Otáčky M20 a ETK

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Otáčky M20 a ETK

Příspěvek od Tweety » 15. 01. 2005 15:09

Kluci, otáčky mi klesnou až třeba na 500 a potom jako by to obohatilo směs a vylítnou až třeba na 1100-1200.A když se jemně dotknu plynu,tak jsou 750 (tak by měli bejt né ?) a držej.Když jsem se podíval na lanko plynu,tak je hrozně uvolněný.Myslíte že to vyřeším tím,že ho trochu utáhnu aby byli otáčky na těch 750ti ?

A další věc : Kamarád mi stahuje ETK ze stránky crass.on.ru a prej něco stáhnul a je to jen CD 1 a nejde to nainstalovat,nevíte jak se to odtamtud stahuje (třeba ještě nějaký CD 2) ? Já se k němu tenhle tejden nedostanu a tak bych mu jenom napsal nějakej návod.Díky moc

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky M20 a ETK

Příspěvek od Lukáš325e » 15. 01. 2005 15:31

Tweety píše:Kluci, otáčky mi klesnou až třeba na 500 a potom jako by to obohatilo směs a vylítnou až třeba na 1100-1200.A když se jemně dotknu plynu,tak jsou 750 (tak by měli bejt né ?) a držej.Když jsem se podíval na lanko plynu,tak je hrozně uvolněný.Myslíte že to vyřeším tím,že ho trochu utáhnu aby byli otáčky na těch 750ti ?
Chlape, zloušels vyhledávání?? Tohle se tu řeší dvakrát denně...
No, nicméně příčin může být mnoho.
Přitáhnutí lanka je prasárna, nicméně já jsem to tak dočasně vyřešil taky, páč tomu nemůžu dojít na kloub. Teda samozřejmě ne přitáhnutím lanka, ale přitáhnutím dorazu škrtící klapky.
No a ty příčiny: falešný luft, VN kabely, volnoběžný ventil, lambda sonda, váha vzduchu, čidlo volnoběhu (pod škrtící klapkou) atd. atd...

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky M20 a ETK

Příspěvek od Tweety » 15. 01. 2005 17:06

Lukáš325e píše: Chlape, zloušels vyhledávání?? Tohle se tu řeší dvakrát denně...
No, nicméně příčin může být mnoho.
Přitáhnutí lanka je prasárna, nicméně já jsem to tak dočasně vyřešil taky, páč tomu nemůžu dojít na kloub. Teda samozřejmě ne přitáhnutím lanka, ale přitáhnutím dorazu škrtící klapky.
No a ty příčiny: falešný luft, VN kabely, volnoběžný ventil, lambda sonda, váha vzduchu, čidlo volnoběhu (pod škrtící klapkou) atd. atd...
Vyhledávání jsem zkoušel a nic inteligentního jsem nenašel,tak se ptám osobně.A jak tak vidim tvou odpověď,tak asi raději budu prase,než vyměnit deset tisíc věcí :roll:

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 15. 01. 2005 17:49

Já jsem je vyměnil a stejně jsem prase... :lol:

Venca.

Příspěvek od Venca. » 15. 01. 2005 18:48

Proměřil bych mikrospínač na škrtící klapce a zkontroloval jeho zapojení (poloha volnoběh).

Pokud by byl v pořádku, hledal bych jinde.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 01. 2005 00:39

Venca. píše:Proměřil bych mikrospínač na škrtící klapce a zkontroloval jeho zapojení (poloha volnoběh).

Pokud by byl v pořádku, hledal bych jinde.
Děkuju za radu,Venco.Ale proměřit,jaký hodnoty má dávat ? Dík

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 16. 01. 2005 00:49

To jsem byl já :oops:

Venca.

Příspěvek od Venca. » 16. 01. 2005 01:13

Anonymous píše:
Venca. píše:Proměřil bych mikrospínač na škrtící klapce a zkontroloval jeho zapojení (poloha volnoběh).

Pokud by byl v pořádku, hledal bych jinde.
Děkuju za radu,Venco.Ale proměřit,jaký hodnoty má dávat ? Dík
Tam je jen spínač, sepnuto/rozepnuto, tedy skoro 0 ohmů a nekonečno.

Má 3 vývody.
Hlídá krajní polohy, takže má 3 stavy:

- volnoběh
- režim částečně otevřené klapky
- plně otevřená klapka

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 16. 01. 2005 10:51

Nemusis nic promerovat. Kdyz jedes z kopce, mas vice nez 1500 otacek a das nohu z plynu, klesne spotreba na 0?

Pokud jsi odpovedel ANO, je spinac funkcni.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 16. 01. 2005 19:37

Francis píše:Nemusis nic promerovat. Kdyz jedes z kopce, mas vice nez 1500 otacek a das nohu z plynu, klesne spotreba na 0?

Pokud jsi odpovedel ANO, je spinac funkcni.
Jojo, Francisi.Přesně na 1500 to klesne na nulu.A jakmile to zase přejede přesně pod 1500, tak se spotřeba zvedne.
Ale už to asi nebudu řešit.To plynový lanko jsem měl hrozně volný, tak jsem ho trochu dotáhl a myslím,že jsem tím problém vyřešil.Otáčky přece jen kolísají, ale už jen +- 100 ot.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 16. 01. 2005 19:45

Tweety píše:
...A jakmile to zase přejede přesně pod 1500, tak se spotřeba zvedne.
Ale už to asi nebudu řešit...
Pokud to klesne pod těch cca 1500, dává ŘJ povel k otevření vstřiků.

Nad těch 1500 při uvolněným pedálu plynu ŘJ vstřiky zavírá.

Odpovědět