jdes na big? donesu ti?Dušan M10B18 píše:Tak jsem vyhodil palubku, prolézám všechny kabely a není tam nic. Prostě všechno jak má být. Rozpletl jsem ty svazky a šel jsem po bílo-žlutém kabelu od konektoru C1 až k ŘJ. Žádné viditelné poškození a odpor 0Ohm...
![]()
Tak mě ještě napadlo, že si udělám vlastní větěv ke vstřikům - jestli to pak zmizí, je to jasné.
P.s.: nemá někdo plonkovní konektory na vstřiky?
Díky
Škubání auta
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Bohužel nejedu...Max-Max píše:jdes na big? donesu ti?Dušan M10B18 píše:Tak jsem vyhodil palubku, prolézám všechny kabely a není tam nic. Prostě všechno jak má být. Rozpletl jsem ty svazky a šel jsem po bílo-žlutém kabelu od konektoru C1 až k ŘJ. Žádné viditelné poškození a odpor 0Ohm...
![]()
Tak mě ještě napadlo, že si udělám vlastní větěv ke vstřikům - jestli to pak zmizí, je to jasné.
P.s.: nemá někdo plonkovní konektory na vstřiky?
Díky



- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no, mas na to jen par hodin, jelikoz ja to mam trosku z ruky tak vyrazim driv nez zbytekDušan M10B18 píše:Bohužel nejedu...Max-Max píše:jdes na big? donesu ti?Dušan M10B18 píše:Tak jsem vyhodil palubku, prolézám všechny kabely a není tam nic. Prostě všechno jak má být. Rozpletl jsem ty svazky a šel jsem po bílo-žlutém kabelu od konektoru C1 až k ŘJ. Žádné viditelné poškození a odpor 0Ohm...
![]()
Tak mě ještě napadlo, že si udělám vlastní větěv ke vstřikům - jestli to pak zmizí, je to jasné.
P.s.: nemá někdo plonkovní konektory na vstřiky?
Díkysnad pojede někdo z okolí... Díky moc, ozvu se.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Bastlím, bastlíš, bastlíme.... aneb druhý okruh vstřiků zapojen. A úspěšně, motor pak pěkně chytl a šlapal. Zatím jsem s tím nejel, snad zítra vyzkouším.
Nemáte někdo tip, kudy jednoduše provléct ten kabel od ŘJ k motoru? (tuším, že nejlepší to bude asi tou průchodkou u řj... ale tam mám ty kabely docela natěsno. Uvidíme... )
Díky...
Nemáte někdo tip, kudy jednoduše provléct ten kabel od ŘJ k motoru? (tuším, že nejlepší to bude asi tou průchodkou u řj... ale tam mám ty kabely docela natěsno. Uvidíme... )
Díky...

- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Jak jsi psal o tom slusovani a prskani za palubkou, podivej se na kabely u konektoru zapinani svetel, taky jsem je mel na M10 poradne vyhrate a rozpadala se izolace, kdyz to jiskrilo tak se ani pojistky nevyhazovaly ale padalo palubni napeti, asi v kombinaci s tim spatnym ukostrenim u baterky. A pod urovni urciteho napeti a pri ruseni se dejou casto nepochopitelne veci.
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
jemne trhá M30B35, no viem o dvoch veciach.
Keď sa odpojí čidlo na škrtiacej klapke počas chodu motora tak ten motor stále beží a myslím si, že aj lepšie ako keď to je zapojené. + je ešte jedno čidlo medzi váhou vzduchu a škrtiacou klapkou a tomu je úplne jedno či je zapojené, alebo nie
ide to bezo zmeny.
Akurát v nízkych otáčkach keď sa ide tak s autom trhá. Ale musím ešte premerať káble. Len neviem nájsť hodnoty. Ale nemôže to byť spojené s tými dvoma čidlami??
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... ow_sensor/ číslo 18 je to čidlo ktoré keď odpojím tak necítim zmenu.
prípadne nemôže odchádzať palivové čerpadlo?
Keď sa odpojí čidlo na škrtiacej klapke počas chodu motora tak ten motor stále beží a myslím si, že aj lepšie ako keď to je zapojené. + je ešte jedno čidlo medzi váhou vzduchu a škrtiacou klapkou a tomu je úplne jedno či je zapojené, alebo nie

