324 TD - nestartuje za studena
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
hele, resil sem i to predelat na mechaniku a byl by svatej klid, vyslo by to i o dost levnejs, ale asi starnu a chybel by mi komfort sytice, otackomeru, zroutomeru a proste by mi bylo lito zas delat z relativne solidniho auta bastl a nefunkcni "mrd*u", po dlouhy dobe mam bawo ktery mi zase dela radost a o tom to je, kdyz jsem kupoval, mohl sem si koupit hustokruty TDI v golfu, ochcavku.....jazdil bych za pulku, spolehlive, lip, ale proste ty auta nemaj charisma, jedes tricou a kazdej se otoci, jedes v golfu a jen se dalsi buzicek s TDI
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ne ztrata komfortu, to sem se blbe vyjadril, ale kdyz uz neco v aute je-otackomer a zroutomer napr, tak me sere kdyz to nemaka, mech cerpadlo nema sytic, v zime s tim jsou potize, aspon co mam znamy a maj mechaniku, tak kazdej si na to ztezuje, a proste ing v bmw to vymysleli takhle a je fakt, ze kdyz to funguje jak ma, tak je to pohodicka, ale holt uz to je stara vrana a dneska by kazdej chtel opravovat auta stylem napichnout obd, vymazat chybu, zaplat 500 a vypadni, proste poctiva automechanicina-opravar kterej ma aspon trosku sajna jak co funguje, a proc co je v aute, o toho uz nezavadis, sam delam v servisu a ty mlady co "umej" je k zbliti, uz se nedivim, ze dneska jsou auta udelany na 100000 a nebo 4 roky a pak do frcu s nima azas si kup novy, k tomu nepotrebujes ani bejt mechanik, to staci bejt menic dilu-desticek
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Jasně, tohle chápu s tím ekonoměrem
Nicméně otáčkoměr by měl i nadále fungovat. Vždyť ten závislý na čerpadle neni, má svůj vlastní hallův snímač na setrváku.
Další věc - že by byly s mechanikou v zimě nějaké komplikovanější starty jsem si nikdy u e28 nevšiml, pokud měla v pořádku žhavky. Ten, jak ty řikáš "sytič", jinak tedy přesuvník vstřiku je samozřejmě i na mechanice a je ovládán hydraulicky tlakem nafty od podávačky. Samozřejmě u lelektroniky bude ten průbeh asi o něco sofistikovanější, ale nějaký znatelný problém jsem u toho nikdy nezaznamenal.
Jenom aby bylo jasno, nepřemlouvám tě nebo netlačím do mechaniky, jenom polemizuju a rád se eventuelně duozvím něco nového

Další věc - že by byly s mechanikou v zimě nějaké komplikovanější starty jsem si nikdy u e28 nevšiml, pokud měla v pořádku žhavky. Ten, jak ty řikáš "sytič", jinak tedy přesuvník vstřiku je samozřejmě i na mechanice a je ovládán hydraulicky tlakem nafty od podávačky. Samozřejmě u lelektroniky bude ten průbeh asi o něco sofistikovanější, ale nějaký znatelný problém jsem u toho nikdy nezaznamenal.
Jenom aby bylo jasno, nepřemlouvám tě nebo netlačím do mechaniky, jenom polemizuju a rád se eventuelně duozvím něco nového

No smoke, no fun...


- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
vsak v pohode, ja mechaniku nejak extra nezatracuju, znamej ji ma a nemuze si ji vynachvalit, ale ja radehi jdu cestou origo, ikdyz ta mechanika kdyz je poladena tak jede neskutecne proti ty elektronice,ta je takova jak auto se vstrikovanim, moc premejsliva a nikdo poradne nevi ani co a jak ma fungovat
ale zas ta spotreba u el cerpadla je furt o 2 litry a vic nez u el cerpadla, ktery sice nejede, ale i nezere a s mym kilometrovym najezdem je to dost znat, a dalsi z duvodu je ze mechanicky cerpadla v dobrym stavu nerostou na stromech jak el, kterych je precijen relativne dostatek za "solidni peniz"

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

No... ...když už jsme u toho "performance", tak i el. čerpadlo jde docela slušně za hovno peníz poladit a pak to jede o dost líp a taky to o trochu víc kouří, to už je ale zase nedostatkem vzduchu - chtělo by to větší foukátko asi
Aspoň u tdsa to tak mám. Hydroměnič už mi ani při plném nestíhá pobrat krouťák
Pro představu
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/8/8108 ... .jpg?ver=0


Pro představu

http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/8/8108 ... .jpg?ver=0
No smoke, no fun...


324D problem nastartovat
Zdravím,snazime se rozjet 324D r.v. 85 po roční přestávce rozjet
dříve , pred přestavkou chytal hned na prvni a ted nic, kdyz jsme to zkoušeli roztahovat tak po chvili se začlo hulit v zvyfuku a chytil chvili bezi pak zhasne a pak se drží jen při plnym plnu...prosím o radu po čem jít dekuji

Taky to tak odhaduji, jen to auto moc neznam a nevim co kde, ma to doma kamos a vcera sme to zkouseli, je zajimave že po dlouhym tahani chytl za chvili zhasl a dyz se dál tahl tak znova nenaskocil stacilo jen vyslapnout a znova pustil spojku a zase chvili bezel pak uz to aji kouřilo, palivovy filtr plny nafty a z nadrze to tahá, posledni roky jen popojizdel po poli pak ho majitel jen jednou za cas natocil a po tedle zime uz nenatocil...napada me stopventil, nebo tydle veci na cerpadle ale uvidime jeste na to kouknu by bylo abyx nejel....žhaviče tam sou z avie a od tej doby co tam byly tak prej chytal i v mrazu hned z prvni
jo taky si rikam, ja to auto videl vcera poprve takze vim houno
ale tipuju neco takoveho pac pokud na podzim lapl a bublal si bezproblrmove a na jaře mrtvola tak motor atd musi byt fcajku, on slibuje i na starter ale jak se rika sliby chyby
na lane par kolecek kolem bloku a tahl sem ho s provesenym lanem bezel jel...castecne a pak chciúpl a nechal se tahnout...najdu nekde co kde tpo cerpadlo má a pudu po totom nebijem baterku pac sme ji vymlatili a musi bezet....jinak neviiim....jinak vsem moc diky za veskery rady a tipy budu vdecnej za vse

