- Ozývají se intenzivněji při brždění motorem již od nízkých rychlostí cca 20 km/hod.
- Zvuky nejsou závislé na projíždění zatáček.
- Jsou přímo úměrné rychlosti (z tohoto usuzuji, že se něco stalo za převodovkou).
- Při přidání plynu nejsou zdaleka tak hlasité.
- Při nadzvednutí jednoho ze zadních kol, lze normálně protočit (nemám samosvor), obě stravy stejně.
- Při zvednutí obou zadních kol, a "jízdě na místě" se zvuky neozývají ani tři povolení plynu. Diferenciál vydává zvuky adekvátní svému věku.
- V oleji diferenciálu jen nepatrné množství kovových pilin do velikosti cca 0,3 mm.
- S ložiskem středového uložení kardanu je možno pohnout - má ve své objímce vůli - má to tak být? Je uložení tohoto ložiska pryžové, nebo je natvrdo nalisované do svého držáku a okolní guma je jen prachovka?
Kde bych měl hledat chybu? Co se mi přihodilo? Diferenciál? Ložisko kardanu?
Za rady předem děkuji