Akurát v nízkych otáčkach keď sa ide tak s autom trhá. Ale musím ešte premerať káble. Len neviem nájsť hodnoty. Ale nemôže to byť spojené s tými dvoma čidlami??
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... ow_sensor/ číslo 18 je to čidlo ktoré keď odpojím tak necítim zmenu.
prípadne nemôže odchádzať palivové čerpadlo?
1sd56gsd1
R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --
R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Pokud to škubne v nízkých a ve vysokých je to v pohodě, tak s velkou pravděpodobností to čerpadlem nebude.mamomi píše:jemne trhá M30B35, no viem o dvoch veciach.
Keď sa odpojí čidlo na škrtiacej klapke počas chodu motora tak ten motor stále beží a myslím si, že aj lepšie ako keď to je zapojené. + je ešte jedno čidlo medzi váhou vzduchu a škrtiacou klapkou a tomu je úplne jedno či je zapojené, alebo nieide to bezo zmeny.
Akurát v nízkych otáčkach keď sa ide tak s autom trhá. Ale musím ešte premerať káble. Len neviem nájsť hodnoty. Ale nemôže to byť spojené s tými dvoma čidlami??
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... ow_sensor/ číslo 18 je to čidlo ktoré keď odpojím tak necítim zmenu.
prípadne nemôže odchádzať palivové čerpadlo?
To co ukazuješ je regulátor volnoběhu, to by asi škubání taky způsobovat nemělo.
Příčin může být mnoho, chce to zkontrolovat jestli je zapalovací soustava, pak projít palivovou... atd ... hodně štěstí, ja u toho zešedivěl.


- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
K mému problému... napadla mě poslední teorie.
Co když nastavájí průrazy vinutí vstřikovače do kostry?
Prostě u výstupu z vinutí trysky by došlo k ukostření, čímž by se ztratilo napětí na Řj přesně tak jak jsem naměřil a zároveň otevřelo vstřiky...
Je to opravdu už "TEORIE", ale možnost tam je, co vy na to??
Nic jiného už mě nenapadá, díky vám všem... tohle bude asi poslední díl našeho seriálu
Co když nastavájí průrazy vinutí vstřikovače do kostry?
Prostě u výstupu z vinutí trysky by došlo k ukostření, čímž by se ztratilo napětí na Řj přesně tak jak jsem naměřil a zároveň otevřelo vstřiky...
Je to opravdu už "TEORIE", ale možnost tam je, co vy na to??
Nic jiného už mě nenapadá, díky vám všem... tohle bude asi poslední díl našeho seriálu


Škubání nad 3t ot. M40
Ahoj, mám podobný problém odedneška. Motor začal škubat nad 3t. otáčkama. Vyběhne tak na 3100 a začne škubat, jako když je v omezovači a dál se nedostanu
Jinak se motor vytáčel v pohodě, jen chod není uplně plynulý ani na volnoběh. Každopádně vyměním svíčky. U M20ky mi to delal palec u 4000ot, tak sem z něj vytrh tu pruzinu, má to M40 stejně? Díky

Teoreticky i prakticky se muze vysrat uplne cokoliv co na motoru je. Mezizavitove zkraty rozhodne nejsou neco nemozneho, u vstriku a zapalovacich civek v podstate jedina zasadni elektricka zavada kdyz neberu v uvahu uplne preruseni dratu. Staci aby mel mezizavitovy slus jeden vstrik a ostatni si ani nekrtnou kdyz jsou vsechny paralelne. Pri tomto zapojeni se to ale blbe meri na bezicim motoru, musel bys je postupne po jednom odpojovat.Dušan M10B18 píše:K mému problému... napadla mě poslední teorie.
Co když nastavájí průrazy vinutí vstřikovače do kostry?
Prostě u výstupu z vinutí trysky by došlo k ukostření, čímž by se ztratilo napětí na Řj přesně tak jak jsem naměřil a zároveň otevřelo vstřiky...
Je to opravdu už "TEORIE", ale možnost tam je, co vy na to??
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Tak, pánové na diagnostice prolezli uplně všechno... zjistli přesně to co já doma (
) a to sice:
všechny snímače, čidla, relátka, jednotky prostě vše je naprosto v normě...
V okamžiku jak to začne škubat, tak se otevřou vstřiky a nachčije se tam benalu jak kýblem...
Naměřili to i na CO:
před škubáním jsou emise v daných limitech
při škubáním to bylo mimo rozsah sondy!
Tak uvidíme, vidim to na řj...

všechny snímače, čidla, relátka, jednotky prostě vše je naprosto v normě...
V okamžiku jak to začne škubat, tak se otevřou vstřiky a nachčije se tam benalu jak kýblem...
Naměřili to i na CO:
před škubáním jsou emise v daných limitech
při škubáním to bylo mimo rozsah sondy!
Tak uvidíme, vidim to na řj...

- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Aktualizace
Auto jsem si byl odvézt domů...
a je na tom uplně stějně, jak předtím. Na diagnostice se jim to bohužel nedařilo změřit... hlavně proto, že to dělá z 90% za jízdy, takže změřili na velké stanici jen to co jsem psal výše (přechlastané, že směs není možné zapálit).
Zrekapituluji:
Váha vzduchu - zkoušeny 2ks, bez rozdílu, podle diag. 1 zcela v pořádku, druhá nic moc
Snímač polohy klapky - proměřen mnou i na diag, spíná OK, při odpojení je škubání beze změny
Čidlo teploty - 2ks, oba proměřeny, oba OK, beze změny
Snímač otáček - proměřen mnou i na diag. osciloskopem - OK
Řidící jednotka - zkoušeny 3ks, beze změny
Lambda - proměřena - v posledním tažení, ale ještě stále se snaží a dává rozumné hodnoty, po odpojení beze změny
Regulátor tlaku - změřeno na diag, tlak je ok.
Pal. pumpa - tlačí v pořádku
Vstřiky - vyčištěny, proměřeno na diag., bežný impulz cca 3ms, při škubnutí 13ms - ? (dle mého oka až cca 100ms)
Teplotně-časový spínač - při odpojení beze změny
Pátý vstřik - těsní, při odpojení beze změny
--------------------------------- co už víme, že nemá vliv:
Svíčky - 2 sady - NGK, Champion... NGK jsem tam pak vrátil, klobouk dolů, že jsou schopné nadále normálně fungovat
Kabely ke svíčkám - 2 sady
Rozdělovač - zkontrolován, jiskru dává správně, víčko OK, palec taky
Cívka - zkoušeny 2ks - po výměně bez rozdílu
Jednotka zapalování - opět 2ks, bez rozdílu
Šoupě přídavného vzduchu - funguje ok, proměřeno
Barometrický senzor - dokonce i tento měří správně
Relátko palivové pumpy - 2ks - beze změny
Cestou domů se potvrdilo, že to opravdu musí být v kabeláži v motorovém prostoru. Při tom škubání mi blikala kontrolka obložení
Jindy sebou mrská ručička teploty nebo blikají diody Inspection. A přestane to takhle v přístrojích blbnout, když odpojím čidlo teploty pro budík
To ukazuje, že v okolí těchto čidel bude nějaký "bug"...
Tzn. že to musím rozpárat.
Ale co mě sere je, že z konektoru čidla teploty pro ŘJ vedou drátky a ty jsou přiletované na původní drátky
Něco mi říká, že tady řádil kutil a kurevsky

Kabely od čidla pro budíky jsou taky letované... A ze 2 pinů vedou tři dráty... něco tam čuju a měl jsem se na to zaměřit daleko dřív.
Škubání zdar!

Auto jsem si byl odvézt domů...

Zrekapituluji:
Váha vzduchu - zkoušeny 2ks, bez rozdílu, podle diag. 1 zcela v pořádku, druhá nic moc
Snímač polohy klapky - proměřen mnou i na diag, spíná OK, při odpojení je škubání beze změny
Čidlo teploty - 2ks, oba proměřeny, oba OK, beze změny
Snímač otáček - proměřen mnou i na diag. osciloskopem - OK
Řidící jednotka - zkoušeny 3ks, beze změny
Lambda - proměřena - v posledním tažení, ale ještě stále se snaží a dává rozumné hodnoty, po odpojení beze změny
Regulátor tlaku - změřeno na diag, tlak je ok.
Pal. pumpa - tlačí v pořádku
Vstřiky - vyčištěny, proměřeno na diag., bežný impulz cca 3ms, při škubnutí 13ms - ? (dle mého oka až cca 100ms)
Teplotně-časový spínač - při odpojení beze změny
Pátý vstřik - těsní, při odpojení beze změny
--------------------------------- co už víme, že nemá vliv:
Svíčky - 2 sady - NGK, Champion... NGK jsem tam pak vrátil, klobouk dolů, že jsou schopné nadále normálně fungovat
Kabely ke svíčkám - 2 sady
Rozdělovač - zkontrolován, jiskru dává správně, víčko OK, palec taky
Cívka - zkoušeny 2ks - po výměně bez rozdílu
Jednotka zapalování - opět 2ks, bez rozdílu
Šoupě přídavného vzduchu - funguje ok, proměřeno
Barometrický senzor - dokonce i tento měří správně
Relátko palivové pumpy - 2ks - beze změny
Cestou domů se potvrdilo, že to opravdu musí být v kabeláži v motorovém prostoru. Při tom škubání mi blikala kontrolka obložení


