Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 02. 06. 2015 21:55
Já na M20 mám bosch vstřiky 190ccm, jsou třeba na m52B20

Mají sice větší kubaturu ale i obyč B25 by si s něma poradila

-
3llf
- člen E30.cz
- Příspěvky: 418
- Registrován: 16. 04. 2014 09:16
- Bydliště: Ústecko, Praha
Příspěvek
od 3llf » 03. 06. 2015 19:46
kdyby to chtěl někdo zkusit, tak mám vstřiky z m50b20 doma
-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 04. 06. 2015 07:17
No možná bych to prubnul...
Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ?

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
3llf
- člen E30.cz
- Příspěvky: 418
- Registrován: 16. 04. 2014 09:16
- Bydliště: Ústecko, Praha
Příspěvek
od 3llf » 05. 06. 2015 11:23
[quote="Zavarenec"]No možná bych to prubnul... :)
Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ? :)[/quote]
zatím asi nějak nevím co ;-)
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 07. 06. 2015 18:41
[quote="3llf"][quote="Zavarenec"]No možná bych to prubnul... :)
Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ? :)[/quote]
zatím asi nějak nevím co ;-)[/quote]
Jsem zvědavej jaký bude výsledek
-
lubeec
- Příspěvky: 496
- Registrován: 24. 12. 2009 14:07
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od lubeec » 07. 06. 2015 19:17
Matty uz je jezdi a myslim ze rikal "je to cajk" proto jsem si je taky sehnal, namontoval ale potrebuji vycistit (nejelo to na vsechny valce)
Umi to nekdo?
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 07. 06. 2015 20:09
Na FB to nabízí "Jurek Kawulok" za 250,-/ks
-
Huncak
- Příspěvky: 260
- Registrován: 06. 10. 2005 14:39
- Bydliště: Dřínov 44
Příspěvek
od Huncak » 08. 06. 2015 16:37
taky by to mohlo dělat čidlo teploty nasávaného vzduchu co je ve váze.jsou to dva krajní piny v konektoru.pokud by to hlásilo špatný ůdaj tak by se to za tepla taky mohlo uchlastavat.jednou jsem to na svém dvoulitru řešil a přišel jsem na to náhodou,když jsem prohodil váhu vzduchu s jiným autem které startovalo normálně.problém se s váhou přesunul do druhého auta,když jsem to pak zkoušel proměřit zjistil jsem že ta moje váha vůbec na teplotu nereagovala a dávala stále stejné hodnoty.stačí k tomu obyč.multimetr
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 08. 06. 2015 20:24
[quote="Huncak"]taky by to mohlo dělat čidlo teploty nasávaného vzduchu co je ve váze.jsou to dva krajní piny v konektoru.pokud by to hlásilo špatný ůdaj tak by se to za tepla taky mohlo uchlastavat.jednou jsem to na svém dvoulitru řešil a přišel jsem na to náhodou,když jsem prohodil váhu vzduchu s jiným autem které startovalo normálně.problém se s váhou přesunul do druhého auta,když jsem to pak zkoušel proměřit zjistil jsem že ta moje váha vůbec na teplotu nereagovala a dávala stále stejné hodnoty.stačí k tomu obyč.multimetr[/quote]
A naměřitelný hodnoty si pamatuješ?
-
Huncak
- Příspěvky: 260
- Registrován: 06. 10. 2005 14:39
- Bydliště: Dřínov 44
Příspěvek
od Huncak » 09. 06. 2015 17:54
nepamatuju ale myslím že to poznáš snadno,změříš za studena a za tepla.jinak můžu až bude chvilka zkusit změřit co mám v autě.můžeme měřit každý jiné hodnoty,ty levné multimetry moc přesností neoplývají ale poznat bys to měl podle rozdílu,stejné hodnoty to ukazovat nemůže,je tam do sacího potrubí takovej košíček a po pořádném vyčištění to fungovat začalo,bylo to oblepené zbytkama oleje,prachu a bůhvíčeho a ty vodiče byly vyzkratované.nebo zkus jinou váhu jestli bude změna
-
Ládínek
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1101
- Registrován: 11. 05. 2004 13:03
- Bydliště: Slapy - Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ládínek » 22. 07. 2015 09:17
Včera sem mluvil se známym, co má M54B30 v E46 a potýká se s tim samym problémem jen doplněnym o nouzový režim po nastartování, což bych osobně dal za vinu nespálenýmu benzínu na lambda sondě. Z toho plyne, že toto neni problém jen M-dvacítek, ale i jinejch motorů.
Pro doplnění: nájezd má cca 200t

325iC 92" E30
///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring

-
Semry
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 07. 04. 2007 11:19
- Bydliště: Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Semry » 10. 09. 2015 17:43
U mě lehce zabodovalo aditivum, po vyjeté plechovce VIF má motor o něco lepší chod a lépe drží volnoběh. Starty stejné.... :( Neřeším, je pod plachtou a asi dlouho bude.
-
Brunsson
- Příspěvky: 22
- Registrován: 16. 01. 2015 22:09
- Bydliště: Hranice na Moravě
Příspěvek
od Brunsson » 22. 09. 2015 20:46
Opět jeden takový menší poznatek :)
Přes víkend jsem s autem nikam nejel ale potřeboval jsem ho vytáhnout z garáže, takže jsem jen nastartoval (na drc) a vycouval ven a nechal ho stát venku cca 4-5 hodin. Bylo hezky a po celou tu dobu na auto svítilo sunko (i na kapotu). Nebylo kdovíjaké vedro, něco kolem 20 - 24 stupňů, a když jsem se ho chystal schovat tak jsem opět točil cca 5 vteřin než to chytlo. Upozorňuji že motor nebyl vůbec zahřáty, jen jak na kapotu svítilo slunce tak se tam asi nakumulovala vyšší teplota (i v introušu bylo vedro ale venku už se začínalo ochlazovat ale furt ok).
Tak ja opravdu nevím :D to jen takový poznatek kdyby se někdo vehementně snažil vyřešit tuto záhadu :D
-
Semry
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 07. 04. 2007 11:19
- Bydliště: Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Semry » 24. 09. 2015 13:32
To je zcela běžné. :)
-
Mirek E.
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 26. 06. 2012 16:13
Příspěvek
od Mirek E. » 05. 10. 2015 10:36
Brunsson píše:Opět jeden takový menší poznatek
Přes víkend jsem s autem nikam nejel ale potřeboval jsem ho vytáhnout z garáže, takže jsem jen nastartoval (na drc) a vycouval ven a nechal ho stát venku cca 4-5 hodin. Bylo hezky a po celou tu dobu na auto svítilo sunko (i na kapotu). Nebylo kdovíjaké vedro, něco kolem 20 - 24 stupňů, a když jsem se ho chystal schovat tak jsem opět točil cca 5 vteřin než to chytlo. Upozorňuji že motor nebyl vůbec zahřáty, jen jak na kapotu svítilo slunce tak se tam asi nakumulovala vyšší teplota (i v introušu bylo vedro ale venku už se začínalo ochlazovat ale furt ok).
Tak ja opravdu nevím

to jen takový poznatek kdyby se někdo vehementně snažil vyřešit tuto záhadu

Tohle mi dela i M10. Rano chytne na otoceni a odpoledne po celem dni na slunci toci nekolik vterin.
-
vt_mischo
- člen E30.cz
- Příspěvky: 439
- Registrován: 16. 07. 2009 22:18
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od vt_mischo » 05. 10. 2015 13:59
Mirek E. píše:
Tohle mi dela i M10. Rano chytne na otoceni a odpoledne po celem dni na slunci toci nekolik vterin.
Mne uplne takisto v zime mozem po mesiaci prist este ani neotocim klucom a uz vrci a ked je teplo tak startujem zasadne na dvakrat

'87 316i M10B18
'08 325d M57/T2
ex '93 520iT M50B20
flickr
-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 05. 10. 2015 15:05
Já jsem zvědavej jak se to bude u mě chovat teď s 315cc vstřikama a novou jednotkou ...

Doufám, že to bude lepší
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 11. 02. 2018 20:08
Tak se po dlouhe dobe napisu.Na motoru jsem vymenil asi dve sady vstriku a problem stale stejny,tak jsem to neresil az vcera v case kdy je v garazi poradna kosa jsem se rozhoupal po nabuzeni Pinkim a zkusil vstriky prehodit za treti sadu z motoru ktery slapal naprosto bez problemu a ejhle.Motor chyta na drc po 2 dennim testovani.Teply,studeny s 20ti minutovou pauzou s dvouhodinovou pauzou a dnes po pul dni odstaveni po jizde a porad dobry.Tak snad to nekomu pomuze.Pravdepodobne netesnici vstrikovace jinak si to nedovedu vysvetlit.Po dlouhem startu vzdy smrad po nespalenym bezinu a spatne emise na volnobeh.
-
alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od alkaba » 11. 02. 2018 20:47
To jsi měnil staré za staré nebo jsi dával i na ultrazvuk? Já jsem se tak taky vyškolil, kdy jsem zkoušel 2 sady vstřikovačů a na obě to jelo na hovno, tak jsem to vyloučil jako příčinu. No jenže obě sady byly v hajzlu a pomohla až lázeň v ultrazvuku... Tak gratuluji k vyřešení problému, tohle dokáže často potrápit.
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 14. 02. 2018 22:35
Na cisteni v ultrazvuku jsem se tentokrat opravdu vysral.😉