo cos napsal je typove oznaceni ne oznaceni kubatury

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
to max-max: jo takle jasny ...dobra ale to cislo toho steckru by melo bejt na 318?poznas to? a myslis si ze 195 misto 205 muzou udelat rozdil 5km zhruba?Max-Max píše:hlavne bastlit ze jo..... psal, ze ma mensi gumy, tudiz mu to blbe meri od otacek kola diky mensimu prumeru kola, ne skrz spatnej budik. Takova reseni ze presadit rucicku si nechte do traktoru. Jeste mi prozrad, jak je spojen otackomer s rychlomerem, kdyz dle tvych slov usuzuju, ze dle tebe se patrne ovlivnuji. Tato novinka mne zajima z technickyho hlediska.jery píše:Jestli ti to ukazuje v celém rozsahu pořád o 5km a jinak otáčkoměr funguje jak má je jednoduchá pomoc, prstě ten budík vytáhni a opatrhně sundej ručičku z té osičky a o těch 5km ji přesaď pak to jenom někde zkontroluj a je to. kdyby si tam chtěl ty druhé budíky tak musíš sehnat štekr s jenom dvěma výřezama nebo jak sem psal výše to přepájet.
2 hobborg: rychlomer s otackomerem nema nic spolecnyho.... tvuj elektronickej stekr je dobrej, pokud ukazuje uveritelny hodnoty a to cislo cos napsal je typove oznaceni ne oznaceni kubatury
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40
coupe
M40
cti poradne, co max pisehobborg píše: to max-max: jo takle jasny ...dobra ale to cislo toho steckru by melo bejt na 318?poznas to? a myslis si ze 195 misto 205 muzou udelat rozdil 5km zhruba?

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
rozdil je 5% ... + pripocti to, co normalne tacho keca ...
ja mam stejne gumy jako ty a kdyz ukazuje 60, jedu 50 ...
(zkousim to na tech svetelnych radarech)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Nechápu proč když se člověk snaží někomu poradit jak to udělal na svojem autě se do něho začne hned někdo obouvat, od toho je to forum aby se to tady řešilo a člověk si mohl vybrat nějakou variantu a ne v další reakci z něho někdo začal dělat debila. Ne otáčkoměr a rychloměr se nijak neovlivňují to je celkem jasné ale psal že má dvě palubky a když mu bude blbě ukazovat otáčkoměr tak je jasné že je z R6 proto tam byl popsaný ten bastl a když nechce aby mu ukazoval rychloměr jinou než skutečnou rychlost tak nevidím důvod proč tu ručičku nepřesadit, kdybych to neměl vyzkoušené tak to asi neradím a pokud nechce nic bastlit tak ať si pořídí kola a přístrojovku co tam má být a nemusí to řešit. Takže se tu příště nemusíš do nikoho obouvat a můžeš to napsat normálně a nejezdím traktorem ale e30tkou.Max-Max píše:hlavne bastlit ze jo..... psal, ze ma mensi gumy, tudiz mu to blbe meri od otacek kola diky mensimu prumeru kola, ne skrz spatnej budik. Takova reseni ze presadit rucicku si nechte do traktoru. Jeste mi prozrad, jak je spojen otackomer s rychlomerem, kdyz dle tvych slov usuzuju, ze dle tebe se patrne ovlivnuji. Tato novinka mne zajima z technickyho hlediska.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.

Jo v tom se s tebou nepřu to máš pravdu ale já to přesadil kvůli tomu aby to ukazovalo s co nejmenší odchylkou v rozsahu 50-90 to nejvíce zajímá policajty a taky sem tam napsal jestli to ukazuje v celém rozsahu stejnou (nebo alespoň podobnou) odchylku, když ne tak je jasné že to nemá cenu. Nevím proč ale některé rychloměry i když máš origo kola ukazují něco úplně jiného než radary kolem kterých prolítneš. Nasral si mě tím jak si to napsal, ne tím co si napsal. S arogancí se dost setkávám v práci a ne ještě tady kde člověk chodí za inspirací, když s něčím nesouhlasíš jde to napsat i normálně.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.
