Mazani problem
Re: Mazani problem
buď je vydřený čerpadlo, nebo ložiska na klice mají velkou vůli
Re: Mazani problem
Začal bych čerpadlem. Může se i ztrácet vydřenýma vahadlama. Podle videa to docela cvaká na vahadlové klaviatuře
Re: Mazani problem
Muze byt klidne jen praskla pruzina v tom tlakovym regulatoru, to uz jsem resil u m20 asi desetkrat. Ale cvaka to pekne no, zvuk z telefonu muze ale klamat
Re: Mazani problem
Jo cvaka aj keď je v motore skoro všetko nové okrem klukovych ložísk ktoré vyzerali byť ok, aj excentrické podložky na vahadlach bude to treba ešte raz nastelovat ináč v motore je momentalne olej 10w50 skúšal som dať aby bol hustejší pri vyššej teplote predtým tam bol 10w40 ale nakoniec výsledok je ten istý
Re: Mazani problem
sundej vanu, kup si od kolbenschnidta tohle https://www.youtube.com/watch?v=yTGiWfkpBsI a změř vůle na ložiscích kliky - hlavní i ojniční
přitom taky zkontroluj tu velkou pružinu v olejovym čerpadle a celkovej stav čerpadla - nechá se jednoduše celý rozebrat...
přitom taky zkontroluj tu velkou pružinu v olejovym čerpadle a celkovej stav čerpadla - nechá se jednoduše celý rozebrat...
Re: Mazani problem
Takže čerpadlo rozobraté tu sú nejaké fotky https://ado6.rajce.idnes.cz/E30_olejove_cerpadlo pružina je ok len tie steny na čerpadle sú celkom doskriabane mám aj druhé čerpadlo ale stav je vizuálne ešte horší :-)
Ten plastic gauge uz mam doma no na to zatiaľ nebol čas skúsiť . Možno cez víkend
Ten plastic gauge uz mam doma no na to zatiaľ nebol čas skúsiť . Možno cez víkend
Re: Mazani problem
Takže nedalo mi to spať a dnes som mal čas tak som sa pustil do toho merania výsledok je od od 0,038- 0,63 pár fotiek je tu https://ado6.rajce.idnes.cz/Vola_kluky/ meral som len klukove keďže ojnicne sa menili 3 mesiace dozadu a v albume není fotka prvého a posledného ložiská nejak som na to zabudol. Výsledok je myslím jednoznačný aj keď na kluke neboli žiadne škrabance motor bude musieť von a vybrať kľuku a vymenit ložiská alebo sa to dá aj bez vybratia motora ? S tým že sa len zhodí prevodovka a remenica skúšal to niekto ? Či nemám vymýšľať a vybrať to cele
Re: Mazani problem
ty ložiska už nejsou nic moc, to je pravda, rozdíly by tam na neměly být při měření plastigauge
hlavní ložiska se dají vyměnit zespoda v pohodě - musíš je protočit kolem namontované kliky - samozřejmě pěkně namazaný a jedno po druhym
hlavní ložiska se dají vyměnit zespoda v pohodě - musíš je protočit kolem namontované kliky - samozřejmě pěkně namazaný a jedno po druhym
Re: Mazani problem
ty ojnicni bych radeji taky zmeril pro uplnost kdyz uz to delas
Re: Mazani problem
Takže ložiská vymenené a výsledok biedny- pri zohriatom oleji sa nedostanem vo vysokých otáčkach nad 4 bary (to isté ako so starými ložiskami )a na voľnobehu je to cca 0.9bar (lepšie o 0.4 bar) oproti starým loziskam bolo okolo 0.5 baru nejaké ďalšie nápady ?
Re: Mazani problem
4 bary jsou při zahratym motoru ok
Jakej olej tam ted mas?
Jakej olej tam ted mas?
Re: Mazani problem
10w-50 total
Re: Mazani problem
Zkus ještě mrknout jak moc ti to utíká kolem tyček na ventilové vahadla .viz video
https://youtu.be/QiEPthxSJyA
https://youtu.be/QiEPthxSJyA
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Mazani problem
Může ti letět tlak na hlavě - špatná vahadlová tyč viz pinky, netěsnící sprška vačky, vylítaná bronzová futra vahadel, a pak na závěr ta největší klasika - vydřené uložení vačky - tady když je moc velká vůle, tak je to stejný jako uložení na klice, prostě tlak letí pryč ;) pokud to je zdravý tak na horký olej kolem 3-3,5 musí být plný tlak vždycky i s bídným čerpadlem to tak namaže ;)
Re: Mazani problem
Sorry ze se jeste vracim k ty pruzine v tom cerpadle, ale pokud mas i vrsek novej a muzes tedy vyloucit co psal Mattyx tak bych to zkusil jeste jednou sundat a tu pruzinu trochu natahnout, nebo pod ni dat podlozku. Na driftovacim aute jsem to udelal protoze mi pri dlouhych zatackach za horka problikavalo mazani. Pak to prestalo
Re: Mazani problem
No priatelia mrkol som to a výsledok je nasledovný https://youtu.be/gwbE5Xs07cI neviem však čo si o tom mam myslieť :-D ináč auto samo zdochlo neviem prečo keď som to zložil S5 išlo normálne zas.
Re: Mazani problem
to vypadá jako by byl prasklej kanál, kterej zásobuje olejem sprchu vačky
chcíplo to protože si nezacpal hadici odvětrávání klikovky a sálo to tam falešnej luft
chcíplo to protože si nezacpal hadici odvětrávání klikovky a sálo to tam falešnej luft
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Mazani problem
v té vahadlové tyči je na konci zaslepka. Zřejmě ji někdo neodborně vyklepával ven a ta zaslepka praskla a ten tlak se ztrácí tady :)
Vůbec nehledej problém jinde než tady, to je díra jak doprdele, a ten tlaky tady letí ;)
Vůbec nehledej problém jinde než tady, to je díra jak doprdele, a ten tlaky tady letí ;)
Re: Mazani problem
[quote=MattyX post_id=945213 time=1567972588 user_id=6656]
v té vahadlové tyči je na konci zaslepka. Zřejmě ji někdo neodborně vyklepával ven a ta zaslepka praskla a ten tlak se ztrácí tady :)
Vůbec nehledej problém jinde než tady, to je díra jak doprdele, a ten tlaky tady letí ;)
[/quote]
To se mi kdysi stalo taky se priznam:))) ale nastesti jsem si toho vsiml vcas
v té vahadlové tyči je na konci zaslepka. Zřejmě ji někdo neodborně vyklepával ven a ta zaslepka praskla a ten tlak se ztrácí tady :)
Vůbec nehledej problém jinde než tady, to je díra jak doprdele, a ten tlaky tady letí ;)
[/quote]
To se mi kdysi stalo taky se priznam:))) ale nastesti jsem si toho vsiml vcas
Re: Mazani problem
No je to možne ako vraví mattyx hlava sa robila nove gufera ventilov a zabrusenie + zbrusenie hlavy robil mi to známy a takuto hlavu robil samozrejme prvy krat lebo furt robia len 1.9tdi :D a podobne traktory, oazka znie dá sa tá zaslepka niečim nahradiť je tam závit alebo niečo ? ked bude čas popracujem na tom a vyberiem tie tyčky. moc som sa na to odborne nepozeral zatial .