Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 04. 02. 2006 17:09
vlada320 píše:magiccc píše:Jan Pajer píše:Drží stejně otáček. Nevím hadice jsem prolez úplně všechny a nic jsem nenešel.
Já to řešil strašně dlouho a bylo to těsnění pod sáním. Byl tam kousíček špatně nasazenej...
Auto se na volnoběh otřásalo, při vyřazení skoro chcípalo a houpali otáčky.
Přijde mi to stejný jako u tebe, akorát ty to máš podle popisu horší...
Zajeď s tím do servisu. Oni na to mají takovej sprej, kterej stříknou na místa kde by to mohlo přisávat, a když to tam bude netěsný, tak ti vylítnou otáčky a víš na čem jsi.

nevis jak se ten sprej jmenuje?nebo kde ho koupim?
Použij tzv. " Francisovu metodu " - tzn. do piksly natural nebo jinej benzín a při motoru běžícím na volnoběh potírej štětcem tím benzínem ta místa sání, kde by to mohlo přisávat - výsledek je přesně stejnej, tj. pokud to někde přisaje ten benzín, otáčky se zvýší.
Vlastnoručně vyzkoušeno - funguje to a nemusíš nic shánět

http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
vlada320
- Teenager
- Příspěvky: 3127
- Registrován: 18. 09. 2005 20:24
- Bydliště: žeby skleroooza :-)
Příspěvek
od vlada320 » 04. 02. 2006 17:49
Dan td píše:vlada320 píše:magiccc píše:
Já to řešil strašně dlouho a bylo to těsnění pod sáním. Byl tam kousíček špatně nasazenej...
Auto se na volnoběh otřásalo, při vyřazení skoro chcípalo a houpali otáčky.
Přijde mi to stejný jako u tebe, akorát ty to máš podle popisu horší...
Zajeď s tím do servisu. Oni na to mají takovej sprej, kterej stříknou na místa kde by to mohlo přisávat, a když to tam bude netěsný, tak ti vylítnou otáčky a víš na čem jsi.

nevis jak se ten sprej jmenuje?nebo kde ho koupim?
Použij tzv. " Francisovu metodu " - tzn. do piksly natural nebo jinej benzín a při motoru běžícím na volnoběh potírej štětcem tím benzínem ta místa sání, kde by to mohlo přisávat - výsledek je přesně stejnej, tj. pokud to někde přisaje ten benzín, otáčky se zvýší.
Vlastnoručně vyzkoušeno - funguje to a nemusíš nic shánět

ok dik a nemuze to zacit horet?ja to vyzkousim jeste kdyz nebude ohratej motor radsi.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 04. 02. 2006 17:57
vlada320 píše:ok dik a nemuze to zacit horet?ja to vyzkousim jeste kdyz nebude ohratej motor radsi.
nebude to horet, nesmis ovsem dat litr benzinu na motor. Pri studenym motoru to nemusis poznat, studenej motor jde na bohatou smes a ma vyssi otacky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 04. 02. 2006 18:28
Dan td píše:vlada320 píše:magiccc píše:
Já to řešil strašně dlouho a bylo to těsnění pod sáním. Byl tam kousíček špatně nasazenej...
Auto se na volnoběh otřásalo, při vyřazení skoro chcípalo a houpali otáčky.
Přijde mi to stejný jako u tebe, akorát ty to máš podle popisu horší...
Zajeď s tím do servisu. Oni na to mají takovej sprej, kterej stříknou na místa kde by to mohlo přisávat, a když to tam bude netěsný, tak ti vylítnou otáčky a víš na čem jsi.

nevis jak se ten sprej jmenuje?nebo kde ho koupim?
Použij tzv. " Francisovu metodu " - tzn. do piksly natural nebo jinej benzín a při motoru běžícím na volnoběh potírej štětcem tím benzínem ta místa sání, kde by to mohlo přisávat - výsledek je přesně stejnej, tj. pokud to někde přisaje ten benzín, otáčky se zvýší.
Vlastnoručně vyzkoušeno - funguje to a nemusíš nic shánět

Mě to dělalo na M40 a byl špatnej kousek těsnění v místech, kam by ses štětečkem nedostal...
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW