Otáčky M20 a ETK
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Otáčky M20 a ETK
Kluci, otáčky mi klesnou až třeba na 500 a potom jako by to obohatilo směs a vylítnou až třeba na 1100-1200.A když se jemně dotknu plynu,tak jsou 750 (tak by měli bejt né ?) a držej.Když jsem se podíval na lanko plynu,tak je hrozně uvolněný.Myslíte že to vyřeším tím,že ho trochu utáhnu aby byli otáčky na těch 750ti ?
A další věc : Kamarád mi stahuje ETK ze stránky crass.on.ru a prej něco stáhnul a je to jen CD 1 a nejde to nainstalovat,nevíte jak se to odtamtud stahuje (třeba ještě nějaký CD 2) ? Já se k němu tenhle tejden nedostanu a tak bych mu jenom napsal nějakej návod.Díky moc
A další věc : Kamarád mi stahuje ETK ze stránky crass.on.ru a prej něco stáhnul a je to jen CD 1 a nejde to nainstalovat,nevíte jak se to odtamtud stahuje (třeba ještě nějaký CD 2) ? Já se k němu tenhle tejden nedostanu a tak bych mu jenom napsal nějakej návod.Díky moc
Re: Otáčky M20 a ETK
Chlape, zloušels vyhledávání?? Tohle se tu řeší dvakrát denně...Tweety píše:Kluci, otáčky mi klesnou až třeba na 500 a potom jako by to obohatilo směs a vylítnou až třeba na 1100-1200.A když se jemně dotknu plynu,tak jsou 750 (tak by měli bejt né ?) a držej.Když jsem se podíval na lanko plynu,tak je hrozně uvolněný.Myslíte že to vyřeším tím,že ho trochu utáhnu aby byli otáčky na těch 750ti ?
No, nicméně příčin může být mnoho.
Přitáhnutí lanka je prasárna, nicméně já jsem to tak dočasně vyřešil taky, páč tomu nemůžu dojít na kloub. Teda samozřejmě ne přitáhnutím lanka, ale přitáhnutím dorazu škrtící klapky.
No a ty příčiny: falešný luft, VN kabely, volnoběžný ventil, lambda sonda, váha vzduchu, čidlo volnoběhu (pod škrtící klapkou) atd. atd...
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky M20 a ETK
Vyhledávání jsem zkoušel a nic inteligentního jsem nenašel,tak se ptám osobně.A jak tak vidim tvou odpověď,tak asi raději budu prase,než vyměnit deset tisíc věcíLukáš325e píše: Chlape, zloušels vyhledávání?? Tohle se tu řeší dvakrát denně...
No, nicméně příčin může být mnoho.
Přitáhnutí lanka je prasárna, nicméně já jsem to tak dočasně vyřešil taky, páč tomu nemůžu dojít na kloub. Teda samozřejmě ne přitáhnutím lanka, ale přitáhnutím dorazu škrtící klapky.
No a ty příčiny: falešný luft, VN kabely, volnoběžný ventil, lambda sonda, váha vzduchu, čidlo volnoběhu (pod škrtící klapkou) atd. atd...

Tam je jen spínač, sepnuto/rozepnuto, tedy skoro 0 ohmů a nekonečno.Anonymous píše:Děkuju za radu,Venco.Ale proměřit,jaký hodnoty má dávat ? DíkVenca. píše:Proměřil bych mikrospínač na škrtící klapce a zkontroloval jeho zapojení (poloha volnoběh).
Pokud by byl v pořádku, hledal bych jinde.
Má 3 vývody.
Hlídá krajní polohy, takže má 3 stavy:
- volnoběh
- režim částečně otevřené klapky
- plně otevřená klapka
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Nemusis nic promerovat. Kdyz jedes z kopce, mas vice nez 1500 otacek a das nohu z plynu, klesne spotreba na 0?
Pokud jsi odpovedel ANO, je spinac funkcni.
Pokud jsi odpovedel ANO, je spinac funkcni.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, Francisi.Přesně na 1500 to klesne na nulu.A jakmile to zase přejede přesně pod 1500, tak se spotřeba zvedne.Francis píše:Nemusis nic promerovat. Kdyz jedes z kopce, mas vice nez 1500 otacek a das nohu z plynu, klesne spotreba na 0?
Pokud jsi odpovedel ANO, je spinac funkcni.
Ale už to asi nebudu řešit.To plynový lanko jsem měl hrozně volný, tak jsem ho trochu dotáhl a myslím,že jsem tím problém vyřešil.Otáčky přece jen kolísají, ale už jen +- 100 ot.