

Bych se poinformoval u odborníků,si myslím že by to přebrousit a "vypouzdřit" jít mohlo,přeci jen hlavy na b25 nerostou na každým stromě a v dobrým stavu už vůbec neFuseon píše:No neviem ako je to mozne, ale v poslednej dobe to pozorujem na viacerych M20 na ktore som sa zameral ze su hold brutalne opotrebovane na ulozeniach, je to len zanedbany olej, slaby tlak, stiepne skulinku a uz to sustruzi
Nemate nejaky napad resp ako to ulozenie spravit? Nemam ponatia ako to prebrusit aby to nestratilo na volach, pripadne urobit pusdra ale myslim ze druha hlava je lacnejsia varianta
Alchimie to zas tak velká nebude,opotřebené čerpadlo,zanesené mazací kanály,vůle mechanických částí+volné šály na klice předznamenává ztrátu tlaku oleje a v neposlední řadě zanedbaná pravidelná údržba.Chápal bych to např tak že tam někdo v minulosti prdnul kdejakej levnej Mogul z Tesca,přejel ho o x tisíc km,párkrát motor dostal kudlu a už je to.Kdysi se mi dostal do rukou motor M20 kterému majitel 8let nevyměnil olej a jen jezdil.Věřte že to co jsem z něj vypustil a co jsem viděl po sundání deklu ventilů možná nikdo z vás v životě neviděl.Všude na domcích vačky,na vahadlech a kde se člověk podíval bez kecání centimetrovej nános černýho bahna že nešly rozpoznat jednotlivý komponenty hlavy.Vůle na některých ventilech už nešly ani seřídit a motor jel na vůlích místo 0,25 takových 0,45-0,50 a přesto fungovalMattyX píše:zkurví se to proto, páč to má málo oleje... z jaké důvodu to už je alchimie
opravit se to dá, vyfrezovat a vyvzložkovat, popripade vyvarit a zafrezovat (cena opravy ale dvounásobně předčí cenu druhé použitelné hlavy)
řešil jsem poničenou vačku, a renovace vačky mě vyšla jako kdybych si koupil novýho schricka...