Tzn. že to musím rozpárat.
Ale co mě sere je, že z konektoru čidla teploty pro ŘJ vedou drátky a ty jsou přiletované na původní drátky

Něco mi říká, že tady řádil kutil a kurevsky



Kabely od čidla pro budíky jsou taky letované... A ze 2 pinů vedou tři dráty... něco tam čuju a měl jsem se na to zaměřit daleko dřív.
Škubání zdar!

Vybral sem toto téma pro svůj problém jako nejvhodnější, Mám zastavěou M50B25 v E30 plastu, po roce fungování bnez problémů najednou motor zacal cukat do 2000 ot. a párkrát to střelí do sání, dvojka jde cukavě vytočit k omezovači a 3., 4. a 5. stupen jde od zmíněných otáček vytočit v pořádku i s takovou sílou co ten motor má, no a ted co se vyměnilo, : svíčky, zap, cívky, vstřiky, pal. lišta s regulátorem, čidlo teploty pro ř.j., snímač teploty vzduchu v sání, lambda sonda, váha vzduchu. pumpa má dobrý průtok ale tlak sem neměřil, je stará půl roku, měřil sem tlaky v motoru, všude stálech 12 Barů za studena, je proměřený snímač otáček kliky i vačky, na klapce je taky funkční, už vážně nevím co by to mohlo dělat, dokázal by mi někdo prosím poradit? jediný co mě ještě napadá a asi i udělám je vyěnit svazek motoru 

- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Včera jsem vykuchal celou motorovou elektriku ven... všecko rozkuchal, rozřezal...
Kromě těch špatných kabelů u snímačů teploty jsem nenašel jediný viditelně poškozený kabel
Snad dnes dorazí druhá elektrika, tak ji tam vrazím a zkusím vypárat ven ještě pojistkovku. Ale tam snad už není nic co by mělo vliv na vstřikování nebo je?
A poslední věc co jsem se dozvěděl, že vstřiky nejsou vyměněné, protože tohle "vstřiky nemůžou dělat"....
takže potom je přehodím sám.
-----------------------------------
Čím víc se v tom hrabu tím víc mám pocit, že to je paranormální jev...
Kamarád říkal, že to auto někoho přejelo a on v tom teď straší, není tady někdo "médium" ?? Aby si s tím promluvil?

Kromě těch špatných kabelů u snímačů teploty jsem nenašel jediný viditelně poškozený kabel

Snad dnes dorazí druhá elektrika, tak ji tam vrazím a zkusím vypárat ven ještě pojistkovku. Ale tam snad už není nic co by mělo vliv na vstřikování nebo je?
A poslední věc co jsem se dozvěděl, že vstřiky nejsou vyměněné, protože tohle "vstřiky nemůžou dělat"....

-----------------------------------
Čím víc se v tom hrabu tím víc mám pocit, že to je paranormální jev...
Kamarád říkal, že to auto někoho přejelo a on v tom teď straší, není tady někdo "médium" ?? Aby si s tím promluvil?



- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Tlak v liště je změřený (nevím přesně kolik, já u toho nebyl, říkali, že je v normálu) ...Cubrd píše:tak já mám nejspíš vyřešíno, na M50, bly lehce hnutý rozvody a unavená cívka na 1. válci, jak došlo na zátach tak to prostě nezvládla, jinak Dušane, vstřiky sou opravdu málo pravdpodobn ale jistotat je jistota, změř si ještě tlak na liště
Ty vstřiky jsou poslední co jsem neměnil...

